Ik slaap dus bij mijn scharrel maar hij heeft avond dienst en zou rond half 2 thuis zijn… nu wordt ik net wakker en is het 2:40 en hij is er nog niet. Het zal vast niks zijn, maar ik maak me wel zorgen
.
Hij is wel nog 1:50 online geweest, maar dat zou betekenen dat hij dan bijna 2 uur heeft overgewerkt??hij werkt altijd wel over, maar dat je om midden nacht nog 2 uur langer blijft… Wauw…
Oke heb gegoogled en het is 48 min rijden naar zijn werk, en het is nu 3:03, dus als hij 1:50 ging rijden had hij al thuis moeten zijn…
Waarommm, echt.
ik ga maar uit bed, douchen en aankleden en dan maar vroeg beginnen met werken.

?
Hij is heel de nacht bij de dierenarts gebleven en vanochtend vroeg was alles nog oké, maar toen ze een uurtje geleden bij hem waren leefde hij niet meer. M’n ouders zijn er meteen naartoe gereden en ze hebben me gevideobeld dus ik heb toch nog een beetje afscheid kunnen nemen… toen ik vorige week wegging had ik al in m’n achterhoofd dat ik één van de katten misschien niet meer zou zien, omdat ik geen idee heb wanneer ik weer naar NL kom, maar dat dit na één week zou gebeuren had ik nooit verwacht, en al helemaal deze kat niet want hij is de jongste