Wat je even kwijt wil #41

Kun je het niet speels brengen ofzo? Maar ik zou ook eigenlijk niet weten wat je dan moet zeggen haha. Ik zou zelf wel iets zeggen van ‘ik heb schoenen genoeg hoor!’ maar dat komt weer misschien wat lullig over.

M’n vriend wist m’n maat ook niet zeker en niet veel verstand van Europese maten. Had hij in de winkel tegen die vrouw gezegd, ja ze heeft 33 of 36 dacht ik. Heel logisch.

1 like

Onze organisatie heeft via de voedselbank de ‘Sinterklaasbank’ en de Linda Foundation melden wij ook vaak mensen voor aan maar dat is pas rond Kerst

Wow was blijkbaar niet wakker genoeg om m’n post te checken.

1 like

Ik had een plant die het mogelijk zou redden in ‘stukken gescheurd’ (De wortels) in de hoop dat ie het weer zou gaan doen. Maar inmiddels heb ik geen wortels meer over. :rofl: Dan maar een nieuwe kopen. Of niet, want het is echt een dramaqueen (een calathea).

Ik kijk love on the spectrum en die gast die fan is van dino’s en alleen maar positieve dingen zegt, i can’t :heart: nothing like a good cup of tea on a wonderful day like today and your banana smoothie looks really nice I have to admit hahah

4 likes

Thanks! Ik heb even gekeken en klinkt erg goed.

Als ik niet zoiets als de lieve hulp sint(zelf cadeaus kopen,eventueel iets voor de ouders, gedichtje erbij maken, inpakken etc.) kan vinden ga ik zo iets doen.

Door de discussie vanmiddag in het youtubers topic krijg ik nu iedere keer als ik ‘pi’ in mijn zoekbalk intyp (wat ik best vaak intyp want pinterest en mij adres begint ook met pi) ‘piemel wassen met zeep’. (Ik wist dus niet dat dat niet mocht.)

17 likes

hahahahahah same here! 3 man sterk en ze hebben haar niet kunnen onderzoeken doordat ze helemaal gek werd. Heeft ook de dierenarts en het mandje ondergepoept en geplast (gelukkig voor de arts was het bijna einde van de dag :smirk:). Het kapje moeten we nu nog zelf opdoen, als ze wat is gekalmeerd. Ik had nog hoop dat ze even haar nagels zouden knippen, maar daar moet ze voor onder narcose ben ik bang :expressionless:

1 like

jezussss ben even helemaal klaar met alles. Mijn werk die voor de 100ste keer een opdracht aan iemand anders geeft, terwijl ik heb gezegd dat ik echt heel graag extra uren wil maken (ben freelancer). Als je me niet goed genoeg vind zeg het dan tenminste, dan kan ik ook verder. ik kan echt niet tegen deze wazigheid.

Verdammt, kom er net achter dat mijn nieuwe chilly fles niet isoleert. Hij wordt gewoon heet/koud van buiten ook… Heb de winkel gemaild (kleine zelfstandige) of ik 'm mag komen ruilen, hoop het wel want heb de bon uiteraard weggepleurd maar had gelukkig wel gepind.

Heb een beetje een matige week, dingen lopen niet helemaal zoals ik wil. Maar ik heb nu weekend en er wordt zo pizza bezorgd dus ik voel me al een stuk beter :heart_eyes:

4 likes

Ik heb een baal week. Baal van m’n werk wat ik niet kan doen, baal van m’n vriend, baal van mezelf.
En het is net woensdag. :partying_face:

1 like

Er was toch iemand die bij de belastingdienst werkt of heeft gewerkt? Ik heb zojuist een brief ontvangen en heb een beetje paniek nu, en ze zijn niet meer bereikbaar.

Ik heb lekkere dingen gekocht omdat ik beetje wilde vieren dat m’n werk goed gaat en omdat ik morgen jarig ben. Maar ik ben tegenwoordig zo’n fitgirl dat ik gewoon alleen maar misselijk word van die zooi

2 likes

Waarom zijn er niet gewoon leuke mannen bij mn salsa les.

Ik heb zin in kruidnoten. Wie komt ze niet brengen?

Poging 2, zonder weer spiegeling :joy:
Mijn leven is goed vandaag.

35 likes

Ik ben zo blij met mijn vriend! Ik heb vorig jaar een paard gekocht en het liefste heb ik dat het paard iedere dag beweging krijgt, alleen ik lig kotsmisselijk op de bank. Mijn vriend had tot vorig jaar niks met paarden, en gaat nu zelf alleen heen om mijn paard beweging te geven. Als dat geen liefde is :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Iemand recent bij Starbucks in Batavia stad geweest? Wat voor bekers hebben ze daar?
In Roermond is namelijk een eigen beker.

Waarom posten mensen hun tiktok filmpjes op insta? I don’t get it.

1 like