Wat je even kwijt wil #41

Volgende week ga ik voor mijn stage lesgeven aan eerstejaarsstudenten. Ik zal dan in een week tijd 10 groepen begeleiden van 8 studenten en het voelt echt onwennig om weer zoveel mensen te zien.

Ik heb dit ook vaak, o.a. KrissKross Amsterdam en Jody Bernal (omg #lifegoals) hahah ik denk dat dat ergens bij hun explore page komt ofzo? Ik zie zelf ook wel eens daardoor stories van mensen die ik niet volg.

2 likes

Dit heb ik ook eens gehad en ik vond het echt de naarste manier van ziek zijn (die ik ken dan). Dat draaierige is echt de hel

Ik denk dat sommige bekende accounts een soort bot hebben die random stories bekijken waardoor jij denkt “omg heeft deze bekende persoon echt mijn story bekeken?”, en dan * hopelijk * hen gaat volgen. Dus een strategie om meer volgers te krijgen. Ben hier totaal niet zeker van hoor, maar dat is mijn theorie!
@Negativ

5 likes

Dat snap ik. Want dat is het ABSOLUUT niet, genoeg ervaring daarmee om dat te kunnen concluderen

Zou me niks verbazen inderdaad
 Bij Jody dacht ik dat natuurlijk meteen :joy:

1 like

Heb dit effe gegoogeld en blijkt inderdaad zo te zijn.

Hoe durf je dit te plaatsen zonder te zeggen wie die gast is? :no_mouth:

1 like

Getver, ik zit in een soort kleding crisis :angry: Ik vind alles wat ik heb al een hele tijd saai en heb heel erg behoefte aan wat nieuws. Ik heb ook echt wel een specifieke hoek in m’n hoofd (meer spelen met vormen en silhouetten, beetje in de richting van Rick Owens, Yohji Yamamoto en Ann Demeulenmeester (en altijd een beetje Vivienne Westwood)) maar dat ligt zo ver af van wat ik de laatste jaren gedragen heb dat ik nagenoeg niks in m’n kast heb waar ik zoiets mee kan. Het liefst zou ik nu voor een godsvermogen aan nieuwe kleren kopen maar a) duur en b) ik wil m’n superlange alleen-tweedehands-kleding-kopen streak niet verbreken. Maar eer dat ik een beetje een garderobe bij de kringloop heb verzameld zijn we ook een jaar verder. Echt een non-probleem ook natuurlijk maar ik vind het toch stom

1 like

Haha wow Jody is idd wel lifegoals ja :joy::joy:

@Vaiana

Het is jlv music maar ik ken die hele gast niet. En toevallig nu ook ene Dr Maleek, haha.

2 likes

Dat denk ik dus ook! Ook omdat het steeds dezelfde is. Had het ook met een voetballer uit zweden en toen ik hem ging volgen was het gelijk klaar. Maar ik heb geen idee verder :joy:

1 like

Hij is nu gelukkig al wel wat beter maar is nog aan het herstellen van alles. Lief dat je het vraagt :blush:

1 like

Ik moet eigenlijk boodschappen doen maar geen zin.

Tot die tijd kan ik ook niet eten want amper iets in huis

Heb ik net de hele chipszak opgegeten terwijl we zometeen nog gaan eten? Zeker wel! :see_no_evil: :see_no_evil:

5 likes

Ik kreeg weer eens een verkeerd bestand toegestuurd op mn werk en dit keer zat er een foto van een puppy in! :inlove:
Moest ook gelijk denken aan het forum en dat ooit iemand hier een foto van een pluizig konijntje had gestuurd naar de apotheek

24 likes

Ben de hele dag al bezig en heb het idee dat het niet echt opschiet ofzo. Ondertussen zit ik nu al een uur onderuit gezakt op de bank. Even gegeten en serie gekeken maar geen zin meer om op te staan. :sweat_smile:

Ken je TheNextCloset al? Verder haal ik zelf veel designerkleding bij inbreng winkels voor designer/merk kleding. Appel en Ei zit bijvoorbeeld op veel plekken in het land en ze hebben een gold afdeling met veel merkkleding.

3 likes

Ik heb vakantie en lig met koorts op bed, zo balen!

@kali @anon43983847 dat zijn inderdaad wel goede opties ja, dank! Ik vind het alleen lastig omdat ik niet zo goed weet waar ik nou eens moet beginnen qua stukken, maar ik denk dat ik maar eens een soort analyse van m’n Pinterestborden ga maken haha. Kijken of ik dan een soort basic garderobe kan bedenken waar ik gericht naar kan zoeken

woow 2 forumergernissen in 1 zin :grimacing:

26 likes