Wat je even kwijt wil #41

Oh joh dat is genieten haha

Oh my god ik snap het nu pas hahah heel erg bedankt voor je uitleg!!

Oh ja heerlijk ik ook :heart::heart: Wel met de ventilator erbij

Ik slaap dus bij mijn scharrel maar hij heeft avond dienst en zou rond half 2 thuis zijn… nu wordt ik net wakker en is het 2:40 en hij is er nog niet. Het zal vast niks zijn, maar ik maak me wel zorgen :sweat_smile:.

Hij is wel nog 1:50 online geweest, maar dat zou betekenen dat hij dan bijna 2 uur heeft overgewerkt??hij werkt altijd wel over, maar dat je om midden nacht nog 2 uur langer blijft… Wauw…:sweat_smile:

Oke heb gegoogled en het is 48 min rijden naar zijn werk, en het is nu 3:03, dus als hij 1:50 ging rijden had hij al thuis moeten zijn…

Ik heb Vicks Inhaler opnieuw ontdekt… genieten. Om 3 uur wakker liggen is opeens minder erg wanneer je gewoon normaalkunt ademen.

Ik merk echt aan alles dat ik mega gestresst ben voor de start van het nieuwe schooljaar/nieuwe baan volgende week. Exhibit A: ik ben nu wakker.
Mocht iemand nog tips hebben om hier overheen te komen, dan hoor ik het graag. Ik slaap al een week niet, mijn huid is volledig kapot en ik ben extreem prikkelbaar

Wat vervelend… is hij inmiddels al thuis?
Ik ben ook altijd zo bezorgd met dit soort dingen, vraag ook altijd aan mijn man of hij even appt als hij naar huis gaat ( ook al zou ik evt kunnen slapen).

Heerlijk wakker worden dit, uit een romantische droom met je collega, fuck why. Zie er gewoon tegenop om te gaan werken nu. :weary: Waarommm, echt.

9 likes

Ikwil niet uit bed… ik moet zo meteen nog mijn gymles voorbereiden en ik wil niet. 31 gillende kinderen in een gymzaal :grimacing:

1 like

Halve nacht wakker gelegen door een nachtmerrie :sob: ik ga maar uit bed, douchen en aankleden en dan maar vroeg beginnen met werken.

Ik moet over 12 minuten op mijn werk zijn maar zit nu op de wc het forum te lezen… help

Ik ben echt trots. Ik heb een half uur eerder de trein genomen zodat ik vanmiddag eerder weg kan. Bijna weekend!

11 likes

0 zin in werk vandaag. Het vervelende is dat we nooit weten wanneer het een drukke dag wordt. Kan tot 10:00 maar 4 telefoontjes hebben en dat daarna de bom losbarst. Ik had ook eerder naar bed moeten gaan.

Ik werk vandaag van half 10 tot 9 en wederom was dit mijn eigen idee. Why Chesirecat. Why.

1 like

Ik zit in een hotel in zuid limburg dus straks mn favoriet: hotel ontbijt :tada::tada:

23 likes

Ik kom er net dus achter dat je in Word bestanden samen kunt voegen. Zo handig! Gaat me echt veel tijd schelen bij het verwerken van het commentaar van mijn proeflezers. Als Word niet vastzit tenminste. :crazy_face:

Zo chill dat ik een afwasmachine heb waar ik na een avondje bezoek gewoon alles instop.

2 likes

Ik zou om 9 uur gaan pumpen, waar lig ik? Nog in bed :+1:t2:

4 likes

Pumpen of pompen :joy:?

Helaas is m’n lieve kat net overleden :cry: Hij is heel de nacht bij de dierenarts gebleven en vanochtend vroeg was alles nog okĆ©, maar toen ze een uurtje geleden bij hem waren leefde hij niet meer. M’n ouders zijn er meteen naartoe gereden en ze hebben me gevideobeld dus ik heb toch nog een beetje afscheid kunnen nemen… toen ik vorige week wegging had ik al in m’n achterhoofd dat ik ƩƩn van de katten misschien niet meer zou zien, omdat ik geen idee heb wanneer ik weer naar NL kom, maar dat dit na ƩƩn week zou gebeuren had ik nooit verwacht, en al helemaal deze kat niet want hij is de jongste :disappointed_relieved:

Klinkt stom maar ik vind wel heel veel troost in die droom die ik gister heb gehad, alsof hij het aanvoelde en het me zo al wilde laten weten ofzo. Klinkt vast belachelijk maar het geeft me wel steun nu.

Kan het gewoon echt niet geloven :cry:

18 likes