Wat je even kwijt wil #41

Omg ja dan zou ik er helemaal bijhoren! Maar dat past helaas niet bij mijn last minute living on the edge lifestyle, want ik moet er maandag al in staan uitwaaien op Vlieland.

ik ging net sporten en dat is in een groep maar de hele tijd had ik het gevoel dat mijn ‘buurvrouw’ naar me keek/oogcontact maakte/iets wilde zeggen en dan was ze in plaats daarvan gewoon aan het uitpuffen maar ik heb nu echt supervaak per ongeluk heel creepy naar haar gelachen en nu voel ik me zo awkward :cry:

Ik kreeg te horen dat ik zo lively was. Ehh, daar kan ik me dus echt niet in vinden :joy: maar ik vat het maar als een compliment op.

Ik ben heel brak en heb zin om mcdonalds te bestellen maar geen zin om mijn huisgenoot onder ogen te komen :pensive:

Ah en welke heb je uiteindelijk gekozen?

Ik heb mijne bij Amerika today vandaan.

1 like

Ik zou vandaag een uitje met collega’s hebben, maar heb me vorige weeek afgemeld, omdat ik naast werk even niks meer trek.

En nu ben ik van de ene kant trots dat ik mijn grenzen aan heb gegeven en dus echt voor mezelf kies, maar ergens voel ik me ook rot dat ik dat moet doen en dus niet gewoon meekan zoals de rest.
:woman_shrugging:

Edit: en nu appen er collega’s: je bent er niet :scream: ik ga ff in een hoekje huilen

2 likes

Ehm eentje van indesit (350eu) maar is inmiddels 3 jaar oud dus model bestaat niet meer. Ik zou gewoon beetje reviews bekijken op coolblue ofzo, ik heb op een gegeven moment ook maar gewoon wat gekozen want zag door de bomen het bos niet meer.

1 like

Au! Vingers aan elkaar tapen, om wat rust te geven/koelen en rustig aan :heart:

1 like

Ah zo lief! Gewoon lekker gaan met je moeder.

1 like

Ik heb die lange met een rits. En knopen

2 likes

Bij mij deed gisteren eind van de middag Internet, telefoon en tv het weer

Is iedereen in jullie lidl ook zo tering sloom.

8 likes

Ik ben lid van de consumentenbond dus kan de test bekijken van 5 aug.

Wat zijn een beetje je wensen? Veel kg? Of weinig, kort programma of maakt dat niets uit.

1 like

Ah lief! Ik deel m samen met twee anderen en ik ben niet van plan om daar nog lang te wonen dus vooral goedkoop :crazy_face: kort programma is wel chill en hij hoeft niet groot te zijn, denk gemiddeld?

1 like

Ik wist niet dat het vinden van een boekenkast zo lastig was. Ik wil geen Billy (look a like) en het liefst iets met deels deuren zodat papierwerk er ook in kan (of, wanneer ik ooit georganiseerd ben, de lelijke multomappen achter deurtjes kunnen).
Wat voor boekenkast hebben jullie?

Ik heb afscheid genomen van een plek die heel lang heel veel voor mij betekend heeft. Nog steeds eigenlijk. Maar het gaat niet meer. Eerder hebben mensen hier al af en toe een tijd kut tegen me gedaan en heb me er altijd doorheen geworsteld. Nu speelt er weer iets en trek ik het niet meer. Ik heb gezegd dat ik niet meer kom. Zit heel hard te huilen, en twijfel nu al of ik er wel goed aan heb gedaan. Weet ook dat ik verder moet en daarvoor deze cirkel doorbroken moest worden

3 likes

2 boomers in mijn lidl stonden net te rellen omdat ze er na een intens scanproces achter kwamen dat ze niet met cash konden betalen bij de zelfscan

Inclusief ‘moeten we dan nu weer achterin de rij gaan staan bij de kassa???’

4 likes

Dit is beste koop. Ik heb een en ander vergeleken in de goedkope sector en allemaal zijn ze niet snel.
Maar wij hebben zo’n vergelijkbare wasmachine en ze hebben ook een korte was. (59 min)
Grote deur vind ik ook fijn.
In de recensies hebben ze het er ook over dat deze niet lawaaierig is en echt niet zo lang duurt met wassen.

In de machines vanaf 8kg staat bijna elke samsung als beste uit de test :laughing:

4 likes

Je hebt nu voor jezelf gekozen en dat is altijd goed, hoe kut het nu ook voelt :heart:

2 likes