Wat een heftige uitslag, logisch dat je het even niet meer weet. Heb je het met je arts al gehad over behandelen en hoe nu verder, of komt dat allemaal later pas?
Dikke knuffel in ieder geval
Wat een heftige uitslag, logisch dat je het even niet meer weet. Heb je het met je arts al gehad over behandelen en hoe nu verder, of komt dat allemaal later pas?
Dikke knuffel in ieder geval
Och hou toch je mond. Waar staat dat ik me niet goed heb geïnformeerd dan?
Je mag voelen hoe je je wilt uiteraard! <3 Mijn suiker was ook torenshoog en daardoor besloten (omdat ik geen medicatie wil) het te gaan aanvechten door mijn levensstijl aan te pakken. Dat is echt lastig geweest en soms nog. Hebben ze een beetje tools gegeven om er mee te kunnen sturen?
Nee nog niet maar ik dacht al aan jou, mag ik je een dm doen?
@Dombo het was niet schrikbarend hoog maar wel in de voorfase dus maandag word ik opgebeld en gaan we een plan maken en nog een keer prikken!
Natuurlijk!
Ik heb vorig jaar met studie een project gedaan, het was in opdracht van een bedrijf maar je werd beoordeeld door docenten van de studie. Ik heb toen als beoordeling een 5 gekregen van een docent die er niet in geloofde en zei dat het volgens haar niet te realiseren en vooral niet wenselijk voor het bedrijf was.
Binnenkort mag ik mijn project gaan pitchen voor de hele afdeling van dat bedrijf omdat ze er wat in zien en het misschien echt willen gaan oppakken. Eat that mevrouw docent, met je 5
Excuseer? Hoeft die ‘hou toch je mond’ terwijl ik gewoon een normale reactie plaats?
En ja dat denk ik omdat je zegt dat het achteraf gezien geen goede fokker was en je je vergist hebt in de tijd die je erin moet stoppen.
Gezien het een cadeau was, kan het toch ook zijn dat je je niet voldoende tijd had om je volledig in te lezen erover? Dat laatste weet ik niet want ik weet de context niet precies. Het ging me vooral om wat je zegt in je vorige post.
Ik zou dan die mevrouw nog een mail sturen en dan kijken wat ze daarop zegt
Nee vind ik geen normale reactie als je het hebt over wegbrengen naar het asiel? Dan beledig je me diep en dan is het gesprek voorbij
Haha dat hoeft voor mij niet per se, maar ik ga het wel even subtiel laten vallen in de algemene evaluatie die ik nog moet invullen
Ahahaha ja same same
Dankjewel! Ja, ik had een kaascrossaint, een broodje en twee oreo’s. En net nog twee kaneelbroodjes en een kardemombroodje wiehoeee
Heb een luchtje voor mn broertje gekocht maar vond hem wel unisex en zelf ook heel lekker dus nu heb ik hem ook hihaho
Wat fijn dat ons zorgpersoneel volgend jaar weer een bonus van 500 euro krijgt!!
Onze helden
Ohh ik heb pumas gekocht via vinted en ik vind ze zo gaaf, nu wil ik meteen 100 paar. Ze lopen ook mega lekker
Nog niet, heb 't hier vandaan
Ik heb een enorme dode conifeer in de tuin staan, tijdje geleden woningbouw al gevraagd of ze willen weghalen voor mij maar nope mijn tuin mijn probleem. Nu staan ze hier net aan de deur om te vertellen dat hun het toch maar gaan doen want de buren klagen haha. Nou top want is echt een kutklus en ik vind dat woningbouw het al had moeten verwijderen voor ik hier kwam wonen.
Ahjoh komt wel goed hoor! Gewoon je best doen
Ik vind zorgpersoneel echt zo niets zeggend. Ik werk op een afdeling waar de zorg gewoon door moet gaan, maar onze vakbonden hebben wel de bonus moeten aanvragen en eigenlijk denkt iedereen dat we het toch niet gaan krijgen.
Jezus ik heb ff onkruid weg gehaald terwijl het zweet van mn kop af droop. Dit telt als een work out toch…
0 stemmers