Vergeet de prosecco niet!
Moet straks voor het eerst met de poes naar de dierenarts (voor huidprobleem) en ben zo zenuwachtig. Dat beest is nogal hysterisch en fel, dus ben bang dat ze de hele kliniek sloopt.
Taart
De mijne zijn onderweg megafel en gillerig (allebei), maar bij de dierenarts hebben ze toch wel een bepaald soort ontzag ofzo. 1 van de 2 is ook weleens op haar toetsenbord gesprongen (doet 'ie thuis ook altijd) .
Bij de dierenarts zijn ze echt wel wat gewend. Vaak zijn katten juist mak bij de dierenarts omdat ze het eng vinden. Waar ze thuis niet in t bakje willen, willen ze daar er meteen weer terug in haha
Ik eet weer een keer gewone kwark en meteen weer fucking buikpijn.Oké sorry universum dat ik deze keer te skeer was voor soja yoghurt,kunnen we dan nu weer normaal doen? Thanks.
Ik heb laatste jaren een paar keer dit soort echoâs en ook een uitstrijkje en inwendig onderzoek gehad, en vind de echo echt het minst vervelende van dat allemaal! Echo is ook zonder eendenbek, en de echoscoop (heet dat zo?) vind ik veel minder oncomfortabel aanvoelen dan dat.
Hoop dat dit je een beetje geruststeld, sterkte in elk geval!
Ah lief van je, dankjewel! Wat vervelend dat je zoveel onderzoek moest hebben. Weet je inmiddels wat er aan de hand is?
De eerste paar onderzoeken waren voor klachten bij een spiraaltje, weet nog steeds niet wat dat nu precies was, maar spiraaltje is er uit en klachten zijn weg dus dat is op zich prima.
Ze hebben nog steeds niet echt iets gevonden wat mân klachten volledig kan verklaren helaas (kan zijn dat het toch endometriose is die niet te zien is op de echo, of dat ik gewoon veel pech heb met pijnlijke ovulatie en menstruatie). Maar goed ben nu wel weer met een soort plan met de pil bezig waarna ik na en tijdje weer controle krijg, hopelijk krijgt dat mân klachten in elk geval redelijk onder controle.
Oh dat stemt iets gerust. Bij de dierenarts zien ze inderdaad natuurlijk vanalles voorbij komen. Ben benieuwd⊠toen we haar ooit van het asiel ophaalde, had ze zichzelf met reismand en al in de wasbak gegooid.
Lastig is dat zeg, dat ze het niet precies weten. Ik heb ook een spiraaltje, hoop dat die mag blijven zitten. Nou we gaan het zien vanavondâŠ
@Sassenach ah arm ding, hopelijk valt het mee!
Fruitsalade met allerlei soorten luxe fruit die ik mezelf normaal nooit gun, haha.
Onverwacht voordeel van gewoon een contract hebben met uren; ik heb een maandsalaris gekregen omdat ik per 1 aug in dienst ben. Niet dat gezeik met zoveel uren heb je gewerkt blabla, nee gewoon salaris
Nou, ik ben toevallig net geweest met die van mij. Ik schaamde me dood, hij werd helemaal leip, krabben, blazen alles het was ook heel druk met wel 6 honden in de wachtruimte dus hij was al gestresst. Normaal is ie ook niet echt blij bij de dierenarts maar nu was het wel heel erg.
Edit: en als klap op de vuurpijl scheet ie nog zijn mandje onder dus lekker meuren in de auto naar huis
Het nadeel van de (komende) herfst is al die griepjes enzo. Mn stagiaire is ziek, overgeven enz, en heb haar gister nog gezien en nu ben ik dus bang dat ik het ook krijg. Jep, emetofoob.
gaan ingegroeide teennagels ook wel eens vanzelf over?
Lag te slapen, hoor ik opeens mân bel. Ik spring uit bed maar er staat gewoon niemand voor mân deur. Heeft de wind mân belletje gelelt???
ik dacht dat je bedoelde dat je wakker schrok van de geur die uit je mond kwam
Bij mij helaas niet, al 2x operatief moeten laten verwijderen sorry, geen hoopvolle reactie
Ik heb dus net een email gekregen dat stichting de lieve hulp Sint dit jaar vanwege corona niet doorgaatâ:pensive:
Iemand die een andere stichting kent? Ben al aan het nadenken of ik zoiets niet zelf kan oprichten maar lijkt mij erg lastig. Zo jammerđ