Wat je even kwijt wil #41

Die Carnavaller?

1 like

Omdat de kans groot is dat ik een bacterie heb, dan moet die er gewoon zo snel mogelijk uit en dan moet ik geen stoppende middelen gebruiken. Corona test is voor de zekerheid omdat ik maandag een dag koorts heb gehad. Gaat tot nu toe goed in de auto :crossed_fingers:

3 likes

Geen idee :rofl:
Wij doen hier bij de kust niet aan carnaval

1 like

Ja die van dat carnavals nummer.

:rofl::rofl:
Nog steeds geen idee :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Wat verdrietig, heel veel sterkte :cry::cry:

1 like

Mijn thermometer zegt dat ik 34 graden ben
 meteen paniek nu wtf

Vind het ook beetje raar! Zeker omdat ze pas na 5 dagen met dit advies kwam.

Nou hou ik op hoor, heb al halve forum vol gespamd met mijn ellende.

1 like

Pff wij zijn in ons nieuwe huis aan het wachten tot de klusjesman komt om de plinten bij onze nieuwe vloer te leggen. Ze hebben woensdag al de vloer gelegd maar kregen het niet af. Hij zou er om 8 uur/half 9 vanochtend zijn, dus wij vroeg op (kwart voor 7, anders waren we rond 8 uur ofzo opgestaan) en dan 45 min rijden naar het nieuwe huis, appt die klusjesman dat hij er pas rond 10 uur is :rage: Heel verhaal met smoesjes/redenen maar geen sorry of wat dan ook, het is nu half 11 geweest en hij is er nog steeds niet :roll_eyes: Heb m’n man al opgedragen om over een kwartier maar te gaan bellen (ik vind het lastig om dan assertief te zijn en te zeggen waar het op staat, hij is daar beter in). Maar echt zo niet netjes dit :-1:
Edit: hm dit had misschien beter in het ergernissen topic gekund

Sterkte :heart:

1 like

Wat voor thermometer heb je en hoe heb je het gemeten?

1 like

Ja is het enige wat ik nog draag, zowel de bralettes als de onderbroeken.

1 like

ja thanks i know

Zo’n met een ijzeren puntje en in mn mond. Onder mn oksel was wel normaal

Heb je ervoor iets koud gedronken?
Dat beĂŻnvloed namelijk ook de uitslag

1 like

Niet leuk om te horen maar ik zou het rectaal doen. In je mond en onder de oksel is niet echt betrouwbaar. Of inderdaad heel lang niks drinken en dan weer in de mond, dan is het redelijk betrouwbaar en zou het in ieder geval niet zo laag moeten zijn.

2 likes

Ja gewoon water! @Nefertiti hell no haha sorry maar dat vind ik echt naar. Maar het was net weer normaal dus ik denk gewoon een glitch

Ja ik weet het, maar je voelt er niks van en het is wel de beste manier. Alleen jammer dat je daarna niet terug kunt naar je oude methode :stuck_out_tongue: maar gelukkig is het weer normaal!

1 like

Condoom erom heen.
Maar gevoelsmatig zou ik hem niet meer oraal gebruiken

1 like

Ik wil shoppen maar niemand kan mee :frowning:
En online shoppen vind ik maar kut