Wat je even kwijt wil #41

Doe het!
(2 dagen valt nog mee, ik heb een mail die ik moest versturen 5 maanden uitgesteld. Ik heb hem ook pas daadwerkelijk verstuurd toen ik vlak daarvoor had gemaild; later vandaag kunnen jullie een mail van mij een uitgebreidere verwachten. Uiteindelijk was het 2330 ofzo, maar heb me wel aan mijn woord gehouden).
Morgen vraag ik of je hem hebt verstuurd en dan moet je antwoord ja zijn ok :stuck_out_tongue:

Ik had vanmiddag geen tijd om naar de AH te gaan en nu heb ik zin in chips, koekjes, chocola of popcorn maar ik heb niks in huis :sob: en ik ben te lui om nu nog te gaan aka 1 minuut lopen

Wat fijn!!

1 like

Aahhhh ik heb net in een groepsapp met een paar mensen voorgesteld om iets te doen samen, maar nog niemand heeft gereageerd dus nu ben ik gelijk bang dat ze me niet leuk vinden. Why am I like this :upside_down_face:

Oh jasses dat klinkt ook vervelend ja!

1 like

Jumanji is zo een leuke film, haha

7 likes

Oh man ik had vanavond mijn nieuwe loafers aan maar ik moet nu nog 1,5 kilometer naar huis lopen maar mijn voeten kunnen niet meer. Zo. Veel. Pijn. :alien: :cry:

Haha shit niet eens aan gedacht. Wel aan de bus maar voor 1 halte had ik geen geduld om te wachten. Nog 800 meter jongens. Ik kan het!! Strompelend en wel :joy:.

10 likes

Doe ze uit xd

4 likes

Jeeeeeeeeezus nu heb ik weer drie weken de tijd gehad om nieuwe pilstrip te halen maar nee hoor, niet gedaan

Vraagje over Instagram privacy > weet iemand of je het uit kunt zetten dat je ziet wie je ā€˜gemeenschappelijke’ volgers zijn? Dus als ik naar iemands gesloten profiel ga, zie ik daar staan: gevolgd door piet1 en mieke2, omdat ik hen dus volg. Zou je dat uit kunnen zetten? Ik kan ā€˜t op internet niet vinden maar vind het eigenlijk maar vreemd :thinking:

In navolging van Oprah die naar Emmen gaat; Ik ga binnenkort op vakantie naar zuid limburg. Wat moet ik doen/zien/wat is leuk qua natuur? Oh een accommodatie moet ik nog boeken dus aanraders, iemand? 1 eis: een bad.

1 like

Ik denk altijd dat ik hier de zotste dingen lees. Hoezo gaat Oprah naar Eminem :laughing::laughing:

31 likes

Ik alleen met de broekjes. Ik heb een paar van die high waisted broekjes van Monki en degene met een randje over de bil vind ik superfijn, heb er ook een paar met een kanten randje over de bil en die kruipen enorm tussen m’n billen dus vind ik minder fijn. De bralettes heb ik geen idee van want die passen me toch niet.

Je moet (althans in Amsterdam) bij P+R parkeren en als je je parkeerkaartje achteraf gaat betalen moet je je OV of metrokaartje oid scannen bij de parkeermeter. Dan past die het P+R tarief toe. Anders betaal je volledig tarief.

Twee blaren verder heb ik het gered. Wat een hel. Ik vroeg me toen ik wegging nog af of ik mijn nieuwe schoenen wel aan moest doen (note to self: altijd nee), maar dacht dat het wel ging. Nee. Beter zijn die krengen dan nu meteen ingelopen voor het hele seizoen :rolleyes:

1 like

Vlaai eten! Zoervleis in Maastricht. Stel je wilt een leuke activiteit doen, in Valkenburg hebben ze gave escape rooms (Mystery House). Ik hou zelf altijd wel van het Bonnefanten museum. Ben niet zo thuis in de natuurgebieden in het zuiden, maar die zijn er uiteraard ook genoeg als je van wandelen of fietsen houdt.

1 like

Ik heb mijn winterdekbed er weer op gelegd en ik geniet er zo erg van

3 likes

Kunnen jullie wat meer posten… ik heb al m’n topics bijgelezen en ja nu weet ik niet wat ik moet doen

4 likes

Ik ben van ellende het mommybloggerstopic gaan lezen :expressionless:

3 likes