Wat je even kwijt wil #41

Ik neem mn woorden terug :speak_no_evil:

4 likes

Ik haat Jorgen fucking Raymann ga weg ga weg ga weg

En jezus hoezo vallen de tanden van Maarten niet allang uit die zeikbek van hem

2 likes

Ik heb naast een dode rat ook een levende onder mijn huis wonen. En ik las ergens dat ratten door het toilet naar boven kunnen komen en een Googlesessie ontkracht dat ook niet en nu durf ik niet zo goed meer naar het toilet.

Mijn diploma wordt straks aan huis overhandigd en het voelt een beetje alsof ik aan het wachten ben op mijn vwo examen uitslag :sweat_smile:

11 likes

De reacties hieronder Jesus christ

4 likes

Ohh het was verjaardagsontbijt voor jezelf. Ahh hoop dat je niet misselijk wordt en een fijne dag hebt :slight_smile:

1 like

Ja! Dank :blush: ga om elf uur koffie drinken en kaneelbroodjes eten dus miss sla ik ontbijt maar over voor het geval dat.

2 likes

Ik denk dat een kat er ook niet blij van wordt om hele dagen alleen thuis te zitten. En ja, een kat kan weg over daken (had een keer mijn dakraam open en toen klom mijn kat zo naar buiten en ging op de dakkapel van de buren lopen).

1 like

Ik ben een paar maanden weggeweest uit Tilburg en al mn vrienden zijn me vergeten? Ik word echt nergens meer voor gevraagd, heel kut

Wauw haha, die van mij durft na 2 jaar nu net een wortel te voeren met zoveel mogelijk afstand :joy:

2 likes

Heb allerlei onderdelen besteld om zelf sieraden te gaan maken en dan door te verkopen (via Insta). ZIN IN

11 likes

Ik heb er nu al geen zin in om weer in de koude herfst en winterdagen 's ochtends op de fiets te moeten zitten. Zo kut om dan je bed uit te moeten want lekker warm enz pff.

Die reacties :nauseated_face: haha ik ben wel een sterke coole vrouw die niet zo over emotioneel als jullie is, zie het gewoon als compimentttttt.

Zijn denk ik de zelfde vrouwen die heel trots zeggen dat feminisme niet nodig is en het mannen haters zijn.

2 likes

Dat issie, daarom zitten ze in mijn kruipruimte

Ik weet dat buikgriep echt niet het ergste is wat je kan overkomen, maar man wat voel ik me ellendig en zielig. Hele kut pandemie en dan in mn vakantie gvd ziek worden :sob:

Ja one issue forummer even, hopelijk is het snel over.

1 like

Zit erover te denken om morgenochtend m’n havermout eens te maken met alpro macchiato en nu al zin in. Misschien is het niet eens lekker :woman_shrugging:t3:

1 like

Weten ze wel dat je weer terug bent dan?

Blegh dat is ook klote. Beterschap! Kan je later in het jaar nog vakantiedagen opnemen om het in te halen?

Ik wacht op de dag dat ik dat ook heb.

Ik krijg m’n dagen gelukkig terug, maar m’n vriend heeft geen dagen meer over… dus neem dan wat losse vrije dagen op denk ik. Als dat allemaal qua planning tenminste…