Wauw, wat gaaf!
Zo dan. Ik liet op werk vanmorgen aan 2 collegaâs een dansfilmpje van Fitness Marshall zien. 1 vd collegaâs merkte op dat 1 vd dansers niet zo goed was, âmaar dat ze ook wel een beetje te dik wasâ. Lompe opmerking maar zo is zij een beetje, lichtelijk sociaal onhandig zeg maar. Heeft blijkbaar die andere collega tegen haar gezegd dat dit voor mij geen leuke opmerking was. Dat steekt me toch nogal, dat ze me blijkbaar zo dik vinden en dat ik me zoiets zou aantrekken. 
Wat @Nefertiti ook al zegt: je werkgever kan er niet voor kiezen om niets te verrekenen als je de auto privé rijdt. Staat er niet gewoon in je contract dat je er geen extra eigen bijdrage voor betaalt?
Op internet zijn er hele makkelijke rekentools die berekenen wat je aan netto loon inlevert met welke catologusprijs van de auto.
Ik sta in de file naar Zandvoort en ik moet piesen als een gek
Vraag me echt af of ik het in kan houden
Ik blijf er ook het topje van een piemel in zien, maar het is volgens mij een stoel. Is er één iemand die er direct een stoel in zag?
Een stoel
Een stoel!
Ik zag er direct een stoel in, zoân koepel idee
Een stoel!
Is het inderdaad. Gefeliciteerd met je onsmerige brein
@monkeyslut @Airy-fairy @Leverworst @Quinoa jullie ook, hele zedelijke mensen zijn jullie
Ik zag er direct een stoel in maar door jullie piemelberichten zie ik er nu een piemel in 
Zelf je eten en drinken meenemen?
Ik zag een stoel en bedacht toen dat jij vast iets anders zag. Dus moest hard mân best doen om er iets anders in te zien. Vind het zelf geen piemel.
Ah kut, toch even mijn salarisstrookje afwachten dus. Die âŹ0 zag er zo leuk uit. Stop mijn feesthoedje weer even in de kast.
Ik ook!
@August Wow wat een mooie tattooâs zet zij
Kan me voorstellen dat je helemaal enthousiast bent!
Een blije champignon. Bij nader inzien ook een stoel.
Ga je de auto wel privé gebruiken? Anders kost het je inderdaad niets! Maar als je meer dan 500 km per jaar privé zou willen rijden moet je bijtelling betalen.