Vanmiddag een paar uur in de bibliotheek gezeten en heb best veel gedaan. Maar we hebben sinds kort een chille leeshoek. Lijkt gewoon op een hip koffietentje.
Nou in een lege treincoupƩ ook hoor
Heb naar aanleiding van jouw berichtje deze besteld
In elk voertuig eigenlijk ook. En ook daarbuiten.
Onweer is heel dichtbij. Ben toch altijd beetje bang dat het ergens inslaat.
Mijn telefoon staat al een paar dagen in het Duits en sommige dingen vind ik fantastisch en andere⦠niet
Heb ik ook altijd! Mijn ouders deden vroeger altijd direct uit het stopcontact halen. Het enige waar ik altijd aan moet denken haha.
Ik ben al jaren en jaren mijn rijbewijs aan het uitstellen, puur vanwege mijn faalangst. (En al een paar keer niet halen van theorie) en als ik dan zoals van de week in de auto zit bij een collega of een vriendin dan merk ik weer hoe chill het is. Krijg ik weer die verlangens. Net weer even rond gekeken voor theorie oefenen en voel gelijk weer een strop. zucht
Net voor het eerst een hello fresh maaltijd bereid. Stond quick & easy en 25 minuten maar geloof dat ik 45 minuten heb staan prutsen. Reminder dat ik echt eens wat meer moet kokenš
Achter gesloten deuren is echt mijn guilty pleasure soms.
Mijn vriend haalt frietjes zo onderweg naar huis, maar ik haat wachten. Schiet nou oohoop
Is dat het zelfde programma waar elke keer dat pink nummer wordt gebruikt, want ja dat is soms zo lekker om te kijken.
Lig al heel de dag Instant Hotel op Netflix te kijken. Heerlijk
Ik wil graag, zodra ik weer opgeknapt ben, iets terug doen voor mijn vriend. Wij hebben 2 weken vakantie, waarvan ik deze laatste week flink ziek ben en sinds gister dus verplicht thuis tot de coronatest uitslag (uiterlijk maandag, hoop zondag)
Ons weekendje ging niet door, hij heeft zijn vrienden af moeten zeggen, kon niet voetballen etc. Ik krijg mijn vakantie dagen terug omdat ik echt ziek gemeld ben, hij helaas niet en baas heeft niet echt begrip.
Hebben jullie een leuk idee? Ons nachtje weg halen we sowieso nog in, maar iets van een leuk cadeautje oid?
Ik ben vandaag 7 uur bij de keuken/badkamerboer geweest om de keuken en badkamer voor mijn nieuwbouwappartement uit te kiezen. Ik heb daarbinnen ook gewoon 6000 stappen gezet haha
Mijne ook! Vooral als de camera zo āstiekemā achter een plant staat.
Hmh echt normaal met een weekje ofzo.
Ik brand echt altijd mān tong als ik risotto maak
Oud klasgenootje speelt in een van die afleveringen.
Moet nog steeds eens vragen in welke.
Overspel in de liefde is ook een fout maar fijne guilty pleasure
Klinkt als een nachtmerrie
Heb je een fijne keuken en badkamer gevonden?
Haha het was best leuk. Lunch erbij dus dat scheelt. En ja ik heb alles gekozen. Nu hopen dat ik er over 1,5/2 jaar ook nog blij mee ben als ik het in het echt zie