OLÉ
Het regent en ik lig in een tent, beetje jammer dit, maar wel excuus om langer in bed te blijven liggen.
Omgggg:heart:
Eh ik ging mn boezem opmeten want mn bhs worden te groot. Ik had altijd 80D, laatste tijd 85D. Nu zegt Hunkemoller 80A/B. Excuse me.
Dat geluid van regen op de tent is wel heerlijk! Hoop wel voor je dat het inderdaad niet te lang duurt inderdaad.
Haha nooit luisteren naar hunkemoller mensen lees mijn tips hier:
Ja heel herkenbaar, ben ook al 2x thuisgebleven vanwege een verkoudheid. Ik kan gelukkig thuiswerken maar het voelt idd als spijbelen.
Ahhh thanks! En omvang is onder je boezem toch? Ja ik denk toch eerder een c of nog steeds d hoor hoewel ze wel echt zijn afgenomen
De maattabel van hunkemoller zei bij mij 75A, ik ben uiteindelijk naar een dure speciaalzaak gegaan om op te meten en daar kwamen ze op 70E.
Ik ben gaan wandelen, 45 min mega rustig aan gedaan maar ik ben kapot. Please zeg dat dit door de warmte komt en niet mijn slechte conditie.
Goed gegeten en gedronken? Doet ook echt veel
Yoghurt met granola en groot glas water!
Het duurde ff maar dan heb je ook wat.
Mijn huisbaas is zo’n $@%@%$£€¥&*(
Ze verkondigt tegen iedereen dat ik vies ben, nooit lucht, enzovoorts. Er zijn mensen aan het werk in het huis en ik hoor haar net zeggen dat de schimmel.in de douche komt omdat ik dus vies ben.
Rot op. Echt, krijg de pokkepleuris. Het is een oud vochtig huis met lekkages. Ik doe niks anders dan poetsen en keer op keer schimmelwerende verf smeren. Takkewijf is het. Ik hoop dat ze van dr fiets afpleurt.
Ja toch.
Ik had mezelf in een vlaag van verstandsbijstering een maand laten bannen lol. Kan gebeuren.
Ik denk hier ook wel eens over na, hoe was het?
Ik zou sowieso dat tabel van A Bra That Fits gebruiken. Die komt het dichtst bij je echte maat. Bij de Hunkemoller zou ik een 85B moeten hebben, maar heb een 60DD bij SuperBra.
Gisteren werd er aangebeld maar aangezien ik niemand verwachtte heb ik niet open gedaan en nu zie ik opeens een briefje van postnl dat ze een pakketje voor mij bij de buren hebben afgegeven. Ik heb helemaal niks besteld en nu ben ik heel nieuwsgierig wat het is maar moet ik wachten tot vanavond om het op te halen
Ik ga met mn boomer moeder en haar boomer vrienden uiteten. En er rijden nu bussen ipv treinen. Dus ik geef info aan mn moeder die zij naar dr vrienden stuurt. Ik heb het helemaal zo geknipt en gefotoshopt dat ze niks anders kunnen doen dan wat er staat. En alsnog komen de vragen “Moet ik dan buslijn 16 pakken?!?!”
Het leuke is dat mn moeder half voorleest wat zij zeggen maar hele andere dingen leest dan wat er staat.
Ik zit vanavond denk ik in mn eentje in dat restaurant.
Ja onder je borsten ja! En je mag een meetlint best strak trekken want een bh rekt mee en een meetlint niet natuurlijk.