Wat je even kwijt wil #41

Ik haat de eerste werkdag na de vakantie. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn werkgsm 2 weken uit te zetten zodat ik niet mijn mailbox zou refreshen maar ja nu heb ik 2 A4-pagina’s met taken die ik moet doen en/of opvolgen.
Plus contant die onzekerheid over wel/of niet organiseren van digitale events. Nu zijn de maatregelen weer veranderd en kan ik hoogstwaarschijnlijk mijn twee grootste event niet livestreamen vanuit onze studio. Het kan enkel als ik toestemming vraag aan onze directie.

Ik ben onlangs begonnen met een nieuwe baan en ik vind het best wel lastig. Er spelen nogal veel dingen binnen het team (qua gezondheid) en het is gewoon ontzettend druk nu. Ik vind het zo moeilijk om dingen te vragen, terwijl ik weet dat ik dat gewoon moet doen.

Ik was vergeten hoe chill ah groene thee appel en kiwi is.

5 likes

Aaah sterkte :heart:

Ja echt he. Ik was vorig weekend in de Eemhof en het was zo oud en vochtig. Onze handdoeken werden niet droog in het huisje (buiten regende het) en zaten geen horren voor de ramen dus er kwamen steeds wespen naar binnen.

1 like

Hoelang zit je nu in de nieuwe functie? Snap heel goed dat een nieuwe functie voor meer stress zorgt. Vooral inderdaad na de rush van een sollicitatie. Wel mooi dat wat je dacht dat je moeilijk zou gaan vinden, je juist goed afgaat! En ik denk dat je het vooral even wat tijd moet geven. Je kan niet overal in 1x grip op hebben.

1 like

Ik dacht dat center parcs altijd de luxe versie was maar blijkbaar niet dus :sweat_smile:

8 likes

Ga ik nu echt na een lange dag van lesgeven en oudergesprekken ook nog naar de sportschool? echt who am i

6 likes

Lieve reactie, dankjewel! Ik doe het nu een maand. Dus je hebt helemaal gelijk hoor, zeker nu is het een kwestie van tijd en mezelf ook tijd gunnen. Maar ik merk aan mezelf dat ik dat de afgelopen jaren niet meer gewend was (en heel goed wist wat ik deed)

1 like

Mijn nachtmerrie :cry: heel veel sterkte, wat erg!

Wauw, ziet er goed uit!

@monkeyslut er zit best vaak munt op Vietnamese gerechten, ik vind het er altijd heel goed bij werken

@Bridgetogantry ah nee wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte :heart:

2 likes

Alsof je terug in de jaren 80/90 bent?

2 likes

Is echt lekker!

7 likes

Ik weet het niet zo goed. Ik reageer heel heftig op de pil, maar eigenlijk ook als ik niet aan de anticonceptie zit ben ik heel ziek elke maand (met name migraine en heel weinig energie). Ik begin na deze stopweek met een lichtere pil, hopelijk doet dat de trick. Anders toch een spiraal… prikpil heb ik het langst gehad maar die mag ik niet meer (iets ivm verhoogd risico op borstkanker) maar daar reageerde ik tot nu toe wel het beste op. Ugh, vrouw zijn, vermoeiend.

Oke ik vond het fijn deze rant even van me af te typen haha thanks

1 like

Ik was heel erg verbaasd dat zij vier kinderen heeft, omdat die niet in de eerste aflevering voorkwameb, maar ik vind het heel goed dat de kinderen geblurd worden!

Ah snap heel goed dat als je uit een situatie komt waarin je heel goed wist wat je deed, je echt moet schakelen. Hoop dat je snel weer went aan deze functie :smile:

1 like

De stroom was opeens uitgevallen en na twee keer in de meterkast kijken en een knopje omhoog zetten, deed alles het weer. Maar toch voel ik mij een echt een geslaagde klusvrouw.

13 likes

Nog steeds grijze baksteen? Ik vind de rode of kotsgroene nepleren en plakkerige banken zo vreselijk. Snap niet dat ze daar niet iets aan doen. En gordijnen met niet identificeerbare vlekken

Ik ben één keer naar Hof van Saksen geweest, wereld van verschil. Maar ook in je :purse: helaas

Twee vrienden zijn afgelopen weekend op vakantie gegaan. Door corona zijn we zoveel met elkaar omgegaan waardoor we echt heel close zijn geworden. Nu ze weg zijn, mis ik ze nu al :sweat_smile:

1 like

Woehoeeee trots op je :heart: goed bezig!!!

1 like