Wat je even kwijt wil #41

Ik heb net een mail gekregen waarin iemand ‘welleswaar’ heeft geschreven. Nu wil ik ‘nietes’ in mn antwoord verwerken maar dat is zeker flauw he

31 likes

Pls doe

2 likes

Ik ga eerst nog een keer overleggen met communicatie, maar mag ik je toch een PB sturen met wat vragen :slight_smile:

Ik heb noodgedwongen (oogontsteking) voor het eerst in een miljoen jaar mijn bril weer op. Het is verschrikkelijk. Het montuur is oud en lelijk en ik heb het gevoel alsof ik rondloop in een vissenkom.

Vrijdag een afspraak gemaakt om een nieuwe bril uit te zoeken, zodat ik in de toekomst weer met een gerust hart oogontstekingen kan krijgen.

2 likes

@Rozevarken bedankt voor je link voor de Fletcher hotels! Ik heb een hotel geboekt in Den Haag centrum want mijn vriend heeft nog nooit het strand van Nederland gezien en ook Den Haag niet en wordt altijd boos als ik betaal. Maar dit was heel betaalbaar! :smiling_face_with_three_hearts: Ik hoop dat hij Den Haag en het Nederlandse strand leuk vindt haha.

3 likes

Na een jaar studievertraging kan ik bijna gaan afstuderen. Een jaar flink in een dip gezeten en niet kunnen afronden wat ik wilde en nu net voor de vakantie een fijn telefoontje gekregen van mijn SLB’er. Zodat ik toch nog verder kon. Gisteren dan eindelijk het project ingeleverd wat ik nog in moest leveren en nu is het afwachten.

Wat is dit enorm raar. Het gevoel nooit te gaan afstuderen en nu ben ik misschien over een paar weken afgestudeerd.

Nu hopen dat ik het project gehaald heb, mijn eindgesprek knallen en dan kan ik eindelijk zeggen dat ook ik ruim een jaar na dato een juf ben. Nu duimen dat ik het gehaald heb en op gesprek mag :crossed_fingers:t3:

25 likes

Ik zou zelf denken jammer dan. Het zou me de moeite niet waard zijn. En liever een stukje plastic dan een insect ofzo.

1 like

weet jij tot wanneer je deze vouchers kan kopen, zag dat er niet bij staan maar wie weet stond dat wel in de mail? Wil even wachten op m’n loon haha

oh wow this exceeds all my expectations hahaha. Top, dus dan kan ik wel tot morgen wachten :slight_smile: thanks voor het delen!

1 like

Moet je ook direct boeken? Of kan je dat later nog doen? Echt een top deal :grin:

Ahh top, dan ga ik ze morgen kopen! :grin:

1 like

huh als ik google op fletcher actie, voucher etc kom ik gewoon niet tot een pagina waar je dit kunt zien? kan dat?

Eind september! Hopelijk is het dan een beetje redelijk weer maar ik ben sowieso al enthousiast dat hij het Nederlandse strand kan zien en dat IK de overnachting betaal. Het bleek wel een 4 sterren hotel dus ik moest bijbetalen? Klopt dat? Nou ja hij heeft al zoveel voor mij betaald dat ik dat graag deels terug geef☺️.

1 like

Het is een dag wat minder weer en ik ga stamppot eten.

10 likes

Ik dacht omdat het een voucher is dat je gewoon €14.95 korting krijgt op je hotelovernachting, maar het is dus €14.95 voor de hele overnachting? :open_mouth:

1 like

Jaaa, welke?

Nee per persoon. Ik heb uiteindelijk 45 betaald voor 2 personen. Maar volgens mij kan het ook 30 zijn als je in een 3 sterren hotel boekt.

Ja dat snap ik! Alsnog goedkoop, dacht dat het alleen om korting ging haha

1 like

Uien stamppot met balsamico azijn en spekjes :heart_eyes:

2 likes

Er is op insta een guy die elke keer mijn stories bekijkt. Het is zo’n verified account en ik vraag me echt af hoe hij telkens bij mij terecht komt? Of is er een manier om allemaal stories te bekijken waar ik niks vanaf weet? haha