Wat je even kwijt wil #41

Nee wat een loser. Snap dat het pijn doet, nooit fijn om te horen. Maar alsjeblieft geloof hem niet!!

Het is mijn vader. Nee dus. Hoi vindt dat alle.goede dingen in t leven komen omdat hij daarvoor gezorgd.heeft bij hemzelf. Ik heb dat niet En dat komt dus door mezelf. Top, en.bedankt. mijn hele generatie is lui en zwak en verwend en we willen teveel met onze avocado en Italiaanse leren schoentjes en vakanties.

En dankjewel :heart:

Dankjulliewel. Wilde het even kwijt. Ben overstuur dus waarschijnlijk warrig, sorry daarvoor.

Ook vaders kunnen klootzakken zijn. En ook die kun je uit je leven kicken.
Zijn er mensen bij wie je uit kan huilen (als je daar behoefte aan hebt)?
Sterkte :bouquet:

8 likes

Je mag het altijd hier kwijt. Ik hoop dat je iemand in je omgeving hebt waarbij je terecht kan! En anders hier blijven posten!

1 like

Het doet me echt pijn dit te lezen :broken_heart:
Ik wil je iniedergeval zeggen dat je het niet moet geloven en probeer het los te laten.Mocht je er over willen praten: je mag me altijd een berichtje sturen.Ik weet niet hoe je je voelt maar ik kan me wel indenken hoe je je voelt.Dat je er nog steeds staat zegt al genoeg over hoe je sterk je bent :kissing_heart:

3 likes

Oh die laatste vrouw bij The Voice senior,moest bijna janken man.

Een hele dikke knuffel voor jou :sparkling_heart:

Jeetje wat afgrijselijk @Joejoejoe. Hele dikke knuffel :heart:

Dikke knuffel voor jou! Je kan hier zeker alles kwijt en je moet je vooral niet schamen

@Joejoejoe wat ontzettend naar! Ik word hier echt plaatsvervangend boos van. Als je een adres wil doorgeven voor een brandende glitterpoepbrief lemme know!

1 like

Als je broek van boven te wijd is dan is er een manier om dat volgens mij met een elastiek(?) op te lossen. Daar is ook zo’n filmpje van wat wel eens op het forum is gedeeld. Maar kan dat niet meer terug vinden. Iemand die weet w at ik bedoel haha.

Dit is niet waar he, dit is niet jouw schuld :heart::heart::heart:

Oh en dat je vader dit zegt is echt erg. Knuffel, ga even douchen, dat helpt vaak om rustig te worden :heart:

Nadat ik weggestormd ben en een paar 100 m gereden had heb ik ook echt de auto aan de kant gezet. Ik zat gewoon te shaken. Hoe krijg je het je strot.uit. geluk bestaat volgens hem niet. Je bent overal zelf.verantwoordelijk voor.

Dit.is echt de zoveelste situatie waarin hij keihard.over mijn grenzen heen dendert. Het kan hem geen kut schelen. Ik vraag me af of hij überhaupt van me houdt. Hij heeft vroeger wel.eens gezegd dat als ie moest kiezen tussen mij en mijn moeder en broers zussen dat het altijd eerst de anderen zou zijn.

En zelfs nadat hij wist dat mijn ex me.zo.beschadigt had dat ik een operatie nodig had koos hij ervoor om.zakelijk nog met hem.door te gaan. Geld is belangrijker dan ik ben.

Diploma uitreiking kwam.ie niet naartoe, was iet belangrijk om tijd.voor vrij temaken, naar die van mijn broer en zus ging ie wel.

En als.ik.er wat van zeg moet.ik.me niet zo aanstellen.

Omg ik heb echt de ergste katers der katers en ik voel me echt heeeel bad. Gelukkig is het vrjjdag en kan ik hier het hele weekend van herstellen. Het voelt namelijk als een combinatie van griep hebben en letterlijk ziek brak zijn.

Wat ontzettend kut van hem! Ik kan er niks anders van maken. Heb je iemand waar je naar toe kan vanavond, of iemand die je kan bellen?

Nee helaas niet. Vandaar dat ik het hier dump. Ga zo maar slapen denk ik.

@Joejoejoe Jeetje zeg, ik schrik van je verhaal, hoe haalt iemand het in zijn hoofd. Ik hoop dat je weet dat dit alles over hem zegt en niets over jou. Dikke knuffel voor jou.

Mijn kat is echt zo’n aansteller als ik een ontwormingspipet heb gegeven. Dan gaat hij tijgerend langs de muren lopen ipv gewoon normaal door de kamer. Ik heb gewoon een pipetje in je nek leeg geknepen vriend, niet je poot eraf gehakt met een bot mes ofzo.

43 likes