Wat je even kwijt wil #41

@Karl_Lagerfeld jij hebt die gekocht toch?

Ben ook heel benieuwd hoe ze ruiken! Ik zag de geurnoten en die klonken wel lekker. Als ik eens bij de zeeman in de buurt ben, wil ik wel gaan ruiken haha

2 likes

Ben ik ook benieuwd naar!

1 like

Heeft iemand misschien een klikkie code voor mij? Mag in DM! :two_hearts:

Jaaa ik heb net een (3) flesjes gekocht inderdaad! Vind het een lekker geurtje, alleen echt geen idee hoe ik het moet omschrijven… blijft iig wel lang hangen

@Blush

2 likes

Een vriendin gaat emigreren naar Engeland en ik wil een cadeau bestellen en laten leveren in haar nieuwe huis. Weet iemand leuke engelse webshops waar ze servies/decoratie enz hebben?

Ik ben heel snel naar de zeeman gegaan net, dat meisje zei dat alles binnen 1 uur uitverkocht was. Heb wel de sample kunnen ruiken, rook wel goed en fris. En nog snel een afgeprijsde jas van 8 euro gekocht.

1 like

Mijn neefje en nichtje waren er net en wat een geluk zeg :smiling_face_with_three_hearts:
Ben echt zo’n trotse blije tante met ze.

17 likes

Ik heb net m’n koptelefoon gefikst door er een klap tegen te geven :grin:

18 likes

M’n vriend eet niet thuis dus hij zei bestel maar en betaal met de gezamenlijke rekening. Nu aan het wachten op mijn sushi :heart_eyes:

9 likes

Heb gigantische honger en ik ga eten met een vriendin. Nou vraagt ze of we een uurtje later kunnen afspreken en ik ken haar lang genoeg om te weten dat ze dan nog steeds te laat komt en ik heb echt nu al megaveel honger

Kwam deze levenswijsheid tegen op Facebook en wilde hem even met jullie delen.

17 likes

Ik zat illegaal in de eerste klas om mn telefoon op te laden en moest weg maar mocht mn tel wel laten liggen. Zit er praktisch naast dus chill

Edit: oh nee er gaat iemand tegenover zitten terwijl de hele coupe leeg is

Geep it stop, love deze levenswijsheid :joy:

4 likes

Ja want it geeps going!

5 likes

Ik ga zo naar Tenet, met verder vrijwel alleen 50+ stelletjes. Geen pauze!!! Ben wel benieuwd

1 like

Vond het een fantastische film! Zo bijzonder gefilmd! Hopelijk ga je in imax zaal?

1 like

Dat hebben we hier in de periferie niet. Maar ik ben zelf sowieso ook al niet van gewone 3D bijvoorbeeld. Krijg er hoofdpijn van, dus in een gewone bios!

1 like

Oh zo, ja ik had een hele docu gezien over de film (ben nogal film fanaat) en de regisseur zei dus doordat ze het filmen in imax dat het het beste is om ook op imax te zien. Ik heb zowel op een normaal doek gezien als imax en ook op normaal doek was het zoo gaaf! Er is niks van special effects met de computer gemaakt. Veel plezier!!

1 like

Mijn vriend heeft de buurman gestrikt om bier voor de deur te zetten en een vriend gooit net sigaretten voor ‘m door de brievenbus. En ik zit nog steeds op water en brood en max 5 meter verwijderd van de wc.

Wat een geweldige vakantie in quarantaine hebben wij. In ieder geval een om nooit te vergeten :sweat_smile:

2 likes