woow, wat is precies de ergernis dan? Ik mag toch gewoon posten wat ik wil?
Dat kan gebeuren en is niet erg. Het is geen school en geen huiswerk. Geef het morgen meteen aan en ze zal het wel begrijpen
Bij mij komen de plusuren een maand later.
Heb ik ook gehad! Super vervelend. Sterkte!
@ de mensen die van de Fletcher actie gebruik maken: ik zou dit wel z.s.m. boeken. In het verleden heb ik wel eens van zoân actie gebruik gemaakt en veel hotels waren toen maar zeer beperkt beschikbaar. Of alleen doordeweeks, of ze hebben maar een paar kamers beschikbaar voor de actie o.i.d. Ik vond het uiteindelijke aanbod toen iig erg tegenvallen, maar misschien is dat nu anders.
Wejoooo kapot moe. Heb veel zelfstandig voor de klas gestaan vandaag en ben echt kapot. Morgen en woensdag helemaal alleen ben echt benieuwd, heb er wel zin in. Meteen burgergschapslesje
Oeps haha. Succes morgen!!
Ik ben geweest naar:
brunch: 5 pailles, immersion, Kozy Paris
Diner: Presto Fresco, Maythai, 5 pinces
Snacks: te veel om op te noemen maar de lekkerste ijsjes kocht ik in een Japans zaakje als je van Avenue République naar Printemps Haussmann stapt.
Sephora: La Neige Sleeping Mask, Fenty Gloss in Hot Chocolate, Fenty Eyeliner in Cause Iâm Black, Ole Henrikson AHA Toner( de blauwe), Ole Henrikson set met de blauwe miniâs, groene eyeliner Sephora eigen merk
Zara: short en Ebony Wood parfum
Heb ik snacks gekocht voor thuis? Neen, want ik woon zelf op een uurtje rijden van Rijsel en de meeste snacks kan je hier bij Carrefour vinden.
Ja! En heel basic gewoon herfstvakantie en kerstvakantie. Ik had niet per se de ambitie weg te gaan, ik zie tegen die tijd wel hoe ik het invul vind het ook allemaal te onzeker mbt eventuele nieuwe golf om alles om een eventueel reisje te boeken.
Terwijl ik pasta van donderdag stond op te warmen (SHAME!!!) piste mijn hond gewoon even tegen de muur. Wat een huishouden is dit zeg
Dit klinkt best lekker, hebbie een recept?
Ik ben laatst in Unplugged hotel geweest in Rotterdam, niet al te duur en het bad zat op de slaapkamer dus je kan tv kijken vanuit bad haha. Zit midden in het centrum dus superveel restaurants op loopafstand ook!
Geeft echt niks. Dan maar voor de volgende keer!
Weet iemand een leuk cadeautje voor een man van 29 die geen hobbies heeft?
Haha jezus ik heb een paar jongens/mannen getriggered vandaag.
Een greep uit de reacties
âmislukte arts dan maar dieren opererenâ
âdik meisje met grote mondâ
âvroeger gepest geweest?â
âje bent gewoon op zoek naar aandachtâ
ik ging gewoon in discussie omdat ik niet akkoord was met bepaalde zaken Ben blij dat ik me goed voel over mezelf dat ik me dit niet echt aantrek.
Mijn puber dochter gaat t uitmaken met haar vriendje morgen en ze is nu al zo verdrietig. Dit gaat nog wat worden de komende dagen
Er zijn weinig dingen in het leven waar ik agressief van word, maar het plakken van het douchegordijn tegen je lichaam tijdens het douchen is er toch wel één van
Het ene was op Twitter, een tienermeisje had een heel seksistische tweet geplaatst en daar ging ik op in.
Het andere was op Tinder. Zijn profiel heette âDaddyâ maar ik had niet gezien dat hij iemand zocht om vandaag af te spreken. Dus ik zei, over 2 weken lukt me wel, ik studeer nu nog even, dus stuur dan even opnieuw een bericht. En hij was zo helemaal ânee de afspraak was voor vandaag, you knew the deal, ik ga niet als een klein meisje 14 dagen berichten sturenâ etc
Allemaal overtrokken conclusies en domme, seksistische uitspraken zoals âklein meisjeâ en dan ging ik daar tegen in, en begon hij me helemaal te analyseren hahaha (dat ik dus gepest ben geweest en aandacht nodig heb). Ik kon er gewoon niet tegen dat hij deed alsof hij alle wijsheid in pacht had.
Een man cave