Wat je even kwijt wil #40

Dit had mijn bericht kunnen zijn! Ik werk vandaag ook nog en ben daarna 2 weken vrij :partying_face:

15 likes

Jezus is het alweer 31 juli. Dit jaar voelt als één grote verspilling van tijd echt. Ik voel me zo nutteloos, nog steeds geen werk en ik zie zo weinig mensen. Ik vind het echt geen hol aan meer.

32 likes

Ik word altijd als ik met een ventilator aan slaap vet uitgedroogd wakker, waardoor het steeds lijkt alsof ik geen reuk/smaak meer heb en dus thuis moet blijven. Elke ochtend weer stress maar als ik een glas water gedronken heb is het gewoon weer over :”)

1 like

Het gaat alweer wat beter gelukkig. We gaan straks toch lekker naar zee en als het niet gaat dan gaan we weer naar huis toe.

14 likes

Rustig aan vandaag :slight_smile:

Ik voel me heel warrig en wazig, alsof ik alvast een voorsprong heb genomen op de warmte die komen gaat. Hallloooo ijskoffie.

1 like

Mijn vriend en ik gaan spinnen zo en hij is helemaal gestresst want hij heeft 0 conditie en heeft dit jaar misschien 1 keer gefietst. Het is hilarisch en irritant tegelijk

3 likes

Ik moet straks werken (horeca) maar wij hebben geen terras, wordt een paar uur niks doen vrees ik

Er zijn vast wel mensen die binnen willen zitten, uit de zon. Ik wel altijd als t zo heet is iig.
En anders als je echt iets wilt doen is er vast wel iets wat je kan schoonmaken, alle (koel)kasten spiegelen. Dat vond ik juist altijd zo leuk in de horeca, dat er altijd wel IETS te doen is

1 like

Het is nu al 24 graden in ons appartement :sob:

1 like

Ja dat denk ik ook elke keer (zou zelf ook liever in de airco zitten haha), maar de ervaring leert helaas dat er op zulke dagen echt bijna geen mensen komen en er verder weinig te doen is

Is rode wijn raar als het warm is?

1 like

Ik lig onder mijn dekbed omdat het gewoon nog steeds lekker koel is hier? Mijn huis is stuk

(Maar ik klaag niet!)

Succes dan maar! Hopelijk valt het mee :slight_smile:

1 like

Dankje!

Ja, klopt wel (ben ook geen enorme kenner trouwens). Je hebt ook lichte rode wijn, die ook heel lekker is om iets gekoeld te drinken, Beaujolais bijvoorbeeld. Dat vind ik wel heel lekker in de zomer bij een BBQ. Volle, zware wijnen drink je op kamertemperatuur (maar niet de temperatuur die mijn kamer nu is :smile: ).

3 likes

Je kan ingrediënten mee nemen om er een sangria van te maken.

4 likes

In good girls kwam in de eerste aflevering een liedje voor en ik herkende het maar wist niet wel liedje was. En wat is internet toch fijn he. Het was dus Bad Liar van Selena Gomez en lekker liedje wel :+1:t4::+1:t4:

@grace Heel herkenbaar ja :sweat_smile: met hitte lig ik t liefst gewoon op de bank in mijn koele woonkamer maar god forbid dat je zo’n práchtige dag zomaar aan je voorbij laat gaan zonder met 20 mensen af te spreken voor een terrasje hier en een meertje daar. Laat me gewoon met rust :pensive:

3 likes

Dit!! :clap:t3:

Vriendinnen die nog studeren die vragen wat je gaat doen. Uhm werken? Wat neee het wordt zo’n mooi weer kom zwemmen/naar het terras/… Uhm nee ik zeg toch dat ik moet werken?
En m’n schoonouders die ook meteen een bbq organiseren ‘en neem maar je zwemkleding mee want we zetten het badje op!!!’. Hittegolf of niet maar ik ga niet in water van -10 zitten, dus no thanks.

Haha het zit hoog :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik heb gisteren al zo’n fijne terrasavond gehad en nu nog meer zin in het weekend :smiling_face_with_three_hearts:. Jammer dat ik nu alweer een uur uit mijn neus zit te vreten op kantoor

2 likes