Wat je even kwijt wil #41

Gisteren voor het eerst lowcarb carrot cake gemaakt en ik ben fan. omg. zo moeilijk om er vanaf te blijven.

Als ik iets minder brede voeten zou hebben dan zou mn leven toch wel een beetje beter zijn.

11 likes

Ik heb er zelf voor gekozen maar m’n nieuwe functie is zo hectisch. Ik moet nog zoveel leren. De onderdelen van de baan die ik dacht moeilijk te gaan vinden (leidinggeven oa) gaan juist heel goed, maar sommige grotere projecten vind ik nog lastig om grip op te krijgen. Moet me echt inhouden om niet teveel te klagen hier, tegen vriendinnen etc.

Gelukkig zit er wel progressie in maar ik had het even onderschat, ik zat toen ik solliciteerde en het me lukte echt in een rush en nu begint die een beetje uit te werken

Ik wil wel een beetje breedte van je overnemen. Net ook weer laarsjes kunnen terugsturen omdat m’n voeten te smal zijn :expressionless:

1 like

Dm me je adress en ik stuur een reepje voet op!

5 likes

Wij hebben thuis ook dezelfde als @Zemraluani en hebben echt overal in huis en een stuk in de achtertuin super goede WiFi! Heel blij mee.

1 like

IK HEB EINDELIJK OP DE VALREEP MIJN BACHELOR DUS DEZE HATS WORDT DOMINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

180 likes

Stomme vraag misschien maar is deze app gratis of zijn er in-app aankopen nodig?

Pfff man plakt net het vignet voor Zwitserland op het autoraam en er vallen deeltjes af. We vertrekken over 3 uur, wat nu?! Is het erg als deze beschadigd is? Moeten we een nieuwe gaan kopen terwijl hij alleen de sticker opplakte en er een stukje vanaf viel?

Gefeliciteerd!!

1 like

Nice, dan ga ik de app ook eens downloaden!

https://lmgtfy.com/?q=vignet+zwitserland+beschadigd

Als je vignet is beschadigd, is deze niet meer geldig en zul je een nieuwe moeten aanschaffen. Het vignet is overal geldig in Zwitserland, met uitzondering van de Grote-Sint-Bernardtunnel. Hier moet je aparte tolheffingen voor betalen.

Ohh als er ook een webversie is ga ik dat wel eerst proberen! Haha

Gefeliciteerd! Ik vind het zo interessant (op een goede manier) dat je dit gaat doen.

1 like

Nee, wat vreselijk! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat verschrikkelijk! :crying_cat_face::crying_cat_face: Heel veel sterkte! :heart: Er is ook een kattentopic mocht je er meer over kwijt willen, al kan dat hier ook uiteraard!

1 like

Ah nee, wat verschrikkelijk! Sterkte! :heart:

1 like

Wat verdrietig! Sterkte!

1 like

Ahw wat vreselijk :worried:!! Heel veel sterkte :heart:.

1 like

So sad, dikke knuffel

1 like