Hahahahah waar kan je dit zien
Haha ja ze is 28! Zo ordinair allemaal. Ik las ook dat het verhaal waar undercover (de Netflix serie) op is gebaseerd, zich afspeelde op een Belgisch park van hem! De FIOD doet ook onderzoek naar hem. Lekker juicy allemaal
Ik was mijn telefoon een uur lang kwijt, echt overall gezocht, ik dacht echt dat ik hem niet meer zou vinden.
Lag ie in de schuur tussen mijn boodschappentassen
@August. Hopelijk voel je je snel beter
Ik wil eigenlijk ook voor de winter van die hormonen af zodat ik me hopelijk minder ongelukkig voel, moet echt een afspraak maken voor een spiraal
Jongens, ontdekking van de eeuw. Wisten jullie dat een (al aangebroken) chipszak blijft drijven in bad?? Nooit meer gedoe met bakjes
Oh echt?
Vond dat stofzuigen ook zo bizar haha in die tijd dat die vrouw daarheen kwam had ze het zelf al kunnen doen en dan gaan ze er allebei zo bij zitten kijken⊠vreselijk. En die kleding inderdaad. Wansmaak is ook smaak dan maar?
Zeker, goed bezig! na werk sporten is echt lekker, vaak ben ik dan uber gefrustreerd/pissig door werk en dan kan ik het er in de sportschool uitgooien.
Mijn vriend en ik zijn net naar de bouwmarkt geweest omdat we 1 onderdeel van de eetkamertafel kwijt zijn. natuurlijk een ikea onderdeel wat je gewoon niet kan vinden in de bouwmarkt. maar goed, in ieder geval geprobeerd en nu Ikea maar bericht gestuurd of ze kunnen helpen. Gelijk hout meegenomen om echt een borduurstandaard op poot te maken.
EDIT: ooohh super chill ikea heeft al gereageerd. NICE. ze sturen het onderdeel op
wow, ik dacht echt even dat jij mijn echte naam wist :") tot ik de rest las :")
Huh, waarom is het forum overbelast? Is er ergens iets gaande?
Ja dat stofzuigen vond ik zo denigrerend! Hetzelfde met die gele lijnen die van de grond af moesten. 1 iemand begon daarmee, maar het ging ze te langzaam en riepen ze de andere werknemers er ook bij, terwijl ze zelf ook even de handen uit de mouwen konden steken.
Is sinds Annic gate vaker. Denk dat er heel veel nieuwe meelezers/leden bij zijn.
Edit: sorry, dubbelpost zie ik nu
Daarvoor ook wel vaker.
Oh dat heb ik niet zo ervaren, maar zou zomaar kunnen dat het me pas vanaf Annic gate is opgevallen
Ja denigrerend inderdaad! En dat hij ook nog ging zeggen hoe ze het moest doen met de richting mee ofzo, echt kerel doe het lekker even zelf⊠Hahha maargoed het is wel weer lekkere trash tv.
Ik ging ook stuk om dat kunstgras bij dat graf hahaha dat zag er toch niet uit?
Jaa niet heel vaak hoor maar ik werd er zo nu en dan wel eens uit gegooid. Het is de laatste tijd wel heel veel. Ik denk toch te veel meelezers enzo haha
Ik heb vorig jaar een klacht ingediend en daar wel reactie op gekregen en een compensatie. Dus het kĂĄn de moeite waard zijn om te klagen
Ik kijk âvoor hetzelfde geldâ en ben echt jaloers op die mensen. Ze zijn jong, hebben een mooi koophuis in Rotterdam en nu kijken ze naar huizen van 6 ton
Je weet dat je koekjes kut zijn als ze lekkerder smaken na een hele dag open te hebben gestaan in de zak.
Sommige snacks vind ik sowieso lekkerder na een dag luchten ofzo. Bv kaasflipjes of pindaflipjes, al hebben die wat langer nodig.
Maarrrrr hoe weet je dat je een gerenoveerd huisje boekt?
Worden Nederlanders ondertiteld op de Vlaamse tv?