Wat je even kwijt wil #41

Heb vandaag de datum van mijn eindgesprek gekregen, onder voorbehoud dat ik de laatste studiepunten haal. Wat beoordeeld moet worden door twee docenten. Helemaal fijn dat het gesprek in ieder geval al gepland kan worden!

Daarnaast heb ik ook gesolliciteerd, want he wanneer ik afgestudeerd ben is het wel fijn als ik een baan als juf heb.

En nu kan ik alleen maar denken dat er wel iets fout moet gaan. Of ik haal mijn toets niet. Of mijn eindgesprek niet of ik wordt niet uitgenodigd voor de sollicitatie.
Ik ben nu in mijn hoofd ook maar aan het denken dat de sollicitatie maar niet door moet gaan want dat is het ‘minst’ erg.

Manmanman ik word zoo moe van mijzelf. Waarom kan ik mijzelf niet eens de gedachten gunnen om positief te denken. Al-tijd weer dat kut stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat er iets fout moet gaan. Want ja het kan nu eenmaal niet allemaal goed gaan.

Iemand toevallig tips? :sweat_smile:

Wat een spannende periode! Heel veel succes

Er is op dit moment toch niet iets wat je nog kunt doen? En zeker niet op dit tijdstip. Kijk een leuk filmpje op youtube oid nu?
En misschien aan een nieuwe serie beginnen of een boek lezen tijdens het wachten.

1 like

En ik lig verdomme alweer wakker. Zo moe maar slapen lukt gewoon niet.

Ik ben ook weer wakker alleen word het van mij verwacht dat ik wakker ben.

Ik ben al 3 x in huilen uitgebarsten van vermoeidheid. Ben maar op de bank gaan liggen en heb een film opgezet maar ik val gewoon écht niet in slaap
 :weary:

1 like

Op de een of andere manier zie ik de dagen dat ik nu naar kantoor mag als een uitje? Zit helemaal content in de trein alsof ik ECHT naar werk ga. Ja ga ik ook maar echt echt naar werk. Gelukkig is m’n manager vandaag niet op kantoor, daar had ik dan weer geen behoefte aan. Dus moooi.

5 likes

Ah vervelend, hopelijk ben je alsnog in slaap gevallen.

Alles oké nu?

Is het al bijna weekend? :sleeping: Wennen aan fulltime werken na 6 weken vakantie valt me echt zwaar.

2 likes

Elke keer als ik weinig slaap en vroeg op moet heb ik het gevoel alsof ik met de auto op vakantie naar Frankrijk ga. Helaas moet ik naar kantoor :sob:

13 likes

Omg ik zit echt precies met hetzelfde probleem ik heb iedere dag slaaptekort maar ik val telkens gewoon niet in slaap?

Neeee nee nee nee ik kan wel janken, de huisarts wilt dat ik een Corona test ga doen. Voor buikgriep :sob: fuck.

1 like

Jaaa uitslapen. Oh nee bouwvakkers. Voordeel aan werken: ben ma, di en wo de deur al uit voordat ze beginnen

Gefeliciteerd!!

1 like

Test valt heel erg mee hoor, komt goed! Binnen 10 sec gepiept. Waarom vind je het zo erg? Buikgriep zelf is vervelender, beterschap!

1 like

Ik moet straks een halfuur in de auto terwijl ik om de 10 min moet rennen naar de wc
 En dat betekend ook dat mijn vriend nu nergens meer heen kan tot ik de uitslag heb (Door drukte langer dan 48u). Het is ook in zijn vakantie en hij krijgt zijn vakantiedagen niet terug van werk

Ik zou het zĂł erg vinden als er door mij mensen ziek worden of ik quarantaine moeten :frowning:

Hoe vond je het? Ik heb dit ook vaker gedaan en hoewel de melk er vies uit ziet werd het lekker zoet :grin:
Edit: m’n moeder had een pak gekocht om uit te proberen, vond het niets en ik vond het zonde om weg te gooien. Ik drink geen koffie dus dan maar havermout :joy:

Ik begin maandag aan een nieuwe studie (premaster) op een nieuwe universiteit en ik vind het zo spannend. De studie zelf, maar ook het feit dat alles online is (incl intensieve werkgroepen waar ik niemand ken etc), dat ik me echt afvraag waar ik in hemelsnaam aan begonnen ben

Ik vond het lekker! Misschien door de combinatie met kaneelpoeder en koek- en speculaaskruiden, maar m’n havermout rook naar kerstmis :smiling_face_with_three_hearts: wel zoet idd maar ik maak mijn havermout sowieso altijd erg zoet!

Haha ik ook, ik doe ook altijd met appel en speculaaskruiden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like