Wat je even kwijt wil #41

Eb @Keaton ik ben al een paar keer bij de 3 kringloopwinkels hier in de buurt geweest maar volgens mij hebben meerdere mensen hetzelfde idee. Heb er wel nog wat kleinere potten gevonden

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb iets via vinted verkocht en koper zegt dat de schoenen te klein zijn dus wil ze niet. Onderop staat 5.5, dat is 38.5 in EU. Blijkbaar staat erop het label in de schoen 38 EU. Heb doorgestuurd naar vinted want ik vind eigenlijk niet dat ik iets fout gedaan heb, er staat gewoon. 5.5 op. Maar ze zullen wel besluiten dat ze retour moeten.

@Gelatelli thanks! Dan kies ik maat 40

Bluh ze moeten retour

Iemand tips voor eten in den Bosch?

Ik heb laatst een grotere gekocht bij de intratuin, maar die ja gewoon simpel zwart.

@GEEZ tante Pietje of lekkere pizza stefano’s

2 likes

Hier staan tips.

1 like

Ik zie ook vrijwel nooit grote potten bij de kringloop. Intratuin of een ander tuincentrum? Ik ga daar binnenkort maar heen aangezien ik niks bij de kringloop kan vinden.

Thnx @Lula

1 like

Zaher!

1 like

Ik haal meestal bij het tuincentrum of een iets grotere bloemenwinkel van die terracotta potten. Kosten geen drol en die hebben ze in alle soorten en maken. Ook als je niet van terracotta houdt zou ik sowieso bij een tuincentrum kijken!

1 like

Ik moest zelfs een beetje janken voor jouw moeder
Dan stel ik me voor dat mijn moeder met een klein budget toch heel hard gaat zoeken naar iets leuks
En dan kei blij is :sleepy:totdat zo’n kutwijf alles verpest
:sob::sob::sob: misschien moet je mee naar de bruiloft en taart morsen op de trouwjurk

2 likes

Ik heb de Reinvent, heb ze halve maat kleiner gekocht dan mijn schoenmaat (net als bij Nikes normaal) en ze zitten perfect! Dus ik vind ze eerder groot uitvallen.

Ik heb vandaag kattengras gekocht om mijn oude kat te helpen haarballen op te kotsen.

Het werkt heel erg goed :unamused:

9 likes

Ik ben een beetje aangeschoten en moest broodjes uit de oven halen. Dat ging een beetje te lomp en nu heb ik echt zo’n ovenburn op m’n arm.

Verbrand koppie, in een flinke regenbui terecht gekomen maar wel lekker door Leiden gevaren vandaag :slight_smile:
En uiteraard een ijsje gescoord

4 likes

Wat een bitch. Heb zin om precies op die dag een feest te geven waar jouw moeder mag shinen in die jurk! Fuck die vrouw en haar skijt bruiloft.

11 likes

Jezus ben vandaag bij @Oprah langsgereden in Urmond, ben naar Aken gegaan. Heb de longen uit mn lijf Duits gepraat, wat een hel, maar wel goeie oefening voor mn minor straks. En je moet daar winkelen met een mondkapje op, heel anders

16 likes

Oh bah krijg hier ook echt een naar gevoel van in mijn buik, dat je moeder dan trots is op haar jurk en dat dan appt en dat iemand dan zo lullig doet. Wat een trut ben je dan zeg.

4 likes

Ik heb vandaag echt zo’n pechdag. Geen echt grote dingen gelukkig, maar allemaal van die kleine dingen:

  • banaan afbreken van een tros in de supermarkt en dat die niet mooi afbreekt en nu dus open staat.

  • bijna aangereden worden door een lesauto op de rotonde (hoorde haar ook echt oepsie zeggen).

  • In de kledingwinkel iets willen pakken van het hoogste haakje en daarbij op het onderste gedeelte gaan staan wat vervolgens omvalt en nu heb ik een bloeduitstorting van 10cm op mijn arm omdat ik naast een haakje schampte. Ik viel niet, dus dat was wel fijn :crazy_face:

  • Saus pakken, ermee schudden en dan erachter komen dat de dop er niet goed opzit :no_mouth: (ja ik zat onder). Ok op dat punt moest ik gewoon lachen door deze stomme dag

En nog allemaal andere kleine dingen en allemaal dus vandaag. Ik ga maar vroeg naar bed ofzo vanavond :expressionless:

Heb echt al de hele dag dikke hoofdpijn. Linker slaap, links achter in de nek, denk dat het komt door het lange slapen van gisteren. Hele dag paracetamol genomen maar lijkt maar niet te helpen. Ondertussen ben ik dan ook wel zo eigenwijs om sochtends te sporten, smiddags naar de stad te gaan en nu nog even een kast in elkaar te gaan zetten. :roll_eyes: