Wat je even kwijt wil #41

Kom ook weer even binnenvallen hier na een maand ofzo. Ben echt niet vooruit te branden vandaag… Terwijl ik echt meer dan genoeg te doen heb.

M’n werk belt. Heb mooi niet opgenomen, ze gaan me niet ontslaan op m’n verjaardag.

42 likes

Hippe vintage broek van mn moeder aan met metalen versiering oid. Helemaal blij. Buk ik, kei diepe snee in mn bovenbeen door een scherp stukje :sweat_smile:

Een poll werkt zo aanlokkelijk dat ik zelfs dit moest aanklikken, wat is dat voor rare dwangmatigheid eigenlijk

11 likes

Vrijdag is schoonmaakdag hier in huis. Mijn vriend is op reis voor z’n werk dus deze week doe ik het huis even alleen, geen probleem. Maar ik had ook nog wat werkuren die ik moest maken, voordat het weekend begint. (heb flexibele uren, dus geen ramp maar vind het zelf prettig als het “af” is voor het weekend)
Dus ik vandaag het huis schoongemaakt, die uren gemaakt en helemaal blij dat het nu pas 16u is. Mooi gered!
Is het pas donderdag :woman_facepalming:t3:

20 likes

Wel extra vroeg weekend dan nu!

2 likes

Haha dat is waar! Eigenlijk wel mooi uitgekomen zo dus

De vriendin van mn huisgenoot blijft dus voor DRIE MAANDEN in ons studentenhuis wonen?? Ik vind dat echt niet okee

Jezus, hoezo?!

Ze komt niet uit Europa en is hier met een visa ofzo?

Nou ben je mooi klaar mee dan

Ja dus? Zoek je eigen plek dan lekker, of overleg op zijn allerminst met je huisgenoten als je van plan om 3 maanden lang een extra iemand in je huis te laten bivakkeren? Wat aso zeg.

4 likes

Fucking aso. En gaat ze huur betalen? Meer mensen = minder huur pp toch neem ik aan

1 like

Hahaha ja @ iedereen, dat vind ik ook. Maar ja ik ga het nog eens een keer vragen subtiel en dan bel ik gewoon de woningbouw hoor doeiii

4 likes

Ik kijk weer love on the spectrum en die ene gast die niet in de camera kan kijken, een Rubik’s cube binnen een minuut oplost en helemaal in de stress schiet omdat hij zwarte sokken aanheeft en hij wilde blauwe bij z’n pak. Zegt ie: ja ik heb pas heel laat de diagnose gekregen, i don’t know how they missed it :joy:

‘all right bye, I’m going to buy navy socks, I need navy socks’

5 likes

Inderdaad bellen hoor, belachelijk. Het zit je ook niet echt mee hè met kamers en alles.

Ik heb geen last van haar op zich. Maar ik vind het gewoon debiel dat ze er zonder enig overleg drie maanden is

Ik woon in Emmen haha. Oh er is hier weinig te doen. Groetjes.

18 likes

Ik chill de hele middag in het huis van een oude scharrel, omdat ik een slaapplaats zocht en hij avond dienst heeft, maar ik verveelde me al 30 seconden nadat hij weg ging :joy::joy:

Hij woont wel naast een winkelcentrum, dus ga zo maar eens avondeten kopen

Ik hoor zoveel slechte verhalen over Wildlands haha, ik ben dan ook voorzichtig met aanraden dat mensen heen moeten gaan. Als we de vorige dierentuin nog hadden had ik zeker weten gezegd ja.

1 like