Wat je even kwijt wil #41

Ik vond A star is born niet echt leuk ofzo, voelde er naast irritaties helemaal niks bij. Dit is volgens mij een impopulaire mening :woman_shrugging:t2:

19 likes

Helemaal mee eens

1 like

Ja hier ook eens! Laatst gekeken en vond er niet heel veel van eigenlijk. Misschien te hoge verwachtingen door alle verhalen? :woman_shrugging:

1 like

Ik heb gisteren 2 producten besteld bij bol.com. Blijkbaar komen ze in verschillende pakketjes. Ééntje komt vandaag tussen 9.30 en 13.30. De andere komt tussen 13.30 en 17.30 :frowning:

Dus ik kan de hele dag mijn huis niet uit.

1 like

Afgelopen dagen waren mijn amandelen opgezet en wit. Voelde me er niet goed van, maar leek gister te beteren. Had verwacht dat ik vandaag ok zou zijn, maar ben wakker geworden met extreme hoofdpijn en misselijkheid. Baal hier zo van.

Echt geen zin in de eerste colleges straks (uiteraard alles online). Zie ook dat al mijn lessen met een programma zijn waar mijn microfoon het vorig jaar niet goed bij deed dus dat wordt weer top als een docent mij vraagt om iets te zeggen :+1:t3:

Ja ik vind dat leuker omdat het nog wat gevarieerder is, maar vond gewoon boksen ook al heel leuk.
Ben benieuwd hoe jij de cursus gaat vinden!

Zit met mijn goede gedrag al sinds 9 uur klaar om mijn online colleges te volgen, is er ziggo storing!!! Are you kidding me

(echt one-issue forummer met m’n studie, oeps)

1 like

Ik heb een keer naar mezelf geluisterd en het gene wat ik vorige week de hele week al uitstelde vanochtend als eerste gedaan. Helemaal trotst op mezelf :sweat_smile:

4 likes

Dit is mijn eerste (thuis)werkdag na de vakantie. De burwn begonnen om 7 uur met het eruit fresen van hun vloer, en sinds 9 uur ook ziggo storing hier. Dus ik lig weer net een koffie op de bank

2 likes

Ahhh ook nog lawaaiige buren! Groot gelijk dat je op de bank bent gaan liggen

1 like

Ik ben ook heel benieuwd! Als ik aan mensen vertel dat ik dat ga doen vallen ze bijna van hun stoel😅.

1 like

Het is echt een maandag.
En moet ongesteld worden dus dubbel slecht.
Kan soms bijna janken uit het niets. Stomme hormonen.

Droomde ook dat mijn hond dood was en ben nog van slag.

Waar ga je heennn?

Vandaag beginnen met mijn afstudeerscriptie maar ik heb echt 0 gehoord vanuit school dus top. En heb vannacht echt de hele nacht allemaal confrontaties gehad in mijn dromen over het verleden met familie die ik al 6 jaar niet heb gezien dus ben nu kapot :confounded:

Ik heb gisteren een klein stukje van mijn voortand afbroken, dus dit ben ik nu:

Maar ik kan zo al terecht bij de tandarts :raised_hands:

30 likes

Huh? Hoe bedoel je met die vibe? :hushed:

Eindelijk weer een beetje fit en nog 2 vakantie dagen. In plaats van iets leuks doen ben ik de hele toko aan het poetsen… alle zieke bacteriën eruit en frisse start voor het thuiswerken vanaf woensdag.

2 likes

Dit is echt mijn dag niet. Had nog 18 euro tot morgen en ben 10 euro verloren. Mijn werk lukt ook niet en moet nog een uur. Kan wel janken:(

Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven mijn verjaardag eens ga vieren zoals ik echt wil. Normaal nodig ik familie en vrienden thuis uit enzo en dan is het heel druk en raak ik overprikkeld. Doe dat iedere keer zonder nadenken en dan heb ik achteraf maar een medium leuke dag gehad.

Maar door Rona kan dat natuurlijk niet, dus nu ga ik gewoon lekker uit eten met mijn twee beste vriendinnen, hun aanhang en mijn vriend. En verder ga ik wel taart brengen naar mijn ouders en schoonouders. Gewoon chill zonder drukte allemaal.

22 likes