Wat je even kwijt wil #41

Ik heb je gevolgd! :slight_smile:

Man man man, weer geen post. Als ik donderdag nog niets heb, ga ik er toch eens achteraan mailen. :expressionless:

1 like

Ik heb zelf financiĂ«le problemen gehad en dat niet gedeeld met mijn vriend/familie. Het is zoiets rots, zoiets genants. Tenminste, ik schaamde me zo verschrikkelijk dat ik het gewoon echt niet kon vertellen. Uiteindelijk heb ik het opgebiecht, en toen bleek iedereen te willen helpen (ondanks dat ze ook wel boos waren dat ik het had verzwegen). Maar als je er middenin zit lijkt het onmogelijk dat iemand ook nog maar van je zou kunnen houden, omdat je jezelf zo’n verschrikkelijke loser voelt die óók nog eens daarover liegt.

Maar ik begrijp ook heel goed dat jij je vet verraden voelt. Heel lastige situatie is dit! Veel sterkte!

P.S. oh ik zie nu je onderste bericht. Als hij jou nu van zich af gaat duwen, is het niet jouw taak om jezelf weer terug te manoeuvreren, lijkt me. Fouten maken is pijnlijk, dus jij hebt dan ook het recht om daar boos over te zijn zonder dat hij daarover op zijn teentjes getrapt is. Fair’s fair.

2 likes

wat leuk! ik ben je ook gaan volgen

1 like

Onder bed?

Ik vergeet nog wel eens dat ik een ‘mevrouw’ ben en de bijbehorende autoriteit kan uitstralen bij jongere mensen. Er stonden net een paar van die rotjochies in de portiek voor de ingang van de deur. Een scooter stond voor het sleutelportaal geparkeerd. Hartstikke onhandig en vooral omdat er ook wat minder mobiele mensen in ons gebouw wonen. En corona. Dus ik zei er wat van. Een jaar of vijf geleden was het dan ‘hou je bek kkhoer’, nu was het ‘uh oh ja sorry mevrouw we gaan zo weg’.

33 likes

wees blij dat ze zo snel nog kunnen komen! Ik wilde laatst ze laten komen voor een lekke band maar toen deden ze echt zwaar moeilijk of ze konden pas na 19:00. In mijn werk stad. Anders moest ik maar naar een service punt (10km verderop) Ja eh dag. Heb hem opgezegd en van de week komen ze hem ophalen. buh-byeeeee (Heb hem opgezegd omdat ik nu toch meer thuis werk dan dat ik er profijt van heb)

Ik volg je nu!:slight_smile:

1 like

@Pantalones succes met de herkansing! Die ga je gewoon halen en daarna ga je je master doen, komt helemaal goed!

@Loveisafourletterword jeetje wat schrikken! Veel succes als hij thuiskomt straks.

Wat @Parfei ook al zei: ik denk dat je je het beste (als je dat kunt) in hem in kunt leven. Hij schaamt zich, heeft het geheim gehouden, gelooft niet dat iemand hem wil helpen. En een denk ik redelijk logische reactie is dan jou buitensluiten (voordat jij hem buiten kan sluiten). Dus als je met hem verder wil zou ik proberen zo begripvol mogelijk te reageren, zeggen dat je van hem houdt en dat je het op wil lossen met hem. Dat is alles wat jij kan doen. Als jij er net zo hard in gaat als hem dan heb je denk ik een kans dat het voorgoed breekt.

1 like

Jaaa snap ik heel goed hoor! Ook super logisch dat je boos bent en je je verraden voelt. Heel veel succes in ieder geval voor als hij thuiskomt!

Laat maar even weten als je ze donderdagmiddag nog niet hebt, dan kan ik wel even langs uit m’n werk als je ze er nog zijn! (:

2 likes

Morgenavond snel??? Dat vind ik allesbehalve snel
 ik ga een fiets kopen en mn abonnement opzeggen, ben er klaar mee

Het is wel bewezen dat geaardheid geen keuze is want OMG ik haat mannen zo erg

1 like

Waar ben ik aan begonnen? :sweat_smile: Ik had iemand gevraagd om een bot op mijn Discordserver te zetten, maar het is een stuk ingewikkelder dan ik dacht.

Ik heb me echt de ogen uit mijn kop geschaamd (en gejankt) toen ik op moest biechten dat ik problemen had. Ben nooit een kei geweest met geld, maar op zo’n jonge leeftijd al in de shit zitten is zo beschamend. Ik snap jouw boosheid heel goed, en je mag ook echt wel ff boos zijn, maar probeer hem wel duidelijk te maken dat je hem echt wil helpen. Zet samen alles op een rij, wordt waarschijnlijk heel kut want hij zal van alles van zich af hebben geschoven en geen idee hebben wat het allemaal precies is en hij zal idd boos zijn dat jij in zijn spullen het zitten “neuzen”, maar als je eenmaal een overzicht hebt kun je er ook iets mee. Hij voelt zich nu waarschijnlijk enorm machteloos en zal niet zo 123 weten hoe hij dit allemaal op moet lossen, maar juist het idee dat iemand mij wilde (en kon) helpen vond ik zo fijn.

5 likes

Maar jij bent toch niet de enige met een swap fiets? Scholen zijn ook weer beginnen dus kan begrijpen dat het nu sowieso ineens heel druk is omdat iedereen de fiets massaal weer gebruikt na een lange tijd.

2 likes

Wat leuk, ik volg je ook!

1 like

ik vind broccoli en bloemkool zooooo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Soms heb ik even zo’n moment dat ik weer aan Game of Thrones denk en weer bedenk hoe groots dat had kunnen zijn en hoe kut het laatste seizoen was dat letterlijk niemand het er ooit meer over heeft, terwijl het echt een serie had kunnen zijn die je om de zoveel tijd opnieuw wil bekijken.

26 likes

Ja ik vind het bizar dat als ik bel met een kapotte fiets dat er niemand kan komen. Ze hebben afspraken met mensen die een kapot licht hebben, dat is toch minder urgent?