Heel veel sterkte, zeker lastig als je niet fysiek afscheid kan nemen
He wat sneu… sterkte
Ah nee, wat erg Ik geloof wel dat dromen iets betekenen, dus ik vind het ook wel mooi dat je die droom hebt gehad en vind het helemaal niet belachelijk dat je daaruit steun haalt. Een dikke virtuele knuffel
Ik moet zo een Corona test doen, halfuur hier vandaan dus ± uur weg… en dat terwijl ik om de 10 min naar de wc moet rennen. Heb echt even blinde paniek.
Ahw en dan ook niet fysiek afscheid kunnen nemen. Naar zoiets. Heel veel sterkte
@Diamonds heel veel sterkte, dikke knuffel (fijn trouwens dat je eindelijk bij je vriend bent!)
Ja hij kwam kwart voor 4 thuis! Hij bleek nog administratie te moeten doen en omdat ik thuis was wilde hij dat op werk afronden. Hij bleek ook nog zn sleutel vergeten te zijn, dus ik moest de deur opendoen haha
Maar ik moet vandaag alleen 7,5 uur rijden, dus dit was niet de beste nacht daarvoor
Aah het is nu waars al te laat maar was iets als Loperamide geen optie geweest? Succes in ieder geval!
Sterkte
Mag niks nemen van de huisarts…
Ik vroeg wil je misschien een croissantje voor me meenemen? Krijg ik vervolgens een zak met 7 croissantjes op tafel gesmeten. Want ja hij wist toch niet hoeveel ik er wilde. Nou ehm, gewoon eentje? Echt zo onnozel weer.
Krijg ik na 3 weken wachten eindelijk de notificatie dat mijn lamp klaar ligt bij het afhaal punt (Op woensdag aangegeven van ; joe stuur naar afhaal punt, schijnbaar kon het gisteren dan niet worden afgeleverd, is het vandaag afgeleverd en mocht het komen halen) is er opeens een landelijke storing. Stuur dan geen notificatie dat ik het kan afhalen maar een push van; landelijke storing. uuuuuuuuuuurgh asfjhosadfjaksdfnasdf.
Ah balen al begrijp ik niet helemaal waarom. In dit geval mag je toch wel een uitzondering maken lijkt me. Ik hoop dat het allemaal meevalt
Ik ben echt ondankbaar. Ik krijg altijd geld van mijn ouders voor een cadeau, een aanzienlijk bedrag, en ik heb vaker wel dan niet gedacht: geef me gewoon een cadeau, doe ff moeite. Maar goed altijd geld dus ja dit jaar rekende ik erop en heb al een mega fles parfum op het oog. Maar geld nog niet gekregen en nu belde mn vader om iets over mn huis te vragen en nu ben ik bang dat ze dit jaar zelf een cadeau hebben bedacht en die fles parfum door mn neus geboord wordt.
Waarom is Lex Uiting foto’s van mij leuk aan het vinden op insta?
Wie is Lex uiting?