Ik probeer dit al vijf minuten voor te lezen aan mijn vriend maar ik moet nog steeds veel te hard lachen . Echt prachtig.
Kunnen we zinloze meetings vanaf nu afschaffen? Anderhalf uur vergaderen over hoe we studenten in groepjes uit elkaar kunnen laten gaan online. Jeej. Wat is jullie meest zinloze meeting?
Of je beter met roze of met geel kan arceren!
Hahaha damn jij wint. Wat een nutteloze tijdsbesteding.
@Sedana we hebben een ander (slechter) programma dan Teams. Dat was ook wel de conclusie van de meeting.
Heb echt een facking domme vraag xd Wil parkeren bij een P + R en als je daarna ov gebruikt is het een paar euro goedkoper. Maar hoe weten ze dat ik het ov ga gebruiken??
Mijn man en ik hebben allebei een e-mail gekregen van onze werkgevers (2 verschillende dus) dat ons werk ‘efficiënter’ gemaakt zal worden de komende maanden. Straks kunnen we samen in de WW
Bij de Arena is het zo dat je de OV chipkaart bij de automaat tegen een chip moet houden om het kortingstarief te krijgen. Volgens mij is dat in Utrecht ook zo maar weet ik niet zeker.
Maar misschien heb ik het helemaal mis bedenk ik me nu, het is al echt even geleden dat ik daar geparkeerd heb.
Op een grasveld bij je huis?
Ben al 5 keer naar keuken gelopen voor iets lekkers, maar ik heb niks😭
Ik heb vakantie en ben zo blijjjj. Zo aan toe. Lekker 2 weken ook
Hagelslag misschien?
Misschien het proberen waard
Hallo heeft iemand hier ervaring met ondergoed van de Monki
Bij de p+r bij ons krijg je dan een buskaartje voor 50 cent. Dus denk dat als je die optie pakt dat je dan de korting krijgt
Oh echt chill, iemand gaf een extensie voor chrome waarmee je ook netflix etc sneller kan afspelen (video speed controller) en nu kan ik eindelijk ook netflix afspelen op 1,5x snelheid!
Ik wil dus ergens parkeren en dan is het een paar min lopen naar het station (en dan dus paar haltes treinen) Maar ik zie het wel gewoon, als het eeeecht niet lukt is het maar een paar euro verschil.
Ik begreep als kind nooit zo waarom je speciaal snacks van te voren ergens zou kopen ipv in de bios zelf. Zojuist heb ik zowel drinken als snacks in de supermarkt gehaald én we hebben het 2e kaartje gratis vanwege de AH spaaractie. Proud 2 be tata
Ik zou vanavond eigenlijk verjaardag hebben van een vriendin van me. Maar er kon maar één andere vriendin van onze groep en zij moest ook redelijk op tijd weer weg. Verder komen er alleen maar andere vrienden van haar die ik niet ken of niet leuk vind. Ik heb dus gezegd dat ik niet kon en zit nu lekker op de bank te chillen. Nu maar hopen dat er morgen niet meer naar gevraagd wordt bij een andere verjaardag van een andere vriendin…
Ik wil ineens een baby sinds ik met de pil ben gestopt (wel condoom hoor)
Wil ik dit echt?
Grotendeels, het is niet meer zo erg als eerst gelukkig. Lief dat je het vraagt. Ikvoel me een beetje een one issue forummer met mijn ongedierte