Geeft echt niks. Dan maar voor de volgende keer!
Weet iemand een leuk cadeautje voor een man van 29 die geen hobbies heeft?
Haha jezus ik heb een paar jongens/mannen getriggered vandaag.
Een greep uit de reacties
âmislukte arts dan maar dieren opererenâ
âdik meisje met grote mondâ
âvroeger gepest geweest?â
âje bent gewoon op zoek naar aandachtâ
ik ging gewoon in discussie omdat ik niet akkoord was met bepaalde zaken Ben blij dat ik me goed voel over mezelf dat ik me dit niet echt aantrek.
Mijn puber dochter gaat t uitmaken met haar vriendje morgen en ze is nu al zo verdrietig. Dit gaat nog wat worden de komende dagen
Er zijn weinig dingen in het leven waar ik agressief van word, maar het plakken van het douchegordijn tegen je lichaam tijdens het douchen is er toch wel één van
Het ene was op Twitter, een tienermeisje had een heel seksistische tweet geplaatst en daar ging ik op in.
Het andere was op Tinder. Zijn profiel heette âDaddyâ maar ik had niet gezien dat hij iemand zocht om vandaag af te spreken. Dus ik zei, over 2 weken lukt me wel, ik studeer nu nog even, dus stuur dan even opnieuw een bericht. En hij was zo helemaal ânee de afspraak was voor vandaag, you knew the deal, ik ga niet als een klein meisje 14 dagen berichten sturenâ etc
Allemaal overtrokken conclusies en domme, seksistische uitspraken zoals âklein meisjeâ en dan ging ik daar tegen in, en begon hij me helemaal te analyseren hahaha (dat ik dus gepest ben geweest en aandacht nodig heb). Ik kon er gewoon niet tegen dat hij deed alsof hij alle wijsheid in pacht had.
Een man cave
Ik heb hem bedankt voor zijn opheldering en toen heeft hij de match opgeheven haha. De foto was zoân typische stockfoto met een mannenhand op in pak en hij was 34 of zo.
I mean, ik ben wel in voor een avontuurtje indien het klikt met iemand, maar niet zoân arrogante types.
Ik heb hier toen in een moment van verstandsverbijstering een bioscoopkaartje voor gekocht
Ik denk erover om een bookstagram te beginnen hahahaha zijn er hier mensen die dat hebben of een leuke volgen?
Hahahaha wilde stiekem gewoon weer een keer snoep scheppen
En:
Lief!! Haha ik heb inmiddels toevallig een gebruikersnaam gevonden en een account opgezet, ga morgen wel even kijken of en hoe ik ermee doorga. Laat het dan hier wel weten!
Lief zeg, dankjewel!
Mag ik je volgen?
zonder die creepy lach
Een vriendin appt me net âi am pregnant lolâ en nu reageert ze niet terwijl het mân bedtijd is⊠Oh the suspense en wie is de baby daddy?
En ben geĂŻrriteerd want ze hebben mân agenda veel te vol gepland waardoor ik een dag van 10 uur moet maken echt 0 zin in en pas 20.30 klaar bah
Jaaa leuk
jaaa als ik wat heb gepost en het account op poten heb gezet deel ik 'm hier en via mijn instagram of bedoel je mijn eigen insta?
Heb ik niet en ik volg er ook geen, maar als jij er een begint wil ik 'm wel gaan volgen!!
Een vriendin van mij heeft er een! @readalicious