Ik word morgen op corona getest en ik schaam me echt dood. Soort walk of shame wanneer je als kind luizen hebt en alle kids geïnformeerd moeten worden die in je buurt geweest zijn, want je bent ~vies ~ en zorgt voor extra gedoe
Oh nee joh! Ik ken al veel mensen die op corona getest zijn. En het is juist goed en verantwoordelijk dat je je laat testen, het is viezer als je dat niet zou doen en het wel zou hebben (eigenlijk hetzelfde verhaaltje als vroeger, luizen houden van schoon haar dus je bent juist niet vies haha)
Maar niemand ziet je daar toch haha? Alleen die testers maar die ken je sowieso niet en die zien super veel mensen per dag
Ik ben gister ook getest en ja, ik voelde me ook een beetje een kneus (wat nergens op slaat) maar denk maar zo: we nemen wel onze verantwoordelijkheid.
Succes met de test en met binnenblijven daarna!
Nee dat is waar, maar toch voel ik me schuldig naar de mensen die ik gezien heb de afgelopen dagen, terwijl ik er niks aan kan doen dat ik nu ineens verkouden ben. Hopelijk is de uitslag negatief
Kun je niet juist meer de realiteit laten zien? Dingen die jou bezig houden. Dat je nu wat aangekomen bent, hoe je je daar bij voelt enz.
Ik twijfel om vandaag even naar de stad te gaan, heb salaris en een nieuwe job, dus wel een leuke reden voor wat nieuwe kleren - maar ik vind de collecties deze tijd meestal helemaal niets. Sale net weg en nog lang niet alles voor de herfst binnen …
En ik zou dan toch 30 min onderweg zijn, dus dat is een risicootje
Iemand afgelopen week in de stad (specifiek EHV) geweest die mijn gevoel kan bevestigen of ontkrachten?
Ik zou het doen! Treat yourself!
Heb zelf afgelopen zondag nog redelijk wat in de sale kunnen scoren. (arnhem) Hangt denk ik ook af per winkel wat er nog in de sale is etc.
Ik denk als je al een tijdje niet bent gaan winkelen je altijd wel een leuks nieuws vind. Daarbij komt wel dat EHV echt mega druk is op zaterdag en zondag. Ik woon in het centrum maar heb vaak niet eens zin meer om door de stad te lopen. Maar dat is natuurlijk een ander dilemma haha.
Hahaha ja dat is overal zo (helaas) op zaterdag en zondag. Ga maar eens naar Roermond, daar zie je de stoep niet eens meer. Maar goed, ik werk full time dus ik heb niet de keuze om op een rustige dinsdagmiddag te gaan . Dus daar moet ik me maar overheen zetten.
Nu gaan en dan ben je de ergste drukte voor
OMG wat is dit? Loopt ze op een stel crackers ofzo.
Zou echt m’n nek breken
Deze schoenen zijn echt de hel voor mensen die hun voeten niet fatsoenlijk optillen als ze lopen aka ikzelf
Ik denk zelf dat er veel mensen op Instagram zitten die het allemaal 1 grote poppenkast vinden en juist ook de wat minder mooie kanten willen zien.
Kan me ook voorstellen dat je dat te persoonlijk vindt en niet wilt delen. Dan is afsluiten beter inderdaad. Of even paar maanden niks mee doen en dan als het gevoel nog hetzelfde is, alsnog afsluiten.
Ik ben gisteravond even geweest en ik vond de herfst collecties helemaal mijn ding. Maar Costes en Guts en Gusto zijn sowieso mijn ding. Ben 5 min in de Zara geweest en daar was nog redelijk veel sale maar ook de bijbehorende massa mensen.
Wilde nog posten dat ik echt gelukkig wordt van de herfscollectie die nu in de winkel hangt. Klaar met dat hete weer.
Wel handig bij Jeu de Boules
Ik ga voor het eerst sinds maart weer met het ov. Vind het bijna spannend en ik was klaar om de deur uit te gaan. Vergat ik natuurlijk mijn mondkapje bijna
Mijn hamster is overleden had haar al een tijdje niet gezien, maar was veel weggeweest met werk dus had er niet direct over nagedacht. En toen vond ik haar vandaag levenloos in haar huisje, is ze blijkbaar in haar slaap overleden…
Er is in Zeeland een supergrote internetstoring en mijn mail werkt ook al anderhalve dag niet. Voel me bijna afgesneden van de wereld