Ik heb hem bedankt voor zijn opheldering en toen heeft hij de match opgeheven haha. De foto was zo’n typische stockfoto met een mannenhand op in pak en hij was 34 of zo.
I mean, ik ben wel in voor een avontuurtje indien het klikt met iemand, maar niet zo’n arrogante types.
Ik heb hier toen in een moment van verstandsverbijstering een bioscoopkaartje voor gekocht
Ik denk erover om een bookstagram te beginnen hahahaha zijn er hier mensen die dat hebben of een leuke volgen?
Hahahaha wilde stiekem gewoon weer een keer snoep scheppen
En:
Lief!! Haha ik heb inmiddels toevallig een gebruikersnaam gevonden en een account opgezet, ga morgen wel even kijken of en hoe ik ermee doorga. Laat het dan hier wel weten!
Lief zeg, dankjewel!
Mag ik je volgen?
zonder die creepy lach
Een vriendin appt me net ‘i am pregnant lol’ en nu reageert ze niet terwijl het m’n bedtijd is… Oh the suspense en wie is de baby daddy?
En ben geïrriteerd want ze hebben m’n agenda veel te vol gepland waardoor ik een dag van 10 uur moet maken echt 0 zin in en pas 20.30 klaar bah
Jaaa leuk
jaaa als ik wat heb gepost en het account op poten heb gezet deel ik 'm hier en via mijn instagram of bedoel je mijn eigen insta?
Heb ik niet en ik volg er ook geen, maar als jij er een begint wil ik 'm wel gaan volgen!!
Een vriendin van mij heeft er een! @readalicious
Ik vind het soms zo’n raar idee dat mijn vader nog wel 30 jaar kan leven. Hij is nu 72 maar fit, mensen worden steeds ouder.Dan ben ik 65 tegen die tijd. Ik heb ooit in een verzorgingstehuis gewerkt waar mensen van de leeftijd die hij nu heeft woonde. Zo raaaaaaaar. Al zie ik ze nooit daar naar toe gaan, mijn next level vader heeft nu een bedrijf ingehuurd om een lift (!!!) in het huis te bouwen. Want een traplift daar doen we niet aan als het nodig is. Die man blijft me verbazen.
Ik zou echt een boek kunnen schrijven van mijn vader en zijn acties. Elke keer als ik weer eens thuis ben (voor Corona ongeveer elke 3 maanden). Is er weer iets anders aan het huis, complete serre aangebouwd, stuk land erbij gekocht ‘hadden we dat niet verteld?’… ehh nee?
Ik heb er een soort van 1, maar ben op het moment minder actief.
Ik had koekjes voor werk gekocht. Maar kreeg net een vreet kick en heb mezelf volgedouwd.
Ga zeker beginnen! Vond het zelf super leuk om foto’s te maken en de mensen zijn super creatief en aardig. Gebruik mijne all een tijdje niet meer maar zit te denken weer foto’s te maken.
@lanaisreading
Jezus er kwam net iemand aan de deur voor SOS kinderdorpen en ik zei: “bedankt maar ik ben al een sos doneur.”
Wtf is een doneur.
Hoezo komen ze zo laat nog langs de deur?
Wel logisch, een monteur monteert, een doneur doneert
Omdat “om 19.47” langer typen is dan “net”?