Ik heb vannacht twee vallende sterren gezien
Oh wat ontzettend lief, ben er helemaal vrolijk van
Zometeen bootje varen door Leiden.
Mochten jullie iemand happy in een boot zien, its me
3 uur geslapen maar val niet meer in slaap
Weet iemand als je een Uber neemt je een mondkapje op moet doen?
Ik vraag het altijd aan de chauffeur wanneer ik instap, meestal hoeft het niet
Hmm oké! Ik ben die van mij vannacht op een of andere manier verloren en moet vandaag weer naar Uut centraal toe (eigenlijk geen zin om naar centraal te fietsen met harde wind )
Vaak hebben ze zo’n wegwerpmondkapje dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Haha same here, heb echt 0 zin om te fietsen zo
Ik ga zo naar de hema en beter hebben ze al pepernoten. Heb er vorig jaar veel te weinig gegeten omdat ik keto deed maar dit is mijn jaar
Oh shit hahaha dat hd ik even gemist
Haha geen idee of het werkt maar masseren helpt mij altijd wel
Bij mijn Hema lagen ze er al!
Aangezien de reizencategorie een stille dood heeft gestorven:
Ik wil in september/oktober een weekendje weg naar een chill hotel. Wil voornamelijk een bad en lekker eten. Omgeving hoeft niet heel spetterend te zijn. Waar vind ik een goede deal? Liever niet in in de uithoeken van het land.
Ik ben genaaid door een aannemer waardoor ik een half dakkapel heb.
En nu met de regen regent het dus in/lekt het. De afgelopen periode raakte het me niet zo (struisvogel) maar vanaf vandaag ben ik echt nerveus erdoor.
bij de action hier lag een gang pad zowat vol. mocht Hema ze niet hebben kan je misschien naar de action haha.
De jongens zijn hier begonnen met de vloer en ik mag me niet er mee bemoeien. dus ik zit hier beneden echt van:
En super ongemakkelijk want ik hoor ze dingen doen. dus ik ben super nieuwsgierig:
Gelukkig ga ik dadelijk naar het koffie tentje hier.
Fijn
Hoe ging het kajakken?? Of ben je niet meer geweest
Hahahaha mijn vader was net een beetje aan het knipperen op tv en toen kwam er zo’n tros muziekfeest ding voorbij met Wolter Kroes en dat lied van ik heb de hele nacht liggen dromen. Mijn vader: ‘sjonge, als je daar een batterij in stopt zingt ie alleen maar hetzelfde liedje’
Ik ben een paar dagen geleden naar Spa Weesp geweest. Het was echt heerlijk rustig. Voor iedere sauna en bad was er een max aantal mensen wat er in mocht. Je kreeg een polsbandje wat je dan aan een bord hing met nummertjes en daar hield iedereen zich goed aan. Ik ben normaal echt zo’n stresser rondom maatregelen maar dit was echt chill.
Bedankt! Ga eens neuzen. Zulke sites waren dus uit m’n hersens verdwenen
Ik ben in Parijs