Wat je even kwijt wil #41

Balen. Wat is er niet leuk aan? Sterkte!

Zit gewoon echt niet op mn plek. Heb besloten vandaag niet te gaan, heb een “nadenk” dag vandaag :joy::woman_facepalming:

1 like

Ze jagen inderdaad alleen maar in het wild zijn er wel kolonies van katten die bestaan uit verschillende moeders die verwant zijn met elkaar en hun kittens. De kittens en moeders onderling vormen ook sociale relaties met elkaar. Er wordt vaak gezegd van de kat dat ze solitair zijn maar in de wetenschappelijke literatuur is er nog geen eensgezindheid over.
Tuurlijk zijn er katten die meer op zichzelf zijn, maar van wat ik zie, vinden veel katten gezelschap (of dat nu een andere kat of mens is) aangenamer dan alleen zijn.
Bv. mijn kat is echt een mensenkat en is gek op mij. Ze komt ook altijd aangelopen als ik thuis kom dus is oprecht blij om me te zien :smiling_face_with_three_hearts:

Aan de andere kant slapen katten ook wel heel veel overdag dus vraag ik me af hoeveel invloed het heeft door een hele dag (8-17) weg te zijn.

Anyway even mijn 2 cents over het feit dat katten niet zo solitair zijn als vaak gedacht wordt!

3 likes

Ik ben echt gek op Lady Gaga en wil al jaren die film zien maar durf dus niet omdat ik weet dat het zo’n jankfilm is. Er is precies nooit een geschikt moment om het te kijken haha. Vond je het verder wel een goede film?

Jaa was wel echt een hele goede film! Zat er helemaal in (helaash want tranendal)

1 like

Ja snap wel wat je bedoeld hoor van die vibe!

Je moet hem kijken in het vliegtuig als je een beetje duf bent haha. En vervolgens elke x als je een van die nummers hoort verdrietig zijn omdat je weer die reis wilt maken.

4 likes

Oh dat is echt zo’n mooi en lief compliment :pleading_face:
Ik probeer eerst mijn scriptie over katten goed af te ronden en dan verder te zien haha. Ik heb heel veel wilde ideeën en ik droom er echt van om enkel poezendierenarts (ja rare omschrijving want google en mij vinden jwz) te worden en me nog veel verder te verdiepen in alles, maar probeer nu zoveel mogelijk met mijn voetjes op de grond te blijven. Ik hoop wel echt dat het voor me weggelegd is want het is echt mijn passie.

6 likes

Ah ik hoop dat ik het leuk vind! Bedankt voor je reactie. Kickboksen past beter bij jou dan “gewoon” boksen?

Ik vond A star is born niet echt leuk ofzo, voelde er naast irritaties helemaal niks bij. Dit is volgens mij een impopulaire mening :woman_shrugging:t2:

19 likes

Helemaal mee eens

1 like

Ja hier ook eens! Laatst gekeken en vond er niet heel veel van eigenlijk. Misschien te hoge verwachtingen door alle verhalen? :woman_shrugging:

1 like

Ik heb gisteren 2 producten besteld bij bol.com. Blijkbaar komen ze in verschillende pakketjes. Ééntje komt vandaag tussen 9.30 en 13.30. De andere komt tussen 13.30 en 17.30 :frowning:

Dus ik kan de hele dag mijn huis niet uit.

1 like

Afgelopen dagen waren mijn amandelen opgezet en wit. Voelde me er niet goed van, maar leek gister te beteren. Had verwacht dat ik vandaag ok zou zijn, maar ben wakker geworden met extreme hoofdpijn en misselijkheid. Baal hier zo van.

Echt geen zin in de eerste colleges straks (uiteraard alles online). Zie ook dat al mijn lessen met een programma zijn waar mijn microfoon het vorig jaar niet goed bij deed dus dat wordt weer top als een docent mij vraagt om iets te zeggen :+1:t3:

Ja ik vind dat leuker omdat het nog wat gevarieerder is, maar vond gewoon boksen ook al heel leuk.
Ben benieuwd hoe jij de cursus gaat vinden!

Zit met mijn goede gedrag al sinds 9 uur klaar om mijn online colleges te volgen, is er ziggo storing!!! Are you kidding me

(echt one-issue forummer met m’n studie, oeps)

1 like

Ik heb een keer naar mezelf geluisterd en het gene wat ik vorige week de hele week al uitstelde vanochtend als eerste gedaan. Helemaal trotst op mezelf :sweat_smile:

4 likes

Dit is mijn eerste (thuis)werkdag na de vakantie. De burwn begonnen om 7 uur met het eruit fresen van hun vloer, en sinds 9 uur ook ziggo storing hier. Dus ik lig weer net een koffie op de bank

2 likes

Ahhh ook nog lawaaiige buren! Groot gelijk dat je op de bank bent gaan liggen

1 like