Je hebt toch op elke machine wel een fijne was optie? Dat is 30° + meestal 800 toeren. Het gaat vooral om centrigueren waar je kleding van kapot gaat. Beste dus lage temperatuur + lage toeren.
Ik raad iedereen af om te fietsen vandaag wat een ellende mijn lenzen waaiden bijna uit mijn ogen
@jetlag @Falafel Durf ik niet haha, hij zegt altijd dat hij cadeaus bedenken sowieso lastig vind. Maar bedacht me net het kan natuurlijk ook zijn dat ik leipe Star Wars pantoffels krijg ofzo of weet ik het haha. Het hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat het echt schoenen zijn. Dat het met mijn verjaardag te maken heeft is wel zeker want hij zei nog ja moet even wat zeker weten voor ik iets koop.
Ik heb gister al mijn nagels echt kort gevijld en ik heb er nu zo’n spijt van! Wat een kut gevoel is dit zeg, haha
Ik wilde het net vragen! Wilde naar de sportschool vanavond maar ik twijfel serieus met dit weer. Het ziet er heftig (en best gevaarlijk) uit.
Ja, dat wel. Maar dit keer wordt het niet het najaar waarschijnlijk dat ik hem uitgeef, maar begin december. Komt deels ook door de redacteur die ook haar tijd nodig heeft (logisch). Nou ja, dan hebben mensen maar wat langer geduld. Planning was om hem allang af te hebben, maar ik had het kleine writersblock dat ik afgelopen winter had ook niet voorzien.
Ik heb 1 dag gewerkt (5 uur) en ben meteen weer helemaal gaar, moe en heb overal pijn. Vreselijk
Ik weet niet of deze zieke wind vanavond nog actief is maar anders zou ik lekker binnen blijven!
Sorry als ik dit op mezelf betrek, maar ik heb vorig schooljaar iets gelijkaardig meegemaakt. Doordat ik te weinig leerkrediet had, mocht ik mijn master niet afwerken. Uiteindelijk ben ik naar de dokter moeten gaan om mijn faalangst te bewijzen en dan brieven moeten sturen naar de examencommissie. Alles is goed gekomen. Ik denk dat als jij goed kan verwoorden hoe het komt dat je dit ene deeltje nu niet hebt gehaald, ze niet anders kunnen dan je nog een kans geven. Wees eerlijk over alles. Ze zien ook wel dat de rest van je resultaten wél goed zijn. Het is natuurlijk nu allemaal zwaar kut, maar geef de moed niet op! Succes!!
ga ik volgende week ein-de-lijk drie dagen op ‘vakantie’, wordt het precies die dagen heel slecht weer. en ik had me zó verheugd op drie dagen op het stand liggen heb er helemaal buikpijn van
Wat zijn jullie favorieten verjaardagsonbijtjes? Voorkeur is nu voor kaascroissant en pannenkoek maar wil even zeker weten dat ik niks mis.
Wafels, pannenkoek, croissants, kleine afbakbroodjes met verschillende soorten beleg
Van die kaneelbroodjes vind ik altijd zo lekker
eggs benedict of wentelteeftjes gemaakt van suikerbrood
M’n contract wordt verlengd dus ik heb komend jaar weer baanzekerheid .
De hele week al druk, weer is ruk, sorry sportschool ik zie je vrijdag of zondag wel weer.
Iets met een eitje, aardbeien, cappuccino. Of gewoon een taartje haha
Ik heb vanavond een gynaecologische echo omdat ik zoveel buikpijn heb/rare menstruatie en ik vind het vet eng. M’n uitstrijkje was negatief, gelukkig, maar ik ben alsnog vrij zenuwachtig.
Waarom is het forum steeds overbelast de annic gate is toch al een aantal dagen geleden?
Ik voel mij vandaag als een natte tosti en ik vind dat zo vervelend. Toch gaan sporten vanmorgen maar ging helemaal ruk dus nu heb ik het opgegeven voor vandaag en ga ik douchen en terug naar bed.