Ja hoor ik ga naar bed. Working life echt. Maar. Jongens geef me een diploma ik had vandaag die hele klas de hele dag onder de duim, ze maken me NIKS. Ik laf ze allemaal en ze laffen mij allemaal
Heb ik net een wellness suite voor mezelf geboekt voor in mijn vakantie? Jazeker. En ik hou niet eens van sauna.
Echt een groot verschil hè. Ik had eerst de Nederlandse versie gezien en daarna de Vlaamse. Vond de Vlaamse 10x beter, veel serieuzer.
Oeh goed idee!
Ik wilde eigenlijk een nachtje weg met me myself and I, maar waarschijnlijk doe ik dan geen oog dicht en is het verspild geld. Maar een wellness dagje is wel chill misschien! Is het alleen sauna of heb je ook massages ofzo geboekt?
Edit: ik lees nu het woordje suite. Wel een hotel dus? Alsnog benieuwd wat het inhoudt en waar!
Ik heb binnenkort dus vrij en heb helemaal zin om in mijn ouderlijk huis een dagje te struinen. Waarschijnlijk als ik daar aan kom, denk ik wat een klerezooi. Maar ik kan dan wel op mijn gemakje mijn oude kamer bekijken en foto’s enzo.
Ik vind praten via voice messages echt gezellig maar m’n vriendinnen reageren altijd alleen met tekst. Moet nieuwe vriendinnen.
Ja hotel inderdaad. Bij van der Valk in drachten. Deed het vooral om het leuke behang en het grote bubbelbad haha. Was toch al van plan om daar ergens in de buurt te gaan wandelen, dus ik dacht ik plak er gewoon een overnachting tegen aan.
Drachten is leuk. Je kan mooi wandelen in Beetsterzwaag en je kunt richting Ureterp enzo ook goed fietsen. Als je nog tips wilt, laat maar weten
Ah heb even gekeken, minimaal €200 is me toch iets te gortig.
Godver ik hoor ergens harde muziek vandaan komen. Hoor ook al hele dag mensen heen en weer lopen en timmeren. Word echt gek van al die geluiden overal.
Ik haat het echt als ik me moet voorstellen aan de hand van voorwerpen. Ik krijg dan meteen een identiteitscrisis en weet meteen niet meer wie ik ben en dan ben ik eindelijk zover en dan moet ik kiezen wat ik ga uitlichten en welke materiële objecten dat het beste uitdrukken. Echt whyyyyy
Ja de boi Lil Uzi staat al aan
Altijd als ik dit lees denk ik van ja wat zou ik meenemen. En ik weet het oprecht niet? Een pannenkoek met kaas? Mijn kussen? Een koffiecupje.
Ik wil ook wel eens horen van mensen die dit moesten doen, wat de rest van de groep allemaal meenam. Ben zo benieuwd of je snel uit de toon valt.
Haha ben wel heel benieuwd hoe je je verhaal over de verloving had willen volhouden als je aangenomen was?
En wtf op dat kogel verhaal
Ik zou altijd een sieraad kiezen en er desnoods een diep verhaal bij verzinnen. Is ook gewoon een heel neutraal iets, niet dat je ineens voor een groep onbekenden staat met je afgekloven knuffelkonijn Meneer Knabbel. En ze kunnen het desnoods van dichtbij bekijken zonder dat het raar is. Je kan meteen een leuk verhaal ophangen i.p.v. iets saais als “dit is m’n hobby” .
Is het voor een sollicitatie? Heb zelf ooit een zakmes gebruikt om mezelf mee voor te stellen als technisch opgeleid persoon met veel verschillende vaardigheden. Toen een verhaaltje bedacht over mijn vaardigheden en dan mooi afgesloten “deze vaardigheden vormen samen de tools van mijn zakmes die nodig zijn voor het goed kunnen uitvoeren van functie X”
Ik heb eens een 3d bril van de bios meegenomen omdat ik van films houd en naar bijna alle bioscoop films ga
Oke dit is echt shit vergeleken met @Harrrie
Wow wth is opeens dit weer!? Super hard aan het waaien. Doe eens even chill ofzo.
Da’s storm Francis. Tot 100 km/u.
Een vriendin van me gaat morgen trouwen en ik mag er vanaf 8 uur bij zijn als haar haar en makeup gedaan wordt! Zo spannend!
Maar daarna ga ik door naar Duitsland voor een vrijgezellefeest waar het 11 graden is en ik wil daarna maybe kamperen een week dus ik heb zo mega veel spullen ingepakt
Help