Bij elk boek neem ik me voor om niet te stressen in de eindfase, want ‘tijd genoeg.’ En elke keer heb ik uiteindelijk nauwelijks tijd genoeg en dus wel stress.
Maar elke keer lukt het wel toch? Daar gewoon aan vast houden. Stressen hoort er gewoon bij, maar wat het dan straks oplevert, amazing.
Ik durf bijna niet meer te klagen over het weer, want het is nooit goed dan. Maar echt dit is 180 graden anders en ik vind het zo rot. Ik wil gewoon nog blote benen en armen. Jurkjes en korte broeken kunnen dragen. En de zon die tot 22:00 uur schijnt. Niet deze treurnis. Ben echt nog niet klaar voor de herfst.
Het gaat gelukkig ietsjes beter deze ochtend, gisteren nog niet echt. Heeft een hele sloot met medicijnen meegekregen, ze denken iets van een niersteen
Ik had van de week weer er spijkerbroek aan en dat voelde juist heel lekker! Heb panty’s ook de hele zomer gewoon gedragen ivm werk dus weet ook niet waarom het zo’n belevenis was . Misschien omdat ik heel de week blote benen had gehad op vakantie
Ik ben door dit weer zo in de war dat het nog steeds augustus is. Denk steeds dat we in eind september leven, maar dat duurt gewoon nog een maand.
Een vriendin van mij hield 3 jaar geleden haar bruiloft, nouja 25 aug. Toen was het zo warm he. Als we nou geen enkele zomerse dag meer krijgen vind ik dat toch wel wat deprimerend.
Ben allang blij dat die klote hittegolf voorbij is. Vind dit echt heerlijk. Die regen is wat jammer als je naar buiten moet, maar ik werk toch grotendeels thuis en voor school zit ik straks ook alleen maar thuis
Ofja, ik mag 1x per maand een uurtje naar de uni haha. Ben er gewoon al meer dan 5 maanden niet geweest, echt raar
Ik moest net voor werk iemands voicemail inspreken. Nou daar ben ik toch zo slecht in, weet meteen weer waarom ik dat normaal nooit doe. Ga helemaal stotteren, noemde meneer in eerste instantie mevrouw en ben uiteindelijk ook vergeten m’n naam te noemen
Voor mijn sollicitatie bij de hyperactieve Engelse zeepwinkel werd er ook gevraagd om een voorwerp mee te nemen (wat je moest toelichten tijdens de groepsollicitatie tussen de rollenspellen door) woo, so much fun!
Zojuist mijn allereerste sollicitatiebrief (mail) voor een stage opgestuurd. Ik moet overgeven lol, ik vind het zo eng allemaal.
Nu heb ik het gevoel dat ze me elk moment gaan bellen. Hopelijk mailen ze me gewoon terug.
Ik heb laatst allemaal best mooie foto’s van mezelf gemaakt. En wil die op insta gooien maar voel me dan toch beetje van ‘KIJK MIJ’ ofzo. Terwijl het gewoon mooie foto’s zijn. Ik zal ze toch wel posten met een sarcastische tekst erbij mezelf kennende
Own it gewoon. Bij een mooie foto van iemand denk ik: oh mooie foto. Bij een mooie foto van iemand met een “grappige” tekst denk ik: ugh doe niet alsof je anders bent dan anderen die soms een mooie foto van zichzelf willen plaatsen.
Wij hebben zon restaurantbon gekregen van 60 euro maar het is volgens mij zo’n all you can eat. Ze krijgen wel een 4.7 en de menukaart is heel uitgebreid van zoete aardappelfriet, tot sushi, Thais, steak. Dus ik denk dat ik me gewoon ordinair ga volgooien.
Gisteren hing er een papier in onze gang dat er de komende twee weken bouwvakkers aan de gemeenschappelijke ruimtes van ons studentenhofje werken. Maar, ze gebruiken onze woonkamer, keuken en toilet als ‘kantine’. Ik snap dat dat nodig is maar dat hadden ze wat mij betreft wel extra kunnen vermelden…
Ik ben over een maand jarig en nu vraagt mijn vriend vet random welke schoenmaat ik heb. Mweh ik wil eigenlijk geen nieuwe schoenen, heb net zelf nieuwe schoenen gekocht. Ja echt een first world problem dit.
Zeg gewoon dat het per merk heel erg verschilt welke maat je hebt haha. Of zeg eerlijk dat je geen nieuwe schoenen hoeft als kado haha!
Ik moet wat shirts wassen maar niet te heet/lang omdat ze dan verlept raken. Wat zou beter zijn, een miniwas van 30 minuten op 40 graden (doet mijn wasmachine standaard op die temperatuur) of een normaal programma (>1 uur) op 30 graden?
Ah mijn oma, met wie ik een heel sterke band heb (mijn hele leven op ons heeft gepast en in de buurt gewoond, ik zie haar minstens wekelijks) heeft een plekje op haar been laten verwijderen en het blijkt een melanoom te zijn. Nog onduidelijk of het kwaadaardig is en of het uitgezaaid is, dat onderzoek volgt. Gezien haar levensstijl (véél roken) hebben we er allemaal wel rekening mee gehouden dat dat ooit zijn tol kan eisen, maar toch vind ik het zo rot.
Mijn ouders zijn echt zo lief . Ik moest een fiets en was al een tijdje op zoek naar een koopje maar had dat nog niet met ze gedeeld. Toen ze ervan hoorde hebben ze meteen mijn moeders fiets in orde gemaakt (zij kan niet meer fietsen) met nieuw licht, slot, belletje en helemaal opgeknapt. Alleen paste de fiets niet achterin de auto dus was ik nog aan het bedenken wanneer ik hem dan naar mijn huis zou fietsen. iZegt mijn vader ook nog dat hij hem dan wel naar mijn stad komt fietsen, 20km verderop. Deze man fietst zelf nooit en heeft de conditie van een aardappel maar wil voor zijn (jonge en fitte) dochter graag op en neer fietsen
.
Wat rot. Ik hoop dat je oma geluk heeft en dat het allemaal mee zal vallen