Wat je even kwijt wil #41

Naja een fietsenmaker doet er langer over. Daarbij rijden ze bij Swapfiets met minder mensen vanwege corona en zijn de scholen ook net weer begonnen. Dan is morgen avond een bandje wisselen wel redelijk snel ja. Ze deden bij mij ook echt moeilijk met die band toen. maar goed.

Ik heb echt een chaos hoofd vandaag. ben nog steeds bezig met mijn kamer op te ruimen, dingen te verkopen en ondertussen ook weer inrichten en bladiebla. ben moe van mezelf.

2 likes

Ik heb spijt dat ik net geen pepernoten heb gehaald bij de Hema.

3 likes

Mijn vriend heeft zojuist zijn baan opgezegd en gaat terug naar zijn oude werkgever. Die kwamen laatst ineens met een bod en na veel wikken en wegen durft ie het aan. Ben zo blij voor hem! En voor mezelf, want hij gaat weer eens in de paar maanden naar de andere kant van de wereld voor werk, dus ik heb het bed dan weer voor mezelf. :raised_hands:

Oh en Amerikaanse snacks.

48 likes

Ik voelde net een klein, hard bobbeltje op mn baarmoedermond. Zit er normaal nooit. Hè gets. Denk dat ik morgen daar de huisarts voor moet bellen? Misschien is het ook wel gewoon een cyste. Dat hoop ik.

Ik zou sowieso langsgaan, vooral voor je eigen geruststelling!

4 likes

Ik heb het koud, ik wil de verwarming aan

1 like

Yesss ben je gaan volgen! Ik ga direct achter Archief van verloren kinderen aan, klinkt interessant!

1 like

Ugh mijn broer is zo’n sukkel. Hij zit nu bij Ajax en zei tegen ons dat we hem wel zouden zien, want hij zit tegenover de camera.
Vergeet hij even te zeggen dat hij een cheapskate is en daardoor helemaal bovenaan zit.

5 likes

Ben zo blij dat mn moeder dr vakantie voorbij is. Nu kan ik weer dingen wegpleuren zonder dat zij steeds roept " Wat is dat?!? Misschien wil ik dat bewaren!!"
Nee muts jij gebruikt dit niet dus het gaat weg.

9 likes

Ik ben aan het oppassen en was een kip kwijt maar ik wist niet precies hoe lang. Kip net gevonden, plus 10 eieren. Eind goed al goed

33 likes

Fixed that for you

23 likes

Lof dit verhaal

4 likes

Thank you :joy:

1 like

Normale eieren of chocolade paaseitjes? Wel belangrijk.

@Lidcactus Hoe gaat het nu met je stiefvader? Hopelijk beter!

Ik leef echt als een crackhead door m’n nachtdiensten: ik eet vet eten, verplaats mezelf in zwerver kleding tot m’n dienst er is en ik slaap als andere mensen wakker zijn.

4 likes

Heeft er iemand toevallig een rugzak van vegan t.ote?

Heb je de Australische versie wel eens gezien? Die vond ik zoveel leuker, daarbij duurt het experiment ook langer en zit het professioneler in elkaar

1 like

Wacht maar tot je Australië versie kijkt, dat lijkt op geen van beide en komt soms meer in de buurt van Temptation Island :joy:

Het zit wel echt vol drama en meer dan 30 afleveringen. Moet je inderdaad maar net zin in hebben haha!

1 like