Sowieso niet betrouwbaar en en je moet er iets aan toevoegen als je het zo meet.
Ik had vlak voor de vakantie te horen gekregen dat ik een schaal omhoog zou gaan. Super blij mee want zat ook nog maar bruto €30 van de max in mijn (nu oude) schaal af.
Dus ik helemaal blij mijn salaris checken deze maand, blijkt dat je bij overgang naar een nieuwe schaal eerst nog een stap in je oude schaal maakt. Maar toen kreeg ik er dus maar amper wat bij dus ik was best wel pissed.
Vind het dan altijd lastig om daarin voor mezelf op te komen maar dus wel meteen mijn leidinggevende gebeld en uitgelegd waarom ik dat niet eerlijk vond. En nu maken ze voor mij een uitzondering en krijg ik het alsnog erbij, yessss
Het zou vandaag eerst dramatisch weer worden met bijna 20 mm regen? Hier schijnt de zon nu volop en ook nog geen regen in zicht, ok.
Waarom zijn er ineens zoveel mensen met een nieuwe avatar? Nu ben ik helemaal in de war!
aaargh ik trek dit altijd zo slecht. Alsof de tijd van een ander belangrijker is dan dat van jou! Uuuurgh ><
He nee echt. Dit vind ik zo triest
Jeetje wat heftig zeg, ook heftig dat die vader dan zo bepalend is als je zegt dat zijn moeder hem wel steunt. Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo tegen je eigen kind kan doen.
Mijn traineeship is voorbij en stroom nu in maar bij een andere afdeling. Ik heb alleen nul afscheid of iets gehad, terwijl ik nu zie dat een stagiaire weggaat en allemaal video boodschappen, cadeautjes en bloemen heeft gehad. Ik blijf dus wel binnen de organisatie maar ga wel iets anders doen, dus misschien daardoor maar ik word er wel een beetje verdrietig van.
Ik vind het zo bizar dat dit anno 2020 nog gebeurt, walgelijk. Wat fijn dat zijn moeder wel lief is maar jezus wat een kutvent.
Heeft iemand ervaring met pvc met een toplaag van 0.3 of 0.55? Wij hadden een vloer van 0.3 op het oog, maar nu leest m’n vriend op Tweakers mindere verhalen
Vooral benieuwd naar mensen die een gezin hebben en misschien zelfs een hond en 0.3 als toplaag.
Jeetje wat heftig zeg . Je weet dat het nog gebeurt in deze tijd, maar ik vind deze reactie méér dan ouderwets. Kun je er voor hem zijn nu?
@Jumpsuit sorry ff je vraag gemist, ik heb puma rs-x gekocht en ik vind ze echt zo chill en mooi!
Ik heb een neusspray van de dokter gekregen om van die verslavende neusspray af te komen en het is zooooo lastig om die nu gewoon niet meer te gebruiken!
Oh jezus dit is echt zo fout!
Hahahahhahaha het stortregent en ik ga zo kamperen!!!
ik quote mezelf even maar ik heb morgen een bezichtiging bij een ander mooi en betaalbaar appartement! en ben nu nog in contact met iemand die ook een appartement verhuurt, maar daarvan heb ik nog geen foto’s of verdere info dus geen idee hoe en wat. spannend
Ik ben opzoek naar een stage en ben al geirriteerd dat ik nog geen reactie heb op een mail die ik woensdag heb verstuurd. Ik maak me gewoon te veel zorgen. Bedrijf met 4 mensen, gewoon een ja of nee!
Zal ik voortaan eerst een bedrijf bellen? In mijn hoofd vind ik een email beter, dan kan ik gelijk me goed voorstellen en mijn motivatie duidelijk maken inclusief leuke foto. Ook ben ik bang dat als ik bel, ze me afkeuren als ze horen dat ik via een online studie leer. En misschien zal mijn motivatie mail dat nog een beetje kunnen redden…
Pff ik heb helemaal stress en paniek. Ik zit nu een aantal weken ziek thuis (depressie) en blijkbaar moet ik een plan van aanpak maken met m’n werkgever voor re-integratie. Maar alleen al bij de gedachte van werk krijg ik al paniek, en in mijn hoofd kan ik nooit meer op dat niveau werken.
Heeft iemand ervaring met het opstellen van zo’n plan van aanpak en kan me geruststellen?
Dit. Ontspan. Het is pas 1,5 dag geleden. Mensen hebben het druk, mensen zijn op vakantie, mensen zijn vrij op vrijdag en moeten met elkaar overleggen of er uberhaupt ruimte en gelegenheid is voor een stagiair. Als je over een week nog niks hebt gehoord kun je even checken of je bericht in goede orde is ontvangen.
Dit is misschien niet wat je wil horen, maar als alleen de gedachte van zo’n plan maken al zoveel stress oplevert, is het dan niet nog wat te vroeg om daar nu al mee bezig te zijn? Misschien kan je dat eerst bespreken met je therapeut/bedrijfsarts/leidinggevende. Daar hoef je je ook echt niet voor te schamen of jezelf op af te rekenen, iedereen doet het in z’n eigen tempo. Mocht je wel alsnog wat meer willen horen over zo’n plan, dan kan je misschien in het burn-out topic je vraag stellen? Volgens mij is het na een burn-out vaak ook wel gebruikelijk om op deze manier weer te re-integreren op werk.
Dikke knuffel