Heel veel sterkte
Jaaa zo fijn!! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Yessss wat goed! Gefeliciteerd!
Kan iemand me motiveren in de woonkamer te stoffen en het huis te stofzuigen? Het moet en ik hik er al de hele dag tegenaan
Neem anders een nakkie!!! Je kan het!!!
Gefeliciteerd!!!
Nou heb m’n big girl pants aangetrokken en heh teruggebeld. Contract loopt een oktober af en wordt niet verlengd.
Jaa wat goed! Gefeliciteerd!
Die zijn leuk! Hoe vallen ze qua maat?
Zuur
Vanaf vandaag 2 weken alleen thuis, time to start my loner party
Thanks maar dat wordt allemaal wel op tijd geregeld, ik ben niet de eerste van wie het contract tijdens de crisis niet verlengd wordt. Ze zei ook dat er nog een mailtje kwam maar dat ze me gewoon eerst persoonlijk wilde spreken. Ik ga overigens wel gewoon een transitievergoeding vragen maar dat komt nog wel.
Ik had gewoon echt niet verwacht dat die tyfuscorona zo’n blijvende invloed op mijn persoonlijke leven zou hebben (afgezien van het virus zelf). Deze werkplek paste gewoon zo goed bij mij en ik had echt het plan om hier gewoon jarenlang te blijven voor de mensen etc. En het is zo kut dat er gekeken wordt naar einddata van contracten ipv naar werknemers. Allemaal begrijpelijk maar het is echt KUT.
@broodjepindakaas Ja hé! Gelukkig dus niet opgenomen gister.
Ik heb geen idee wat een nakkie is maar stoffen is gedaan. Nu eerst friet halen denk ik en dan stofzuigen
Ah nee wat kut zeg, heel stom
Druks
Ik ben op vakantie en had mijn date de sleutels gegeven zodat hij nog wat dingen (taart en kaasjes) uit de koelkast kon opeten, die anders zouden bederven. Belt hij met een belangrijke vraag: wanneer ik voor het laatst gedweild heb? Want ja, als dat echt al lang geleden is dweilt hij wel even voor me. Hahah huh?? Ben benieuwd hoe ik het huis aantref.
Wat is Duits toch een lelijke taal als je in een volle treincoupé zit.
Trouw hem!