Zodat je hooked bent en daarna in een leeg gat valt
Nee! Die heb ik overigens niet eens (stress ik m nu natuurlijk ook om) maar het is volgens mij de rookmelder die leeg is
Ik vind het ook wel fijn soms. Ik heb morgenochtend 3 uur online introductiecolleges waar ik wel âaanwezigâ moet zijn, maar waar ze waarschijnlijk weinig echt informatiefs zeggen. Kan ik ondertussen rustig afwassen en een beetje opruimen, i.p.v. dat ik in een collegezaal zit te forummen omdat ik alweer mentaal ben afgehaakt
Oja daâs handiger idd, zat al even te twijfelen hoe ik dit ook alweer doe altijd.
Ben uit bed gegaan omdat ik honger had. Heb net alle restjes van mijn weekend chips en popcorn opgegeten en een sinaasappel en tomaatjes ter compensatie, maar nu ben ik misselijk. Was te verwachten.
Ja ik ook. Ik ben super bang voor spinnen en toch bekijk ik de spoiler. Net alsof er staat: âklik niet op de rode knopâ waardoor ik er juist wel op wil klikken.
En als ik dan de spoiler aanklik, maak ik ook telkens de fout om er nog een keer op te klikken waardoor hij nog groter wordt.
Wow het is zĂł vroeg, voor het eerst vanuit het nieuwe huis naar mân werk. Mijn wekker stond om 05:35
Laatste dag werken en dan een dag vrij.
En bijna jarig
Een uur eerder wakker dan de wekker af zou gaan. Ik ben dus al klaar, heb al soep gemaakt en ben nu aan het ontbijten.
Morgenstond heeft goud in de mond zullen we maar zeggenâŠ
Ik was ook zo vroeg wakker! 06:15, wekker om 6:55. En had een rare droom. Anyway, warm water ipv koud water drinken in de ochtend is echt de lifehack van de eeuw.
Ik heb voor mijn gevoel vannacht ieder uur op de klok gezien dus dit wordt een laaaange dag
Ik ook! Een echte maandagochtend dit
Grr we zijn donderdag begonnen met verbouwen en ze hebben alleen 3 paaltjes erin geheit en nu is al de 2e dag dat ze niet komen omdat er iets tussen is gekomen ga gewoon aan de slag mensen ik wil op tijd klaar zijn
Ik heb ook echt ruk geslapen en vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie, hoera
Vandaag weer beginnen met werken na 3 weken vakantie
Ik ben twee weken geleden begonnen met mn nieuwe baan maar ik wil gewoon echt niet. Ik vind het helemaal niet leuk
Ik wil ook niet te snel opgeven (ook weer falen tegenover mn omgeving) maar ik krijg ook gewoon de kracht niet om wel te gaan
We hebben wel bloed hete weken ook gehad! De overgang is ook best wel groot van de hitte naar dit, maar moet zeggen dat ik echt blij ben dat die hittegolf weg is. dat was gewoon geen doen (Nja voor mij dan)
Zo je kan wel merken dat de vakanties nu helemaal voorbij zijn. Wat een verschil in de trein met vorige week.
Herkenbaar. En voordat ik ging slapen had ik telkens ergens kriebels dat ik dacht omg er zit een harige Harrie hier . Fotoâs van afgelopen week spoken nog steeds door mijn hoofd voordat ik ga slapen maar vooral lekker blijven klikken
@Dojacat ik heb je bericht verwijderd. Oproepjes, enquetes en winacties zijn allemaal niet toegestaan anders is het hek hier van de dam.