Wat je even kwijt wil #41

Onee wat verschrikkelijk, heel veel sterkte

1 like

Ah wat vreselijk :frowning:

1 like

Sterkte! :pensive:

1 like

Dus naast forumarts en forumdierenarts en forumkapper hebben we nu ook een forumdominee <3. Gefeliciteerd!

@Bridgetogantry oh nee, wat afschuwelijk. Sterkte <3.

14 likes

Wat verdrietig, sterkte! :cry:

Ik heb vanmiddag een halve pak krakelingen opgegeten. Kan daar écht niet vanaf blijven

1 like

Langs de winkel gegaan waar wij hem hebben gekocht en hebben een nieuwe gekregen gelukkig!

Wat een goede tip! Thanks, ik ga binnenkort ook beginnen met sieraden verkopen via Insta en kan dit heel goed gebruiken :heart_eyes:

1 like

Ik ga morgen lekker naar de kringloop fietsen , en dan onderweg helemaal fantaseren over wat voorn schat ik ga vinden. Om vervolgens met niks thuis te komen. Lof it.

14 likes

Ik haat de eerste werkdag na de vakantie. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn werkgsm 2 weken uit te zetten zodat ik niet mijn mailbox zou refreshen maar ja nu heb ik 2 A4-pagina’s met taken die ik moet doen en/of opvolgen.
Plus contant die onzekerheid over wel/of niet organiseren van digitale events. Nu zijn de maatregelen weer veranderd en kan ik hoogstwaarschijnlijk mijn twee grootste event niet livestreamen vanuit onze studio. Het kan enkel als ik toestemming vraag aan onze directie.

Ik ben onlangs begonnen met een nieuwe baan en ik vind het best wel lastig. Er spelen nogal veel dingen binnen het team (qua gezondheid) en het is gewoon ontzettend druk nu. Ik vind het zo moeilijk om dingen te vragen, terwijl ik weet dat ik dat gewoon moet doen.

Ik was vergeten hoe chill ah groene thee appel en kiwi is.

5 likes

Aaah sterkte :heart:

Ja echt he. Ik was vorig weekend in de Eemhof en het was zo oud en vochtig. Onze handdoeken werden niet droog in het huisje (buiten regende het) en zaten geen horren voor de ramen dus er kwamen steeds wespen naar binnen.

1 like

Hoelang zit je nu in de nieuwe functie? Snap heel goed dat een nieuwe functie voor meer stress zorgt. Vooral inderdaad na de rush van een sollicitatie. Wel mooi dat wat je dacht dat je moeilijk zou gaan vinden, je juist goed afgaat! En ik denk dat je het vooral even wat tijd moet geven. Je kan niet overal in 1x grip op hebben.

1 like

Ik dacht dat center parcs altijd de luxe versie was maar blijkbaar niet dus :sweat_smile:

8 likes

Ga ik nu echt na een lange dag van lesgeven en oudergesprekken ook nog naar de sportschool? echt who am i

6 likes

Lieve reactie, dankjewel! Ik doe het nu een maand. Dus je hebt helemaal gelijk hoor, zeker nu is het een kwestie van tijd en mezelf ook tijd gunnen. Maar ik merk aan mezelf dat ik dat de afgelopen jaren niet meer gewend was (en heel goed wist wat ik deed)

1 like

Mijn nachtmerrie :cry: heel veel sterkte, wat erg!

Wauw, ziet er goed uit!

@monkeyslut er zit best vaak munt op Vietnamese gerechten, ik vind het er altijd heel goed bij werken

@Bridgetogantry ah nee wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte :heart:

2 likes