Wat je even kwijt wil #41

Ik heb een uit-knop voor mijn brein nodig.
Of een cursus los laten.

2 likes

Woehoe geen corona. Ik mag weer naar buiten :tada:

32 likes

Is iemand de docu noodweer aan het kijken of gekeken? Ik snap niks van het verhaal van die vrouw

Ik heb mn vriendinnen uitgenodigd voor een feestje en niemand reageert, haha so sad.

Wat snap je niet?

Man man man

Ik kon mn scharrel/date een dag niet bereiken, blijkt dus dat die vast heeft gezeten. Tot zover mijn top keuze in mannen :+1::+1:

9 likes

Uitleg bitte

Verdacht van heling
Edit: maar hij heeft het natuuuurlijk niet gedaan

5 likes

Wat heeft zij gedaan? Ik snapte gewoon niet wat ze zei. Heb net op nu.nl gekeken maar ze is hard achteruit gereden ofzo?

Oh boefje

Jaa eikel :woman_facepalming:

1 like

ik wil dit!!!

EDIT: Ik krijg er nu al reclame voor op Insta

1 like

Whaaaaaaaaaaaa dit is mijn eerste werkdag in hele lange tijd en ik heb er serieus buikpijn van, voor.geen meter geslapen en ik zit al helemaal klaar om te gaan terwijl ik pas over 40 minuten hier weg hoef :sweat_smile::kissing_heart::sweat_smile:

1 like

Wow respect, ik moet ook over 40 min de deur uit en ik zit nog in mn pyjama te ontbijten en beetje doods voor me uit te staren.

Heel veel plezier op je eerste werkdag!

2 likes

Hahaha ik over een week waarschijnlijk ook weer hoor :joy:

2 likes

ik krijg altijd mad statisch haar van mn rip off snuggie, is dat met de echte minder?

1 like

Sorry late reactie maar ik zou gaan voor een powerline-adapter, niet voor een WiFi repeater. Het signaal moet in de kamer waar je de WiFi repeater plaatst namelijk sterk genoeg zijn. Bij een powerline-adapter hoeft dat niet.

2 likes

Albert Heijn zou vandaag tussen 8:00 en 14:00 de boodschappen bezorgen. Ze stonden net om 8:05 aan de deur, dus toen snel mijn bed uitgerend. Nu wel fijn de boodschappen in huis

Succes!!!

1 like

Mijn vriend is vandaag weer een keer naar kantoor, lekker rustig het hele huis voor mezelf

16 likes