Wat je even kwijt wil #41

Thanks, was leuk! Locatie was ook prima, mooi gedaan!

2 likes

Ik hoop heeel erg dwt ik deze week hoor dat ik een bepaalde woning toegewezen krijg :heart_eyes: zo’n leuk plekje en ben er zo aantoe om lekker alleen te wonen

3 likes

Ja maar hetzelfde geldt voor honden. Niet elke hond vindt andere honden leuk. Ik moet zeggen dat alle katten “die ik ken” juist blij zijn als hun baasje thuis komt en ze niet alleen zijn.

3 likes

Blijkbaar noemen Finnen Nederland: Alankomaat

Zo’n fascinerende taal is dat

31 likes

Ben niet zo’n kattenpersoon en dan ook wat @Glitterpen zegt

Ik heb net a star is born gekeken en ben helemaal van de rel. Wat een emotionele kut film, kan niet stoppen met janken

6 likes

Ja én de kater én aan het afbouwen met anti depressiva dus ben al niet op mn best.
Iemand nog meer goede ideeën? :joy:

1 like

Net voor ‘t eerst een aflevering van Gilmore Girls gekeken en nu ben ik hooked

7 likes

Laat hem op een papier/tijdschrift/boek lopen, zet er een glas of beker overheen, draai de beker met het papier om zodat ie gevangen zit en zet hem buiten weer neer.

2 likes

Omg ik heb in een week tijd nog nooit zoveel foto’s van spinnen aangeklikt :sob:

9 likes

@clairdelune ik zou dit doen, maar dan andersom. Dus als het lukt eerst glas erop en daarna stevig papier eronder schuiven.
Zou namelijk voor geen goud met blote handen een spin van dit formaat over een papier laten lopen die ik vast hou. Krijg al jeuk als ik eraan denk haha.

5 likes

Ik kwam er net achter dat mijn cv ketel lekt en nu piept volgens mij ook nog mijn rookmelder ofzo?? Echt een slechte combinatie en ben natuurlijk weer mega bang en gestresst wat ik oplos door gewoon stug door te blijven kijken naar housewives of beverly hills

1 like

Zodat je hooked bent en daarna in een leeg gat valt :disappointed_relieved:

1 like

Nee! Die heb ik overigens niet eens :flushed: (stress ik m nu natuurlijk ook om) maar het is volgens mij de rookmelder die leeg is

Ik vind het ook wel fijn soms. Ik heb morgenochtend 3 uur online introductiecolleges waar ik wel ‘aanwezig’ moet zijn, maar waar ze waarschijnlijk weinig echt informatiefs zeggen. Kan ik ondertussen rustig afwassen en een beetje opruimen, i.p.v. dat ik in een collegezaal zit te forummen omdat ik alweer mentaal ben afgehaakt :geek:

5 likes

Oja da’s handiger idd, zat al even te twijfelen hoe ik dit ook alweer doe altijd.

Ben uit bed gegaan omdat ik honger had. Heb net alle restjes van mijn weekend chips en popcorn opgegeten en een sinaasappel en tomaatjes ter compensatie, maar nu ben ik misselijk. Was te verwachten.

Ja ik ook. Ik ben super bang voor spinnen en toch bekijk ik de spoiler. Net alsof er staat: ‘klik niet op de rode knop’ waardoor ik er juist wel op wil klikken.
En als ik dan de spoiler aanklik, maak ik ook telkens de fout om er nog een keer op te klikken waardoor hij nog groter wordt.

5 likes

Wow het is zó vroeg, voor het eerst vanuit het nieuwe huis naar m’n werk. Mijn wekker stond om 05:35 :sob:

1 like

Laatste dag werken en dan een dag vrij.
En bijna jarig :sunglasses:

2 likes