Wat je even kwijt wil #41

Eigenlijk heel chill dat mijn colleges online zijn, ik doe deeltijd en ik had altijd de hele dag les van 08:30 tot 22:00. Blij dat dat niet meer zo is want dat was altijd zo’n gezeik met eten etc. Maar nu heb ik van 16:00-22:00 les maar kan gewoon tussendoor thuis koken etc. Heel fijn. En terugkijken op een later moment als het nodig is.

7 likes

Ik ga echt slecht op al die mensen die helemaal blij zijn dat de herfst begonnen is, het is augustus en ik heb al een herfstdip gvd. Ik hoop zoooo op een chille nazomer

31 likes

Een kat dan?

Bij een kat is het toch ook hartstikke zielig als ze zolang alleen zitten elke dag. Ik begrijp niet dat mensen denken dat katten best alleen kunnen zitten de hele dag want het zijn ook gewoon sociale dieren.

5 likes

In bed liggen terwijl het vet hard regent :heart_eyes:

9 likes

Ik heb me in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor een beginnerscursus boksen en nu heb ik spijt!! Waarom wou ik dat? Ik ben zo slap als een regenworm en al bang als er een bal op me af komt?

4 likes

Ah leuk juist! Ik ben ook begonnen met beginnerscursus boksen en doe nu al ruim een jaar aan kickboksen. Je gaat niet hard op elkaar en leert het als het goed is stapje voor stapje. Veel plezier alvast!

3 likes

Maar katten zijn ‘van origine’ toch wel veel meer solitaire dieren die bijvoorbeeld alleen jagen? In tegenstelling tot bijvoorbeeld wilde honden die altijd in roedels leven. Ik dacht eigenlijk ook altijd dat je niet elke kat een plezier doet met een andere kat in huis bijvoorbeeld.

Thanks, was leuk! Locatie was ook prima, mooi gedaan!

2 likes

Ik hoop heeel erg dwt ik deze week hoor dat ik een bepaalde woning toegewezen krijg :heart_eyes: zo’n leuk plekje en ben er zo aantoe om lekker alleen te wonen

3 likes

Ja maar hetzelfde geldt voor honden. Niet elke hond vindt andere honden leuk. Ik moet zeggen dat alle katten “die ik ken” juist blij zijn als hun baasje thuis komt en ze niet alleen zijn.

3 likes

Blijkbaar noemen Finnen Nederland: Alankomaat

Zo’n fascinerende taal is dat

31 likes

Ben niet zo’n kattenpersoon en dan ook wat @Glitterpen zegt…

Ik heb net a star is born gekeken en ben helemaal van de rel. Wat een emotionele kut film, kan niet stoppen met janken

6 likes

Ja én de kater én aan het afbouwen met anti depressiva dus ben al niet op mn best.
Iemand nog meer goede ideeën? :joy:

1 like

Net voor ‘t eerst een aflevering van Gilmore Girls gekeken en nu ben ik hooked

7 likes

Laat hem op een papier/tijdschrift/boek lopen, zet er een glas of beker overheen, draai de beker met het papier om zodat ie gevangen zit en zet hem buiten weer neer.

2 likes

Omg ik heb in een week tijd nog nooit zoveel foto’s van spinnen aangeklikt :sob:

9 likes

@clairdelune ik zou dit doen, maar dan andersom. Dus als het lukt eerst glas erop en daarna stevig papier eronder schuiven.
Zou namelijk voor geen goud met blote handen een spin van dit formaat over een papier laten lopen die ik vast hou. Krijg al jeuk als ik eraan denk haha.

5 likes

Ik kwam er net achter dat mijn cv ketel lekt en nu piept volgens mij ook nog mijn rookmelder ofzo?? Echt een slechte combinatie en ben natuurlijk weer mega bang en gestresst wat ik oplos door gewoon stug door te blijven kijken naar housewives of beverly hills

1 like