Wat je even kwijt wil #41

Krijg net een mail dat ik officieel ben afgestudeerd van mijn bachelor én het internet doet het weer dus kan eindelijk echt beginnen met m’n nieuwe studie :partying_face: Nu klaar met mijn gezeur over studies hahah

74 likes

Mijn siliconen bakmat (die je gebruikt als vervanger voor bakpapier) is zojuist gesmolten in de oven, huh???

1 like

Nee, 180! Ik heb hem ook wel vaker gebruikt op warmere temperaturen en dat ging altijd prima. Snap er niks van hahaha

Oke na dit fiasco is zojuist mijn brandpapier in brand gevlogen??? Wat gebeurt hier hahaha

ik denk dat dit een teken van boven is dat ik de oven niet meer mag gebruiken vandaag

1 like

Misschien moet je de oven schoonmaken? Toen ik m’n oven lang niet had schoongemaakt vloog ook m’n bakpapier in de fik. En even later de oven zelf.

2 likes

Oh goed idee, dat is inderdaad een tijdje geleden dus binnenkort maar eens doen dan… oeps

1 like

Sinds ik angstig ben en paniekaanvallen heb gekregen durf ik geen dranken met cafeine meer te drinken. Maar mis mn lattes zo erg :sob::sob:

Is cafeïnevrij een optie?

@Teigetje Zelfde hier, ik drink nu decaf. Wil graag zeggen dat je het verschil niet proeft maar dat is ehhhh niet waar. Ik mag van mezelf nu maar 1 normale koffie per dag, haha.

Mini-overwinning: ik had erg last van mijn angsten vandaag maar moest echt groente halen en wilde graag avocado’s. dus ben op de markt hier geweest en ondanks dat ik zwetend 3 rondjes heb gedaan in die drukte en liep te stuntelen met groente in mijn tas doen, ben ik toch thuis gekomen met m’n avocado’s :full_moon_with_face:

38 likes

Ik heb deze:

Bij mij redt hij 2 extra verdiepingen vanaf de router, altijd vol bereik en video’s streamen zonder moeite HD. M’n buren hebben m ook en daar overbrugt ie zelfs 3 verdiepingen. We hebben alleen geen enorm dikke binnenmuren (wel allemaal steen, geen platen).

5 likes

Ja zou kunnen, maar ik heb een Dolce Gusto apparaat en drink alleen maar cappuccinos of lattes en die hebben ze niet in decaf volgens mij…

@Honey ja zal het eens proberen, ben benieuwd :sweat_smile: en wat goed van je!

1 like

Gisteren voor het eerst lowcarb carrot cake gemaakt en ik ben fan. omg. zo moeilijk om er vanaf te blijven.

Als ik iets minder brede voeten zou hebben dan zou mn leven toch wel een beetje beter zijn.

11 likes

Ik heb er zelf voor gekozen maar m’n nieuwe functie is zo hectisch. Ik moet nog zoveel leren. De onderdelen van de baan die ik dacht moeilijk te gaan vinden (leidinggeven oa) gaan juist heel goed, maar sommige grotere projecten vind ik nog lastig om grip op te krijgen. Moet me echt inhouden om niet teveel te klagen hier, tegen vriendinnen etc.

Gelukkig zit er wel progressie in maar ik had het even onderschat, ik zat toen ik solliciteerde en het me lukte echt in een rush en nu begint die een beetje uit te werken

Ik wil wel een beetje breedte van je overnemen. Net ook weer laarsjes kunnen terugsturen omdat m’n voeten te smal zijn :expressionless:

1 like

Dm me je adress en ik stuur een reepje voet op!

5 likes

Wij hebben thuis ook dezelfde als @Zemraluani en hebben echt overal in huis en een stuk in de achtertuin super goede WiFi! Heel blij mee.

1 like

IK HEB EINDELIJK OP DE VALREEP MIJN BACHELOR DUS DEZE HATS WORDT DOMINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

180 likes

Stomme vraag misschien maar is deze app gratis of zijn er in-app aankopen nodig?

Pfff man plakt net het vignet voor Zwitserland op het autoraam en er vallen deeltjes af. We vertrekken over 3 uur, wat nu?! Is het erg als deze beschadigd is? Moeten we een nieuwe gaan kopen terwijl hij alleen de sticker opplakte en er een stukje vanaf viel?