Nooooooooooooo love on the spectrum is maar vijf afleveringen wat een deceptie. On my birthday. Please tell you staff to wash their hands
Dat vind ik ook raar! Op ten minste, zouden ze je toch kunnen vragen of je het okƩ vindt. Moeten jullie gas/water/etc zelf apart betalen? Dan zou ik sowieso dat splitten met haar.
Ik heb een intake gehad voor een therapie wat ik ga volgen, mān ervaringstherapeut was bij me. Ik was echt zo nerveus. Ik had migraine gehad afgelopen nacht en dan heb ik vaak last vast fel licht. Die psycholoog zocht een andere plek op deed het licht uit en ik mocht mān zonnebril ophouden. Ik zei dat ik dat heel asociaal vond voelen, maar het voelde zoooveel fijner. Dat het gewoon mocht en niet raar was. Pfff, zat er zo tegenop en ben zo blij dat ik me dan alleen al met de intake begrepen voel eindelijk. Geeft me hoop.
Ik kan altijd aan mān iPad zien hoe hard ik heb gewerkt. 91% nog over dus heb heeeeel hard gewerkt (hij streamt sowieso 9 uur lang radio2 naar de sonos). WEEKEND
Voel me echt weer zo op mān plek voor de klas
(Wel blij als het morgen half 4 is want het is een energievretende week)
Welke heb je gekocht? Ja pumaās lopen vaak echt heel fijn!
Wat is daar grappig aan?
Ik heb net pepernoten gekocht.
Ik hoorde laatst ( wss veel te laat) dat die vlindertuin er niet meer is
Ik heb net een tent opgezet om te oefenen omdat ik dit weekend In de regen ga kamperen.
Plus er was een kind dat de hele tijd lieveheersbeestjes wilde laten zien terwijl ik de tent opzette. Normaal HAAT ik tenten opzetten en Praatgrage kinderen, maar het was eigenlijk super Chill en t kind was heel lief. Uiteindelijk nog een Jamaicaanse munt voor m gevonden in de tent ook.
Word nog eens een kindervriend
Dat weet ik niet maar geloof je meteen. Ze hebben maar 1/3de van de dieren gehouden, de rest is allemaal naar andere dierentuinen gegaan.
Ik vind het grappig dat hij over zichzelf zegt: I donāt know how they missed it.
Weer geen post. en mijn contact is er pas maandag weer. Beetje jammer.
Maar: wel een discordbot ingesteld (met hulp) en 2 planten gekocht die ik zocht (een calathea white star (wel behoorlijk duur) en voor mijn moeder een Chinees lantaarntje). En ontdekt dat tuincentrum 2 veel meer keuze heeft in planten en potten.
Ho ho er is een Veenpark museum vlakbij (emmercompascum dacht ik) en daar staat het huis van Alfred jodokus kwak. Of stond er iig 20 jaar geleden.
8 jarige leeuw had er de tijd van dr leven
Moet ik iemand sturen of je oke bent? Want alles aan dot bericht maakt me ongerust.
Zolang je maar geen hete man stuurt, ik kan niet riskeren dat deze kinderliefde ineens 18 jaar naast me zit.
Werk loopt lekker op rolletjes, en studie in de praktijk ook.
Ik ging even snel kattenvoer halen en toen zei een oud mannetje zonder tanden achter me in de rij āmiauw miauw ik ben een kat wil je mij voerenā nee bedankt
wauuuuuw