Heb nu al voor de 2e x meegemaakt dat ik een chihuahua zag lopen en dacht " Ahh klein poesjee… ohnee … huh konijntje? Ohnee hond! "
Ik ook altijd dezelfde dag. Het kwam wel in de wond maar even naspoelen en het komt er weer uit. Als je geen gecompliceerde operatie hebt gehad kan dat best volgens mij! Tenzij je tandarts echt wat anders heeft aangeraden, dan goed naar hem of haar luisteren!
Oh oké ik weet niks van de kaakchirurg, ik heb het altijd bij de tandarts gedaan, dus vergeet wat ik heb gezegd.
Mijn eten zou er met een half uur zijn en het is nu bijna een uur Bezorg mijn eten gewoon
Ik denk dat ik een vliegje heb ingeslikt toen ik even weg dutte net. Ik voel ook iets in mijn keel wat ik niet wegkrijg gedronken/geslikt, maar dat kan ook een mindfuck zijn.
Zit veel eiwit in, best gezond dus
Ik heb eindelijk bericht van school. Tot en met eind Januari heb ik maar 3 keer les in het echt.
Hoop dat ze deze keer de opdrachten goed hebben bedacht want toen we net begonnen met online werk was het echt laag in kwaliteit.
Online werkt ook echt niet in een mode opleiding waar sommige dingen niet goed digitaal kunnen.
Appelmoes!
1 uur en 45 minuten later en nog geen eten Restaurant al gebeld ja het gaat zo de deur uit. Hoe lang is zo mensen?!
Ik zit aangeschoten op het balkon naar onweer te kijken. Love it
Je hebt helemaal gelijk hierin haha. Heb inmiddels bericht terug gekregen en er is geen plek. Maar nu de eerste keer erop zit denk ik er nu al wel iets makkelijker&lichter over!
Ah verstandskiezen trekken kan zo naar zijn hè.
Ik was bij de kaakchirurg en ze hebben bij mij gehecht, omdat de kies nog onder het tandvlees zat. Dus ik had geen open wond, maar bij mij hebben ze zo geforceerd dat mijn kaak gekneusd was. Kon mijn mond amper open doen.
Wat ik at de eerste week: aardappelpuree met jus en van die worteltjes uit pot, pannenkoeken, lauwe soep (want volgens mij mocht ik niet heel warm eten oid), hele simpele macaroni met kaas en vla/yoghurt etc.
Na een week kon ik weer gewoon normaal eten, behalve taaie dingen. Maar dat kwam door die gekneusde kaak.
Ik heb zo hard gehuild.dat ik moest kotsen.
Ik.heb een zwak karakter en een slechte mentaliteit. Daarom ben ik verkracht en.mishamdeld, ziek geworden en ben ik een tijd werkeloos geweest.
Dat jullie het even weten.
Hey houd eens op! Zou je dit over een vriendin zeggen? Nee toch! Dan zeker niet over jezelf
Dit is wat er tegen me gezegd werd ,daarom moest ik.zo hard huilen.
Ik heb volgens die persoon alles in mijn leven te danken aan.mijn karakter en mentaliteit. En hem zouden zulke.dingen niet gebeuren.
Ik hoop dat je het niet geloofd
Pas goed op jezelf, heb je misschien een vriendin die je kan bellen?
Ik geloof het niet maar het doet wel zeer.
Wat een klootviool! Ik hoop niet dat je dit geloofd wat kunnen sommige mensen kut zijn zeg
Kun je die persoon zo snel mogelijk uit je leven bannen?
Even serieus; niemand heeft het recht aan je te zitten, je pijn te doen of iets in die aard ongeacht je mentaliteit. En ik geloof niet dat je zwak bent en een slechte mentaliteit hebt, maar zelfs ALS dat zo zou zijn is dit nog hartstikke fout en onrecht en misdadig.
Daar heeft jouw persoonlijkheid niets mee te maken.
Ik vind het super klote voor je dat je op dit kwetsbaarste stukje zo getrapt wordt. Hartje voor jou
Dankjewel