Heb net een corona test gedaan, hoop echt dat ik snel de uitslag krijg.
Ja ik weet het, ben een verschrikkelijk mens daarin haha. Heb ik van m’n moeder, die is echt een snob eerste klas
Haha nou dan kun je ze voor verjaardagen wel leuke schaaltjes of plateaus cadeau geven! Ik vind servies ook zo leuk/gezellig, ik moet alleen voorkomen dat ik te veel losse dingen koop en alles niet meer bij elkaar past haha.
Bij de meeste vleessoorten drink je juist vaker rood
Ik was een tijdje met iemand aan t appen. Afgekapt omdat ik het te eng vind om af te spreken en omdat ik mezelf heb aangepraat dat hij irritant is (terwijl ik volgens mij gewoon een excuus zoek in letterlijk alles om maar niet te hoeven). Soms appt ie me nog en soms denk ik echt misschien moet ik t toch een kans geven, misschien is het wel leuk. Maarja misschien denk ik dat ook gewoon voornamelijk omdat iedereen te ver weg woont om op een warme dag spontaan aan het water te gaan liggen
Geen idee, heel veel bomen in de binnentuin dus ik kan het niet zien. Maar het ruikt gewoon naar dikke lappen vlees haha. Iemand met een kater denk ik??
Maar ze eet geen vlees 
Mijn kat doet me altijd denken aan een hommel. Ik noem hem ook vaak hommel. Als ik de kat roep, maak ik vaak bepaalde geluiden. Nou ja, net zat er een hommel in de tent en die wilde ik naar buiten krijgen. Toen riep ik hem dus met de geluidjes die ik ook altijd gebruik als ik de kat roep hahah
Ik ben weer lekker actief op het forum want ik moet vandaag mijn scriptie inleveren. Wat zijn al die topics die ik normaal nooit lees ineens interessant zeg.
Zo lief! Ik heb best goed contact met winkels hier uit de straat en komt er net een chica (die dus in de straat werkt) naar me toe met een flesje champagne en een superlief kaartje met dat ze mij gaat missen. Aahw
Maar zoeken ze ook nog mensen of niet? 
Ik heb net een tattooartist gemaild en ben helemaal hyped ze maakt echt zulke belachelijk mooie dingen 
Net weer de hele tuin anders ingedeeld. We willen de tuin volgend jaar doen, dus nu allerlei indelingen aan het testen om ideeën op te doen. Nu met muziekje en boek onder de parasol.
Ik krijg een leaseauto van werk!!
ben zelf ook best even bezig geweest met het regelen ervan maar het was nog onduidelijk hoeveel €€€ zou worden ingehouden ven mijn salaris. Krijg ik net de overeenkomst, staat er €0. 
Haha ik wil echt nooit meer in de retail werken. Wil na jarenlang ook eens weekend en een normaal salaris hebben 
Oeh welke?
Niet om je feestje te verpesten maar het kan zijn dat je bijtelling moet betalen en dus onderaan de streep minder nettoloon krijgt. Dat is alleen als je je auto ook privé gebruikt. Ik weet niet meer hoe dat bij mij precies zat, maar dat kun je nog even navragen. Wel chill dat je er verder niets voor hoeft te betalen!
Oh, ik geniet daar ook zo van. Heb ook veel te veel servies, maar ben er elke dag blij mee.