Wat je even kwijt wil #41

Ik heb woensdag intro voor mn minor en ik wil echt pennen en stiften en boekjes kopen maar ik heb dat allemaal echt nog genoeg

3 likes

Woensdag komt mijn vriend weer terug uit Engeland, met een vriend van hem. Die blijft dan een week bij ons. Ik zit nu een beetje activiteiten te bedenken om met hem te doen, maar merk dat het lastiger is dan ik dacht. Misschien Amsterdam, Volendam, Giethoorn? Het is ook moeilijk omdat hij best wel zwaar is waardoor hij nooit teveel wil lopen, en ook de Efteling bijvoorbeeld is niks omdat hij dan niet in veel attracties past :sweat_smile:

Ben on a roll vandaag, bezig geweest met sieraden maken + inspiratie zoeken. Nu mijn CV aan het grafisch vormgeven en straks ga ik lekker gevulde puntpaprika’s maken

23 likes

Misschien kunnen jullie een heel stuk omfietsen in de veluwe?

18 likes

Weet iemand of er cups voor Nespresso apparaten zijn voor chocomel? Ik heb alleen die van nesquik kunnen vinden maar die zijn voor dolce gusto

Is er een tekort aan cetirizine dihcl ofzo jezus bij twee kruidvats uitverkocht. Nu derde proberen. Caaaaannnnt liiiiiiiiive if living is without allergiepil

Bij de 3e ook. Heb nu maar loratadine, op hoop van zegen

Van Nespresso zelf niet in ieder geval, dat is echt een koffiezetapparaat.

Zat even te googlen en dit geven ze zelf als recept:

Dat zou zeker een top ervaring voor hem zijn 10/10 :joy:

2 likes

Omg doctor who op prime :heart: vanaf Matt Smith. :heart:

2 likes

Bij de Lidl is het ook maanden niet leverbaar geweest. :frowning:

Niet om corona politie uit te hangen, maar als je uit het VK komt is het de bedoeling om 10 dagen in quarantaine te gaan dacht ik?

1 like

Nee andersom

Ohhh ja shit dat is ook waar :anguished:

Nee is alleen als je uit Aberdeen komt

1 like

Ik lees nu het advies op landenniveau. Maar dan nog, lijkt me wel het verstandigste? Engeland is nog altijd een van de ergst getroffen landen.

1 like

Mijn moeder zei dat m’n broertje een date heeft (hij is hier normaal gesproken nooit open over). Dus ik gelijk in m’n FBI-rol kruipen want nieuwsgierig. Na 10 sec had ik al gelijk een vermoeden (zonder enige info en hij had ook niets gepost erover). Dus ik zeg tegen m’n ma ‘heet ze toevallig X’ HOE WEET JIJ DAT??? :eek:

36 likes

Om 20:00 begint het optreden van Lucky Fonz maar het regent nog en het is buiten. Mijn vriend en ik zijn net op bed gaan liggen. Als het droog is gaan we en anders blijf ik hier lekker liggen

Hahaha skills. Mijn broer bleek dus laatst ook een date te hebben en echt exact hetzelfde: hij zegt daar nooit wat over. Dus ik heb heel casual al z’n vrouwelijke volgers gecheckt op instagram, maar die zijn bijna allemaal afgesloten. Jij had meer succes :biggrin:

1 like

Lang verhaal, hopelijk heeft iemand advies

Samenvatting

Het gaat niet zo goed met een kennis van me en ik maak me eigenlijk best zorgen. Hij is psychisch niet okĂ© en ik heb eigenlijk maar heel sporadisch contact met hem, vooral als hij iets nodig heeft. Nu doet hij een beroep op mij op een nogal dwingende manier. Hij vroeg eerst of ik zijn kat eventueel zou willen opvangen (als in voor altijd) en wil dat ik langskom om te praten. Ik heb een gezin, kan niet zomaar opspringen zodra hij er om vraagt en daarbij ben ik psychisch zelf ook niet okĂ© op het moment, ik kan dat niet opbrengen. Maar ik ben wel bang dat hij suĂŻcidaal is aangezien hij zijn katje ineens weg wil doen. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet zomaar weg kan en het zelf psychisch gezien even niet kan, maar nu begint hij een beetje dwingend te appen. Als in ‘ik kan het niet meer’ etc en of ik dan in elk geval zijn katje kan komen halen zodat zij niet alleen achter blijft. Ten eerste wil ik niet zo voor het blok gezet worden, en ik moet ten tweede ook aan mijzelf denken. Maar als hij nu iets doet kan ik mijzelf ook niet vergeven
 dit soort crisis situaties komen wel vaker bij hem voor en dan mag ik weer opdraven. Maar ik zit er zelf gewoon doorheen op het moment

Jeetje, wat een rotsituatie. Wat lief dat jij je zorgen maakt en ik begrijp je dilemma. Ben je de enige in jouw/ zijn omgeving die van zijn situatie op de hoogte is? Kan je iemand (of een paar mensen) contacten?

1 like