Wat je even kwijt wil #41

Rip was gezelly

2 likes

Bijna alle studies zijn tegenwoordig online dus ik denk dat je je daar al geen zorgen over hoeft te maken. Grote kans dat je ook pas op maandag reactie krijgt want bedrijven (en mensen) hebben vaak de neiging om vrijdag weinig mails te beantwoorden en zulke dingen over het weekend heen te tillen. Dus laat het even gaan voor nu, je hoort vanzelf wel wat!

Lief berichtje Dankje. Volgens mij is dit verplicht na 8 weken volgens de wet en UWV, is mij verteld tenminste.
Heb nu aangegeven dat ik me druk maak om dit gesprek, hopelijk is er begrip voor mijn situatie.

2 likes

De beste man heeft wel meer wonderen verricht, dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij 3T speelt.

2 likes

Love dit liedje, zet ik ‘altijd’ heel hard aan :joy:

2 likes

Wat is een leuk boek voor een meisjemeisje van zeven jaar oud?:grimacing: Iemand?

Dit zegt Wikipedia :joy:

Uiting begon zijn carrière bij Omroep Venlo en Maasland Radio. In 2005 ging hij bij BNN aan de slag. Hij werd verslaggever bij BNN United op Radio 1. Later werd hij 3FM-verslaggever voor achtereenvolgens de radioprogramma’s Wout! en de Coen en Sander Show . In 2007 stapte hij over naar de VARA. Daar ging hij aan de slag als presentator van het jongerenconsumentenprogramma Kassa 3 op Nederland 3. Later werkte Uiting voor diezelfde omroep als verslaggever en copresentator voor het programma Stenders Eetvermaak van Rob Stenders en was hij een van de Jakhalzen in het programma De Wereld Draait Door .

1 like

ik vond vroeger; ‘Cindy op balletkamp’ erg leuk, maar betwijfel of je die nog nieuw vind.

2 likes

Ohh deze boeken ja :heart_eyes: en allemaal die barbie boeken die je kon verzamelen vond ik ook fantastisch

2 likes

jaaa! De barbie boeken heb ik nog op zolder liggen. mag ik absoluut niet verkopen van mn moeder, maar moeten dan wel op mijn zolder staan. :sweat_smile:

1 like

https://www.bol.com/nl/f/bedtijdverhalen-voor-rebelse-meisjes/9200000077291715/

Deze misschien? Laat je niet afschrikken door de naam haha

3 likes

Gooi hem weg

1 like

Huh wat raar, klinkt een beetje shady vind ik. Ik heb ook nog nooit iets van toeslagen moeten regelen met een handtekening trouwens, alles digitaal via digid aangevraagd, ook huurtoeslag samen met mijn vriend. Goed dat je ff belt.

1 like

Godsamme werd net gebeld. Ik neem niet op want ik zit in de trein en sowieso neem ik onbekende nummers niet op. Is het een van m’n bedrijfsleiders. Die nooit belt. Ik haat dit nu moet ik haar gaan terugbellen en het is 99.9% zeker slecht nieuws en dan is er grote kans dat ik ga janken en sowieso niet weet wat ik moet zeggen, ik wil dit helemaal niet. Mail maar gewoon ofzo zodat ik niet gedwongen word direct te reageren.

2 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad en mijn laminaat heeft niks geks gedaan daarna!

1 like

Dit hoeft niet shady ofzo te zijn hoor @lemongrab. Het kan wel zijn dat het uiteindelihk niet nodig is, maar het is wel een gangbaar proces dat er gevraagd word om gegevens of dus om een handtekening. En ik denk dat je ingeschreven staat op zijn adres? Als hij dan wel huurtoeslag ontvangt ben je een medebewoner en zijn gegevens nodig. Hopelijk heb je snel antwoord!

2 likes

Ziet er leuk uit! Ik zag ook iets over de zoete zusjes. Zou dat ook wat zijn?

Wij gaan maandag avond op vakantie en ik heb mijn tas al ingepakt. Ik pak meestal op de dag zelf pas mijn tas in en doe er dan uren over. Ik kijk er zo naar uit.

1 like

Aha ja nieuwe situatie nieuwe berekening dan. Altijd leuk. En snap dat het dan helemaal verwarrend is want als je altijd nul hebt dan ben je daar niet echt mee bezig. Fijn dat het zo makkelijk opgelost is!

1 like

Hoe lame? Ik ben nu 700 km aan het rijden voor een vrijgezellefeest en de activiteit die we gaan doen is slapen in een welnesshotel(geen idee of er tijd is voor welness) en een rit door de bergen met een paardenkar​:joy::joy::joy::joy:

6 likes