Wat je even kwijt wil #41

Aah is het een Advantix pipetje? Want ik weet dat honden daar ontzettend van in de war kunnen raken en gedesoriënteerd. Is echt rotzooi :confused:
sorry, wil je niet bang maken, maar misschien reageert je kat daarom dus wel zo raar…

Ohhh nee meneer Aart in de slimste mens :frowning: huilen

Nee geen advantix! Weet zo ff de naam niet maar heb ook al slechte verhalen gehoord over advantix. Heb dit bij de dierenarts gehaald.

1 like

Jeetje hee, wat een klote situatie. Weet dat je niet alleen bent :heart:

Hoop dat je een beetje kan slapen dan. Mocht je in de buurt van Rotterdam zitten en je wil spuien ben je hier welkom

2 likes

Ik heb vandaag al 2x thuisbezorgd gedaan en daar voel ik me kut over. Zo kut dat ik nu trek heb in lekker eten en nu weer wil bestellen. Nacho’s ofzo. Doen of niet?

Doen! Eten bestellen is zelfzorg

1 like

Ik zou het niet doen… ga slapen en kijk hoe je je morgen voelt, miss kun je wel naar de supermarkt en dan thuis nachos maken

17 likes

wauw ik heb vandaag gewoon zelf 11,5 uur gereden!

Het kon ook in 8,5, maar een uur voordat ik er was kwam ik in een file waarin ik 1,5 uur heb gestaan zonder enige vooruitgang. Ben toen maar een boek gaan lezen :sweat_smile:.

Ik ging dus een buitenlandse vriendin verassen en ze was zo blij en ik mag de hele week blijven, echt heel leuk!

49 likes

About time :grin:

1 like

Ah black panther is overleden…

Ik wou het net in FF boulevard topic plaatsen. Ik kan het gewoon niet geloven :pensive:.

Blijkbaar al vanaf 2016 darmkanker. Tjee schrok echt van het bericht.

Ja ik had geen idee. Zo ziek en dan toch films blijven maken wow. Ik openende net fb en zag een update van de Black Panther pagina maar dacht dat ik het verkeerd las en begreep maar helaas niet.

Ik was aan het scrollen op twitter en kwam het tegen. Ik vind het zo erg. Hij was nog zo jong en leek nu pas echt de vruchten van zijn harde werk te plukken. RIP.

Vooral met zijn rol als Black Panther heeft hij zoveel positiefs los gemaakt. Gewoon niet te bevatten dit!

Neeee, wat schrik ik hiervan zeg. Mijn neefje van 11 is groot fan van hem. Eindelijk een superheld waar hij op leek. Wat zal hij in tranen zijn vandaag.

3 likes

Ik kreeg gister op m’n kop (echt buitenproportioneel) van ouders omdat ik oNaARdiG tegen m’n broertje was. Hij kwam namelijk pratend binnen op het moment dat ik met m’n werk aan het bellen was en basically ontslagen werd dus ik woof hem weg. Nouuuuuuu doodszonde hoe kan ik dat m’n BROER aan doen en hij heeft UREN door de winkel gelopen om een cadeau te kopen. Doe even rustig. Heb t m net even uitgelegd en erbij gezegd dat ik dat gister wilde doen maar het natuurlijk niet meer ging doen toen ouders zeiden dat ik het moest doen. Dat begreep hij :grin:

12 likes

Gewoon doen. Ik heb het ook jaren uitgesteld (ook last van enorme faalangst), maar na mijn rijlessen voelde ik zo een opluchting! En het is veel minder eng dan ik dacht en nu kan ik zelfs zeggen dat ik rijden leuk vind! Succes!

Ik kijk love island NL want ik had alleen de laatste afleveringen maar gezien en het is zo raar nu om die stem van Kaj van der ree te horen. Smeerlap.