Wat je even kwijt wil #41

Tegenwoordig laten ze je voor een dikke puist al een test doen. :roll_eyes:

2 likes

Had maandag koorts en dinsdag was het smiddags al weer over… omdat ik nu dus nog om de 10 min naar de wc moet rennen - ik loop letterlijk al 4 dagen leeg - moet ik nu testen… had dan maandag laten testen denk ik dan. Nu heb ik geen koorts meer.

Maar als je een test moet doen raden ze toch aan dat je huisgenoten etc ook uit voorzorg binnen blijven tot de uitslag?

1 like

Dat mag.
Ik zit zelf ook thuis omdat hier iemand een test heeft laten doen. Terwijl overduidelijk is wat er aan de hand is. En dit is de 2e keer in 2 weken tijd.
Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat nu bij bijna alles een test gevraagd word. En Ć­k vind t stom.

Ook als de koorts maandag was en nu niet meer?

Ze raden nu juist aan om alleen een test te doen als je klachten hebt

Klopt, alleen hier is de ervaring dat, zelfs al is het overduidelijk wat er mankeert, een test gevraagd word.
(Frustratie: Ik ben al voor de 2e keer in 2 weken thuis door een test die duidelijk niet nodig was en dat frustreert heel erg op dit moment.)

Het is een huurhuis. Morgen komt de ongediertebestrijder langs om gif te gooien en het gat te dichten en dan een paar weken later om lijken te ruimen, dus dat scheelt gelukkig.

1 like

hij was SUPER cute maar ik snap wel dat zn dinodate dramatisch af liep

1 like

Ugh, ben zoooo moe. Maar ik moet echt vandaag productief werken want ik moet een super belangrijk verslag zo goed als mogelijk af hebben want als ik dat doe betekent dat ik eerder weg kan gaan bij mijn werkgever. Maar het is zo moeilijk om die energie te krijgen.

Oei dat is wel echt shit ja. Balen dat het zo ver is. Ik mocht trouwens wel naar buiten toen mijn vriend zich had laten testen, alleen als hij ergere klachten had als koorts of benauwdheid moest ik ook thuisblijven. Dus dat valt misschien nog mee.

En hoe kut ook, je neemt wel je verantwoordelijkheid, als je je niet zou laten testen zou je potentieel alleen nog maar meer mensen kunnen besmetten dus je doet juist het goede, ook voor andere mensen. En de kans dat je het hebt is nog steeds superklein, 1% ofzo is maar positief. Het is even kut maar voor het goede doel en hopelijk krijg je snel een negatieve uitslag. Hou je taai en beterschap!

4 likes

Ja zo ontzettend stom! Ben op de bank gaan liggen en heb dunya en desie opgezet in de hoop daarmee in slaap te vallen maar was echt klaarwakker. Ben om half 7 ofzo een half uurtje in slaap gevallen en werd toen weer wakker. Toen nog maar op bed gaan liggen maar om 08:15 ging de wekker want moet nu naar de huisarts. :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ben vannacht geterroriseerd door een mug dus nu ben ik boos op alle spinnen in huis die ik niet weghaal want ze hebben hun taak niet goed uitgevoerd.

11 likes

Ik had net een vogel in huis, ohhh mijn hart. Dus ik rende weg maar dat beest vliegt natuurlijk als een gek rond. Toen heb ik een jas over m’n hoofd gegooid en de balkondeur opengedaan en weer weggerend en toen vloog hij weg. Hij is via een open kantelraam binnengekomen. Nu durf ik dat raam niet meer open te zetten gatver.

4 likes

Ik heb ineens de hele dag niks te doen en ā€˜s avonds drie afspraken achter elkaar omdat iedereen toch pas ā€˜s avonds kan. Moet ik me weer gaan haasten en halverwege weg/aansluiten. Had het liever wat meer verspreid over de dag gehad :woman_shrugging:t2:

Al die mensen hebben trouwens ook vakantie dus het is niet alsof ze overdag moeten werken haha

Ik loop net naar buiten, staat er een man voor een deur. Ik zeg hallo, hij ook. En hij blijft staan en naar binnen kijken. Dus ik kijk m aan van: eh ? Kan ik je helpen? Zegt hij: eh kan ik jou helpen? Ik ben boven aan het werk.

Excuse me!? Zeg dat dan gewoon, op zich niet heel raar dat ik wil weten wie mijn trappenhuis inloopt als nu alleen ik en een ander meisje daar wonen.

1 like

Voel me helemaal naar

Had vannacht een droom over m’n 3 katten (of nouja, de katten van m’n ouders die daar dus ook wonen). Ik droomde dat ik afscheid van ze aan het nemen was omdat ik naar het buitenland ging, wat dus vorige week echt is gebeurd, maar ƩƩn kat kon ik in de droom niet vinden en ik had haast dus heb van hem geen afscheid genomen en ben weggegaan, en toen werd ik huilend wakker omdat ik me daar zo kut over voelde.

Nu appt m’n moeder net of ze me zsm kan bellen en ik wĆ­st gewoon dat het over die kat ging. En ja hoor, hij eet niet meer en gedraagt zich heel raar dus ze gaan over twee uurtjes naar de dierenarts.

Vind dit zo naar, omdat ik er niet bij kan zijn en zeker in combinatie met m’n droom. :disappointed_relieved: Hoop echt dat het niks ernstigs is pffff en ik kan ook niet naar huis vliegen als hij moet worden ingeslapen want dan moet ik weer maandenlang wachten op een toegangsvisum dus dat ga ik niet doen. Maar blegh wat een timing. Hoop zo dat ie okĆ© is. Wij hebben een hele speciale band en ik wil er niet eens aan denken dat ie zou moeten worden ingeslapen terwijl ik er niet bij kan zijn :sob:

Gefeliciteerd!! Heb je nog een lekker verjaardagsontbijt gegeten?

I’m sorry maar ik word een beetje kwaad van dit soort berichten. Zoveel mensen beginnen aan een pup zonder zich genoeg geĆÆnformeerd te hebben en dan gaat het vaak mis. Je hebt die pup toch cadeau gekregen van je vriend he? Ik snap dat al helemaal niet, dieren als cadeau geven wordt altijd enorm afgeraden, ookal is het cadeau gedaan door een naaste.

Goed ja er valt nu niet veel te veranderen aan de situatie dus mijn bericht voegt niet veel toe maar ik hoop echt dat het geen gevalletje asiel of terugbrengen wordt. Maar gezien je zoveel tijd en liefde in je katten steekt, denk ik dat niet. Ik wou gewoon even mijn frustratie uiten omdat dit soort situaties vaak de oorzaak zijn van welzijnsproblemen bij dieren en dat breekt m’n hart.

52 likes

Vannacht een t-shirt en sokken aangedaan, omdat ik het koud had??? Hier ben ik nog niet aan toe

1 like

Ik heb net mn bloedsuiker laten prikken en die was te hoog. Ik heb waarschijnlijk diabetes, type 2. Ik weet even niet hoe ik me moet voelen nu