Wat je even kwijt wil #41

Had tot gistermiddag de hoop vandaag vrij te zijn aangezien ik geen planning had.
Tot ze mijn planning gingen samenstellen.
Ik ga met de auto op pad vandaag :v:

Oh bah fietsen door de regen en harde wind. Maar nog maar 2 dagen. Bijna vakantie🥳

1 like

Jeetje wat een storm.

Oom Donald was ook niet blij. Wat maakte die eend herrie vanochtend in de sloot.

1 like

Ik ga vandaag lekker casual naar mijn werk terwijl de (onbeschreven) regel is om altijd heel netjes gekleed te gaan. Maar ik vind die ‘sociale’ regel dus nergens op slaan dus oversized tshirt en skinny it is :grin:

Ohja, dat bedrijf wilt sowieso dat iedereen 50% op kantoor aanwezig is terwijl dat tegen het advies van de overheid is. Zo professioneel!

10 likes

ik had ook wel willen slapen rond dat tijdstip maar het zat er niet in :stuck_out_tongue:
Uiteindelijk maar 5,5 uur geslapen. gaat een lange dag worden.

Het is overigens wel perfect weer om nu basic te zijn en een kaars aan te steken. Pumkin spice it is.

Ik had 4 goede songs achter elkaar in de auto. Lekker meegekrijst.

5 likes

Ik dacht dus dat mijn vorige buurmeisje irritant was als ik haar hoorde seks hebben. Er is nu een jongen komen wonen en ik weet het gewoon elke keer als zijn vriendin langs is. Waarom schreeuwt dat kind. En waarom hebben ze elke keer midden in de nacht seks. En het is ook veel vaker dan bij het vorige buurmeisje dus please kan ze terug komen.

13 likes

Het is sinds vandaag alweer 19.5 graden in huis, heb het zowat koud! Ik kan me nu al niet meer voorstellen hoe die hittegolf voelde
Dat is wel een voordeel aan dit slecht geïsoleerde huis; het warmt super snel op maar ik ben er ook snel weer van af

M’n moeder appte over ~harde windstoten~ en of m’n boot wel goed vast lag :scream::scream::scream:
Kon ik natuurlijk niet loslaten dus ben vannacht een paar keer wezen checken omggggg en nu moe natuurlijk :unamused::unamused::unamused:

12 likes

Ik ben echt klaar met dat thuiswerken als ik ergens niet uitkom en hulp nodig heb van iemand. Normaal laat je dan even snel zien wat er gebeurt en kan iemand je helpen.
Nu moet ik het super duidelijk uitleggen en dan nog allerlei dingen waarom het niet werkt en " A werkt niet, B ook niet".
En dan krijg je terug: Heb je A al geprobeerd?
Ja…
Ok en B?

4 likes

Ik heb munt uit de ah, van de vers afdeling, in aarde staan als plantje. Had gelezen dat het snel woekert en in het wild groeit. Dus op mijn balkon gezet en idee van misschien hoef ik er niet naar te kijken. Gisteravond lag ik in bed naar de wind te luisteren en dacht ineens aan mijn plantje. Dus ik naar balkon, was de plant uit zijn bakje gewaaid. Zo zielig lag ie erbij. Nu staat ie binnen, maar heeft wel liefde nodig. Ik wist wel dat er storm kwam, ik ben gewoon slecht met planten.

9 likes

Ja dan wil je mensen wel wurgen op z’n moment.
Ik stuur nog steeds mails rond van; jongens dit en zo moet beter en hier heb je een verbeter plan (Niet mijn taak maar heb er wel indirect last van, dus dan maar zelf een oplossing bieden) maar je hoort gewoon 0,0 van mensen. Super irritant.

1 like

Oh dat is stom. Juist goed dat je met verbeter dingen aankomt. Zou ik waarderen ook al is het jouw taak niet per se. Hekel aan inefficiënte werkwijzen/systemen.
Ik heb deze week ook steeds dat iemand de vraag terug legt : wat denk je zelf?
Ja als ik het wist, was ik er dagen geleden wel al uitgekomen. :sweat_smile:

1 like

Zo kut, ga met een megafoon voor hun deur staan of het wat zachter mag. Ik heb ook nog trauma’s aan m’n vorige buurmeisje. Daarna had ik een ander buurmeisje die me heel netjes een appje stuurde dat ze het vervelend vond maar ze ons kon horen. Terwijl we beiden er rekening mee hielden maar zo gehorig was het daar. Is het bij jou heel gehorig? Dan snap ik al helemaal niet dat je gaat lopen blèren.

2 likes

uuurgh zoooo irritant!!! ><

1 like

Ik durf er dus niks van te zeggen omdat mijn bed lawaai maakt en ikzelf misschien ook wel te horen ben (voel me daar heel opgelaten over maar ik krijg dat bed niet anders, aandraaien van schroeven heeft geen zin). Maar ik ben niet een half uur aan het luid roepen en al helemaal niet midden in de nacht. Zou bijna vragen of ze gewoon om 23u ff kunnen neuken.
Zo erg om onderdeel te zijn van iemands neukpartij.
Ik slaap wel licht trouwens, mijn vriend hoorde het pas wel maar die kon zich wel omdraaien en het negeren en verder slapen.

2 likes

Misschien oordopjes kopen? Ik ging dan vaak maar ff hard muziek luisteren maar eigenlijk is dat te gek. Maarja als je zelf ook te horen bent is wel wat wat hypocriet om er wat van te zeggen ja. Het blijft hoe dan ook echt bleh om anderen te horen als je graag wilt slapen.

1 like

Ik zit te wachten tot een livestream van een begrafenis begint. Voelt zo raar dit. Gisteren ook met condoleren, normaal is dat natuurlijk al ongemakkelijk, nu helemaal als je geen handen kunt geven :slightly_frowning_face:

Ja die heb ik ingedaan toen ik er wakker van werd! Ja is inderdaad hypocriet, ik denk op zo’n moment trouwens een beetje baldadig van die ga je terug krijgen de volgende keer dat mijn vriend er is. Geen zin om me in te houden dan ook. :sweat_smile: Op het moment zelf denk ik dan alleen maar van shit hoeveel horen de buren hiervan :’). Zij maken echt geluiden alsof ze schijt hebben.

1 like

Hoe maken jullie het scherm van je laptop (retina) schoon? Kan dat met een vochtige doek? Ik zag net iemand zo’n glorix doekje gebruiken maar dat lijkt me heftig?