Wat je even kwijt wil #41

Ik ben ook heel benieuwd! Als ik aan mensen vertel dat ik dat ga doen vallen ze bijna van hun stoelšŸ˜….

1 like

Het is echt een maandag.
En moet ongesteld worden dus dubbel slecht.
Kan soms bijna janken uit het niets. Stomme hormonen.

Droomde ook dat mijn hond dood was en ben nog van slag.

Waar ga je heennn?

Vandaag beginnen met mijn afstudeerscriptie maar ik heb echt 0 gehoord vanuit school dus top. En heb vannacht echt de hele nacht allemaal confrontaties gehad in mijn dromen over het verleden met familie die ik al 6 jaar niet heb gezien dus ben nu kapot :confounded:

Ik heb gisteren een klein stukje van mijn voortand afbroken, dus dit ben ik nu:

Maar ik kan zo al terecht bij de tandarts :raised_hands:

30 likes

Huh? Hoe bedoel je met die vibe? :hushed:

Eindelijk weer een beetje fit en nog 2 vakantie dagen. In plaats van iets leuks doen ben ik de hele toko aan het poetsen… alle zieke bacteriĆ«n eruit en frisse start voor het thuiswerken vanaf woensdag.

2 likes

Dit is echt mijn dag niet. Had nog 18 euro tot morgen en ben 10 euro verloren. Mijn werk lukt ook niet en moet nog een uur. Kan wel janken:(

Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven mijn verjaardag eens ga vieren zoals ik echt wil. Normaal nodig ik familie en vrienden thuis uit enzo en dan is het heel druk en raak ik overprikkeld. Doe dat iedere keer zonder nadenken en dan heb ik achteraf maar een medium leuke dag gehad.

Maar door Rona kan dat natuurlijk niet, dus nu ga ik gewoon lekker uit eten met mijn twee beste vriendinnen, hun aanhang en mijn vriend. En verder ga ik wel taart brengen naar mijn ouders en schoonouders. Gewoon chill zonder drukte allemaal.

22 likes

Krijg net een mail dat ik officieel ben afgestudeerd van mijn bachelor Ć©n het internet doet het weer dus kan eindelijk echt beginnen met m’n nieuwe studie :partying_face: Nu klaar met mijn gezeur over studies hahah

74 likes

Mijn siliconen bakmat (die je gebruikt als vervanger voor bakpapier) is zojuist gesmolten in de oven, huh???

1 like

Nee, 180! Ik heb hem ook wel vaker gebruikt op warmere temperaturen en dat ging altijd prima. Snap er niks van hahaha

Oke na dit fiasco is zojuist mijn brandpapier in brand gevlogen??? Wat gebeurt hier hahaha

ik denk dat dit een teken van boven is dat ik de oven niet meer mag gebruiken vandaag

1 like

Misschien moet je de oven schoonmaken? Toen ik m’n oven lang niet had schoongemaakt vloog ook m’n bakpapier in de fik. En even later de oven zelf.

2 likes

Oh goed idee, dat is inderdaad een tijdje geleden dus binnenkort maar eens doen dan… oeps

1 like

Sinds ik angstig ben en paniekaanvallen heb gekregen durf ik geen dranken met cafeine meer te drinken. Maar mis mn lattes zo erg :sob::sob:

Is cafeĆÆnevrij een optie?

@Teigetje Zelfde hier, ik drink nu decaf. Wil graag zeggen dat je het verschil niet proeft maar dat is ehhhh niet waar. Ik mag van mezelf nu maar 1 normale koffie per dag, haha.

Mini-overwinning: ik had erg last van mijn angsten vandaag maar moest echt groente halen en wilde graag avocado’s. dus ben op de markt hier geweest en ondanks dat ik zwetend 3 rondjes heb gedaan in die drukte en liep te stuntelen met groente in mijn tas doen, ben ik toch thuis gekomen met m’n avocado’s :full_moon_with_face:

38 likes

Ik heb deze:

Bij mij redt hij 2 extra verdiepingen vanaf de router, altijd vol bereik en video’s streamen zonder moeite HD. M’n buren hebben m ook en daar overbrugt ie zelfs 3 verdiepingen. We hebben alleen geen enorm dikke binnenmuren (wel allemaal steen, geen platen).

5 likes

Ja zou kunnen, maar ik heb een Dolce Gusto apparaat en drink alleen maar cappuccinos of lattes en die hebben ze niet in decaf volgens mij…

@Honey ja zal het eens proberen, ben benieuwd :sweat_smile: en wat goed van je!

1 like