Wat je even kwijt wil #41

Had Francis het nou maar gewoon bij haar kookvideos gehouden…

4 likes

tenor

1 like

De ellende van dit jaar begon met een storm…

4 likes

Nee we doen een voostelronde met collega’s waar ik al een jaar mee werk. Er is wel één nieuwe collega bij, maar in principe kennen we elkaar allemaal al.
Ik neem zoals @Zemraluani zegt een sieraad mee en mijn tweede voorwerp wordt een theedoek van het land van mijn moeder. Gelukkig kan ik uitstekend bullshitten, maar om nou koeienvlaai mee te nemen is ook weer zoiets.

9 likes

Leuk, benieuwd wat je ervan vindt! :grin:

Misschien eindigt het ook wel met een storm

2 likes

Ik heb dit een paar keer moeten doen en wist dan nooit iets dus koos altijd mijn sleutelbos (toch altijd bij me). Kun je nog een sentimenteel verhaaltje aan ophangen per sleutel “ja dit is de sleutel van het fietsenschuurtje van mijn ouders waar ik wel eens heb geschuild voor de regen en dit is de sleutel van het huis van mijn partner waar ik altijd terecht kan”
Nu mis ik mijn sleutelbos die begin dit jaar uit mijn deur is gejat :cry:

4 likes

Ik mis de tijd dat storm Ciara ons grootste probleem was.

27 likes

Jooo hahaha dat voelt echt als 8 jaar geleden :sweat_smile: Storm Ciara en bijlezen over Andre Hazes en Bridget. Meh.

10 likes

Ik had ooit een mentor op de middelbare school waar we ons van op de eerste dag adhv onze sleutelbos voor moesten stellen. Zorgde er alleen maar voor dat je wist wie gescheiden ouders had, ook fijn onderwerp voor een eerste dag met 13-jarigen

8 likes

Ik had nooit een huissleutel ofzo, alleen een fietssleutel met een scoobi do eraan dus ik was heel snel klaar

Oh dat deden we vandaag bij mn eerste schooldag. Was wel leuk eigenlijk vond ik.

Ah shit ik ben helemaal vergeten om op te zoeken wat je tegen je huisbaas kan doen, sorry. Weet je het antwoord inmiddels al?

Was toch bijna WOIII tussen Amerika en Iran?

2 likes

Vind dat dus echt heerlijk om in bed te liggen en het buiten te horen stormen

En wat ik minder heerlijk vind is überhaupt jezelf voorstellen. Voorwerp of niet. Ik struikel soms serieus over mijn eigen naam en dat vind ik echt kut. Mijn naam is eigenlijk sowieso kut haha

6 likes

Nee, maar de reviews op deze website zijn niet best (zijn er maar drie, maar toch) https://www.trustpilot.com/review/www.vegantote.com

Ziet eruit als dropshipping :frowning:

1 like

Zooo stom en komt tegenwoordig zo vaak voor. Ik heb mij een paar maanden geleden voorgesteld aan de hand van een lp van muziek waar ik graag naar luister. Mijn afsluiter was: ‘Net als ik ziet het er in eerste instantie wat oppervlakkig uit (ik hield de plaat horizontaal), maar het heeft zeker ook diepgang’.
Vond het maar ongemakkelijk dus ik dacht ik neem het niet te serieus

1 like

Ik snap gewoon niet waarom ik niet fatsoenlijk kan slapen… :thinking:

1 like

Ik zou willen slapen maar mag pas om acht uur

Zo fijn, gister toch maar na aandringen van m’n vriend mijn werk gebeld en uitlegt dat ik al sinds zondag ziek op bed lig in m’n opgenomen vakantie uren. Ik krijg deze uren gewoon terug! Hotel ook kosteloos kunnen annuleren wat eigenlijk al te laat was… ben zo opgelucht!

42 likes