Wat je even kwijt wil #41

Gefeliciteerd!!

1 like

Nice, dan ga ik de app ook eens downloaden!

https://lmgtfy.com/?q=vignet+zwitserland+beschadigd

Als je vignet is beschadigd, is deze niet meer geldig en zul je een nieuwe moeten aanschaffen. Het vignet is overal geldig in Zwitserland, met uitzondering van de Grote-Sint-Bernardtunnel. Hier moet je aparte tolheffingen voor betalen.

Ohh als er ook een webversie is ga ik dat wel eerst proberen! Haha

Gefeliciteerd! Ik vind het zo interessant (op een goede manier) dat je dit gaat doen.

1 like

Nee, wat vreselijk! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat verschrikkelijk! :crying_cat_face::crying_cat_face: Heel veel sterkte! :heart: Er is ook een kattentopic mocht je er meer over kwijt willen, al kan dat hier ook uiteraard!

1 like

Ah nee, wat verschrikkelijk! Sterkte! :heart:

1 like

Wat verdrietig! Sterkte!

1 like

Ahw wat vreselijk :worried:!! Heel veel sterkte :heart:.

1 like

So sad, dikke knuffel

1 like

Onee wat verschrikkelijk, heel veel sterkte

1 like

Ah wat vreselijk :frowning:

1 like

Sterkte! :pensive:

1 like

Dus naast forumarts en forumdierenarts en forumkapper hebben we nu ook een forumdominee <3. Gefeliciteerd!

@Bridgetogantry oh nee, wat afschuwelijk. Sterkte <3.

14 likes

Wat verdrietig, sterkte! :cry:

Ik heb vanmiddag een halve pak krakelingen opgegeten. Kan daar écht niet vanaf blijven

1 like

Langs de winkel gegaan waar wij hem hebben gekocht en hebben een nieuwe gekregen gelukkig!

Wat een goede tip! Thanks, ik ga binnenkort ook beginnen met sieraden verkopen via Insta en kan dit heel goed gebruiken :heart_eyes:

1 like

Ik ga morgen lekker naar de kringloop fietsen , en dan onderweg helemaal fantaseren over wat voorn schat ik ga vinden. Om vervolgens met niks thuis te komen. Lof it.

14 likes