Wat je even kwijt wil #40

Ik vond de zomer tot nu heerlijk. Gewoon normaal slapen 's nachts. Kleding niet doorweekt na twee stappen buiten. Normaal sporten. Benen lekker laten woekeren als ik geen zin heb om te scheren.

12 likes

Ik geloof dat er iemand aan het ontbijt barbecuen is?? Om 10:00 ‘s ochtends al een dikke barbecue walm in m’n slaapkamer :mask:

5 likes

Ik heb zoooo’n joekelse blauwe plek op m’n kont, echt 15 a 20 cm. En nu doet zelfs zitten en liggen pijn. Scheelt dat ik sowieso niet in string bikini’s loop.

1 like

Hahahahaha wat fantastisch (niet voor jou dan)
Ben zo benieuwd wat dan?? Wat is een bbq-ontbijt?

Ah er zijn bij mij achter dakdekkers bezig dus ze staan daar met hitte te werken. Heb echt medelijden met ze

Ik wil echt heel graag naar een buitenzwembad om te gaan zwemmen, maar ik denk niet dat dat Corona-proof is. Zwemmen met de zon op mijn gezicht geeft me zo’n vrij gevoel

(In een meertje of in de Noordzee zwemmen is voor mij niet hetzelfde.)

Looool mijn vriend krijgt een mailtje van kantoor. Ze hebben overal flesjes staan met ontsmettingsspul voor je handen. Maar nu missen er drie flesjes!!! Als de dief/dieven zich niet meldt/melden gaan ze een onderzoek instellen. Echt waarschijnlijk staan die flesjes gewoon op een andere plek. Maar ik kijk nu al uit naar de updates over deze misdaad.

45 likes

Ik moet straks werken tot 22 uur met deze hitte. Thuis. Met de gordijnen potdicht, want anders brand ik weg hier. Zin in joh

Ik ben vandaag al om 7:30 begonnen met werken. Als ik vanmiddag ook nog een uurtje spijbel heb ik gewoon om 15:00 al weekend!! Nu al zin om de zon (lees:schaduw) in te rennen.

1 like

Ik denk dat ik een formule heb gevonden die klopt voor mijn eigen leefomstandigheden.
Temperatuur buiten in de maanden jun t/m september x 3 = % kans dat Helvegen binnenblijft. :joy:

16 likes

Oh dit klinkt als een hele spannende csi case

1 like

Ja, ik vind het qua weer ook een topzomer! Af en toe een warme / hete dag, verder lekkere temperatuur. Af en toe een bui, maar als de zon er is, is het meteen lekker en de avonden en nachten zijn ook fijn zo.

3 likes

Vandaag is de laatste dag op de camping en ik ga het zo missen. Blijkbaar hecht ik mij erg snel aan een plekje. Gisteren gingen de buren aan beide kanten weg en dat vond ik al helemaal niet leuk haha.

3 likes

Of het een liefhebben van echte slow cooking en degene heeft nu al vlees op de barbecue liggen voor de pulled pork vanavond.

1 like

Hou ons op de hoogte @Chesirecat

4 likes

Ik klikte op Goodreads door naar boeken over moderne interpetaties van de bijbel (bijv. wel homoseksualiteit toestaan) en dan zie je een vast patroon. Negatieve review over die moderne interpretaties => persoon in kwestie heeft zijn hele familie als afbeelding. Ik vraag me dan direct af of deze mensen ook een e-mailadres delen met hun partner. :slightly_smiling_face:

Ja en dan heeft hij vast nog een privé e-mailadres die hij voor sites zoals Second Love gebruikt

2 likes

Ik heb op een vet leuke vacature gereageerd en ik kreeg na een kwartier al een mailtje of ik ze maandag wil bellen? Wtf? Zit het eindelijk is een keer mee? Haha

39 likes

Ik heb zo’n zin om een eigen huisje te hebben en dan als vriendinnen komen ik allemaal lekkere en bijzondere snacks kan aanbieden in m’n mooie schaaltjes en wijn en lekkere drankjes in mooie glazen in plaats van die skere dingen die ik bij hun allemaal zie haha. Ik hecht gewoon zoveel waarde aan servies enzo ben ik achter gekomen

11 likes

Hahah wow jij mag niet bij mij op bezoek komen. IKEA en bij elkaar geraapt zooitje for life.

10 likes