Ik wil m’n haar verven maar ik ben m’n haarverfkwast kwijt
Is juist zo relaxed om het mee te doen
Haha begin in elk geval niet met yohji yamamoto. Zelfs tweedehands is dat echt niet te betalen :(. Het staat ook heel hoog op m’n verlanglijstje. Je mag me trouwens wel een berichtje sturen, als je wilt dat iemand met je meedenkt.
Sjezus kan de nieuwe Wonder Woman film nu al uitkomen? Die ogen van Chris Pine zijn zo mooi
Ik kwam er achter dat ik nog meer dan 80 verlofuren heb staan en ik heb dus meteen, op mijn eerste dag na mijn vakantie, nieuwe vakanties ingepland in de komende 4 maanden. ZIN IN.
Hahaha nee die illusie heb ik gelukkig niet Het hoeft ook echt niet allemaal designer te zijn, ging me vooral om de ~aesthetic~ haha. Maar leuk, ga je binnenkort wel even pb’en!
@kali ja dat is meestal ook mijn tactiek haha! Thrift flippen is zeker ook wel een optie inderdaad, ik ben alleen nooit zo handig met de naaimachine, moet daar echt wat meer mee gaan oefenen. Maar daar is dit misschien ook wel juist een mooie gelegenheid voor
Mijn Frans vreetweekend is ten einde en ik ben zo verdrietig. Echt zo lekker gegeten!
Chilliebillie, heb jij gewoon weken opgenomen zonder dat je nog plannen daarvoor gemaakt hebt? Ik heb ook nog heel veel uren over en wil ze wel gaan benutten, maar ik heb nog niks gepland staan en weet ook niet of dat gaat komen (bedoel kan er wel achteraan, maar weet niet of andere mensen dan kunnen).
woow, wat is precies de ergernis dan? Ik mag toch gewoon posten wat ik wil?
Dat kan gebeuren en is niet erg. Het is geen school en geen huiswerk. Geef het morgen meteen aan en ze zal het wel begrijpen
Bij mij komen de plusuren een maand later.
Heb ik ook gehad! Super vervelend. Sterkte!
@ de mensen die van de Fletcher actie gebruik maken: ik zou dit wel z.s.m. boeken. In het verleden heb ik wel eens van zo’n actie gebruik gemaakt en veel hotels waren toen maar zeer beperkt beschikbaar. Of alleen doordeweeks, of ze hebben maar een paar kamers beschikbaar voor de actie o.i.d. Ik vond het uiteindelijke aanbod toen iig erg tegenvallen, maar misschien is dat nu anders.
Wejoooo kapot moe. Heb veel zelfstandig voor de klas gestaan vandaag en ben echt kapot. Morgen en woensdag helemaal alleen ben echt benieuwd, heb er wel zin in. Meteen burgergschapslesje
Oeps haha. Succes morgen!!
Ik ben geweest naar:
brunch: 5 pailles, immersion, Kozy Paris
Diner: Presto Fresco, Maythai, 5 pinces
Snacks: te veel om op te noemen maar de lekkerste ijsjes kocht ik in een Japans zaakje als je van Avenue République naar Printemps Haussmann stapt.
Sephora: La Neige Sleeping Mask, Fenty Gloss in Hot Chocolate, Fenty Eyeliner in Cause I’m Black, Ole Henrikson AHA Toner( de blauwe), Ole Henrikson set met de blauwe mini’s, groene eyeliner Sephora eigen merk
Zara: short en Ebony Wood parfum
Heb ik snacks gekocht voor thuis? Neen, want ik woon zelf op een uurtje rijden van Rijsel en de meeste snacks kan je hier bij Carrefour vinden.
Ja! En heel basic gewoon herfstvakantie en kerstvakantie. Ik had niet per se de ambitie weg te gaan, ik zie tegen die tijd wel hoe ik het invul vind het ook allemaal te onzeker mbt eventuele nieuwe golf om alles om een eventueel reisje te boeken.
Terwijl ik pasta van donderdag stond op te warmen (SHAME!!!) piste mijn hond gewoon even tegen de muur. Wat een huishouden is dit zeg
Dit klinkt best lekker, hebbie een recept?
Ik ben laatst in Unplugged hotel geweest in Rotterdam, niet al te duur en het bad zat op de slaapkamer dus je kan tv kijken vanuit bad haha. Zit midden in het centrum dus superveel restaurants op loopafstand ook!