Alsof je terug in de jaren 80/90 bent?
Ik weet het niet zo goed. Ik reageer heel heftig op de pil, maar eigenlijk ook als ik niet aan de anticonceptie zit ben ik heel ziek elke maand (met name migraine en heel weinig energie). Ik begin na deze stopweek met een lichtere pil, hopelijk doet dat de trick. Anders toch een spiraal… prikpil heb ik het langst gehad maar die mag ik niet meer (iets ivm verhoogd risico op borstkanker) maar daar reageerde ik tot nu toe wel het beste op. Ugh, vrouw zijn, vermoeiend.
Oke ik vond het fijn deze rant even van me af te typen haha thanks
Ik was heel erg verbaasd dat zij vier kinderen heeft, omdat die niet in de eerste aflevering voorkwameb, maar ik vind het heel goed dat de kinderen geblurd worden!
Ah snap heel goed dat als je uit een situatie komt waarin je heel goed wist wat je deed, je echt moet schakelen. Hoop dat je snel weer went aan deze functie
De stroom was opeens uitgevallen en na twee keer in de meterkast kijken en een knopje omhoog zetten, deed alles het weer. Maar toch voel ik mij een echt een geslaagde klusvrouw.
Nog steeds grijze baksteen? Ik vind de rode of kotsgroene nepleren en plakkerige banken zo vreselijk. Snap niet dat ze daar niet iets aan doen. En gordijnen met niet identificeerbare vlekken
Ik ben één keer naar Hof van Saksen geweest, wereld van verschil. Maar ook in je helaas
Twee vrienden zijn afgelopen weekend op vakantie gegaan. Door corona zijn we zoveel met elkaar omgegaan waardoor we echt heel close zijn geworden. Nu ze weg zijn, mis ik ze nu al
Woehoeeee trots op je goed bezig!!!
Hahahahah waar kan je dit zien
Haha ja ze is 28! Zo ordinair allemaal. Ik las ook dat het verhaal waar undercover (de Netflix serie) op is gebaseerd, zich afspeelde op een Belgisch park van hem! De FIOD doet ook onderzoek naar hem. Lekker juicy allemaal
Ik was mijn telefoon een uur lang kwijt, echt overall gezocht, ik dacht echt dat ik hem niet meer zou vinden.
Lag ie in de schuur tussen mijn boodschappentassen
@August. Hopelijk voel je je snel beter
Ik wil eigenlijk ook voor de winter van die hormonen af zodat ik me hopelijk minder ongelukkig voel, moet echt een afspraak maken voor een spiraal
Jongens, ontdekking van de eeuw. Wisten jullie dat een (al aangebroken) chipszak blijft drijven in bad?? Nooit meer gedoe met bakjes
Oh echt?
Vond dat stofzuigen ook zo bizar haha in die tijd dat die vrouw daarheen kwam had ze het zelf al kunnen doen en dan gaan ze er allebei zo bij zitten kijken… vreselijk. En die kleding inderdaad. Wansmaak is ook smaak dan maar?
Zeker, goed bezig! na werk sporten is echt lekker, vaak ben ik dan uber gefrustreerd/pissig door werk en dan kan ik het er in de sportschool uitgooien.
Mijn vriend en ik zijn net naar de bouwmarkt geweest omdat we 1 onderdeel van de eetkamertafel kwijt zijn. natuurlijk een ikea onderdeel wat je gewoon niet kan vinden in de bouwmarkt. maar goed, in ieder geval geprobeerd en nu Ikea maar bericht gestuurd of ze kunnen helpen. Gelijk hout meegenomen om echt een borduurstandaard op poot te maken.
EDIT: ooohh super chill ikea heeft al gereageerd. NICE. ze sturen het onderdeel op
wow, ik dacht echt even dat jij mijn echte naam wist :") tot ik de rest las :")
Huh, waarom is het forum overbelast? Is er ergens iets gaande?
Ja dat stofzuigen vond ik zo denigrerend! Hetzelfde met die gele lijnen die van de grond af moesten. 1 iemand begon daarmee, maar het ging ze te langzaam en riepen ze de andere werknemers er ook bij, terwijl ze zelf ook even de handen uit de mouwen konden steken.
Is sinds Annic gate vaker. Denk dat er heel veel nieuwe meelezers/leden bij zijn.
Edit: sorry, dubbelpost zie ik nu
Daarvoor ook wel vaker.