Wat je even kwijt wil #40

Ga je de auto wel privé gebruiken? Anders kost het je inderdaad niets! Maar als je meer dan 500 km per jaar privé zou willen rijden moet je bijtelling betalen.

Haha goed om te weten dat het toch echt aan mij ligt.
@August Je kunt je bij het rijtje zedelijke breinen voegen

@Bertie Blije champignon zie ik ook wel!

2 likes

Ja, dat wel, ik denk 5000km prive. Ik zet toch mijn minifeesthoedje weer op want de bijtelling is niet belachelijk veel en ga er alsnog vet op vooruit.

2 likes

Jaa bijtelling valt ook reuze mee! Voor dat geld kun je zelf geen auto rijden, dus een lease auto is zeker reden voor een feesthoedje :partying_face:

1 like

Omg ik heb per ongeluk hete chips gekocht. Mn mond staat echt al 10 minuten in brand :hot_face: wat kut en zonde van mn chippies

Dit vraagt toch om een poll?

• Stoel
  • Lachend poppetje
  • Eikel
  • Paddestoel
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zag de paddestoel van Mario erin: gumba/goomba.

8 likes

Omg ik ook haha, voelde me al raar

2 likes

Mijn eerste associatie was een bbq

3 likes

Ja voor hetzelfde geld kun je geen eigen auto rijden dus het is natuurlijk alsnog hartstikke chil. Maar niet schrikken als je ineens minder loon krijgt!

Ik heb heel vaak een slogan/deuntje in mijn hoofd dat ik dan zing, niet relevant welke maar ik kwam erachter dat mijn naam perfect in de tekst past. Dus net een voice bericht naar mijn man gestuurd waarin ik dat zing. Ik kom echt niet meer bij :’) Alsof ik mezelf aanprijs. Misschien zeg ik het de volgende keer wel na een blowjob.

1 like

@GEEZ ah men ik hoop dat je je snel beter voelt!

Vanochtend muur afgeschuurd en de plekken zijn nu minder. Dadelijk kijken of ik ze kan vinden. Vloer paste niet met pakken in de auto, plinten hadden ze helemaal niet op voorraad. Dus nu online besteld. Rip 40€ extra aan bezorging :roll_eyes: naja als t maar komt. Voel me ondertussen aardig uutgebrand

2 likes

Die perzikstoel van Animal Crossing

27 likes

Ik heb net een script op werk aangepast wat zorgt dat elke nacht een belangrijk proces veel sneller draait, stabieler draait, en ook nog eens goedkoper is.

69 likes

Over 3 uurtjes krijg ik m’n laatste cijfer en dan weet ik of dit schooljaar eindelijk voorbij is of dat ik nog een herkansing moet maken en als dat niet zo is, is m’n grootste probleem welke serie ik dit weekend ga bingewatchen op de bank :smiling_face_with_three_hearts:

hashtag blessed :sparkles:

15 likes

Een trein!

Zoiets maar dan rond

4 likes

Ik heb volgende week het allerlaatste tentamen van mijn studie (als ik dit haal ben ik klaar) maar ik snap er gewoon helemaal niks van, het is zo ontzettend ingewikkelde stof. Het is alsof ik een tentamen Oud-Grieks moet maken en alle uitleg die ik opzoek in boeken of op youtube is ook in het Grieks. Ik weet gewoon niet waar ik het moet zoeken, kan wel janken.

Als je snel kijkt: de bovenkant van een piemel. Bij goed kijken: een stoel

1 like

Ja ik, bij een eikel zit die plasbuis ook niet als een horizontale streep maar verticaal en veel meer directer in het midden en ook helemaal bovenaan . Niemand heeft toch de plasbuis in het midden ergens van de eikel? Sorry ik heb vanochtend volgens mij te lang naar een eikel en plasbuis gekeken.

1 like

Oh leuk ik heb ook een tattoo van haar!

1 like

Ik moet zo lachen om die kerel in het blauw op de achtergrond, je ziet hem gewoon denken van ‘ja fuck ik moet er langs, oké wat ga ik hier mee doen, ik wacht tot ze klaar zijn… govver wat duurt het lang, oké misschien moet ik er toch maar gewoon langs’

25 likes