Jaa zeker ik app ook gewoon elke dag dat ik er weer ben maar ik weet het niet.
Echt al deze vrouwen/meiden in de comments: Hoe the hell kan je nafluiten in godsnaam als een compliment zien?
Ja! Gelukkig wel, heeft soep gemaakt en kwam net kruik brengen was gister gewoon met verkeerde been uit bed gestapt, wat ik ook wel snap nadat ik âm de hele nacht (niet expres) wakker heb gehouden.
Haha, ik vind het altijd zo schattig als ze dan normaal zo stoer doen en dan bij een paard ineens een beetje bang zijn! Een wortel is in ieder geval een begin toch?! Haha!
Mijn werk lijkt steeds minder en minder op de vacature. Heb een gesprek aangevraagd, want ik vind dit echt niet meer leuk
Thanks voor het checken. Ik zie die tassen nu inderdaad ook gewoon op Ali staan
Nou mân zoektocht naar een mooie werk rugzak gaat verderâŠ
Ik heb net een crĂšmekleurige stofzuiger besteld
Had net voor het eerst in mijn leven een vloeiend gesprek in het Engels. Ofja, waarschijnlijk klonk ik nog steeds belachelijk met mijn lompe boeren brokkenpiloot Engels, maar voor mijn gevoel ging het eindelijk een keer vloeiend
@ezw heb je al die sneakers gevonden in Uut? Ik ben morgen in de stad en wil wel even langs hobbelen.
Goh ja ik loop precies tegen hetzelfde aan. Veel prulletjes verzameld over de jaren en vind het wel gezellig staan, maar ook wel rommelig en het is altijd stoffig rondom/achter die dingen omdat ik te lui ben om die dingen op te tillen en fatsoenlijk schoon te maken⊠keuzes keuzes
De föhn gebruiken om stof weg te blazen en dan heb je dit probleem niet
Haha ja slim maar dan zit het stof nog steeds in de kamer toch?
Dan hoef je alleen de grotere oppervlakken af te nemen toch? Als ik het goed begrijp. Helaas heb ik al gepoetst vandaag anders ging ik het nu nu nu testen
Geen dank! Ben altijd bereid dropshippers te ontmaskeren, haha Ik hoop dat je ergens een betrouwbaar adresje voor een mooie vegan tas zult vinden.
Ja true! Helaas staan op de vloer ook weer allemaal grote accessories en troepjes bij een muur (planten, gitaar, etc, foameoller) waarachter ook weer een laagje stof ligt oeps
Haha ja maar ik vind stofzuigen minder erg dan al die prullaria oppakken
Ik heb een serieuze verslaving aan deze doekjes. Mijn huis wordt best snel smutzig door een kat en tuin en het huis is uit 1904. Deze doekjes zijn inmiddels een accessoire.
Pff ik lig echt zo te piekeren (werkstress waar ik nu toch weinig aan kan veranderen), ik weet nu al dat dit echt een klote nacht gaat worden.
Sorry ik wil geen one issue forummer worden en jullie irriteren met mijn honden verhalen maar ik heb door mijn puppy echt even geen leven meer, ben continue met hem bezig. Het was achteraf geen fijne fokker/nestje waar hij vandaan kwam en heb me écht vergist in hoeveel werk een puppy is t.o.v een kitten. Volgens mij is dit een beetje hoe het is als je een baby hebt en dan nog erger
Als je even een paar dagen rust wilt⊠i love puppies