Oh dat heb ik niet zo ervaren, maar zou zomaar kunnen dat het me pas vanaf Annic gate is opgevallen
Ja denigrerend inderdaad! En dat hij ook nog ging zeggen hoe ze het moest doen met de richting mee ofzo, echt kerel doe het lekker even zelf⊠Hahha maargoed het is wel weer lekkere trash tv.
Ik ging ook stuk om dat kunstgras bij dat graf hahaha dat zag er toch niet uit?
Jaa niet heel vaak hoor maar ik werd er zo nu en dan wel eens uit gegooid. Het is de laatste tijd wel heel veel. Ik denk toch te veel meelezers enzo haha
Ik heb vorig jaar een klacht ingediend en daar wel reactie op gekregen en een compensatie. Dus het kĂĄn de moeite waard zijn om te klagen
Ik kijk âvoor hetzelfde geldâ en ben echt jaloers op die mensen. Ze zijn jong, hebben een mooi koophuis in Rotterdam en nu kijken ze naar huizen van 6 ton
Je weet dat je koekjes kut zijn als ze lekkerder smaken na een hele dag open te hebben gestaan in de zak.
Sommige snacks vind ik sowieso lekkerder na een dag luchten ofzo. Bv kaasflipjes of pindaflipjes, al hebben die wat langer nodig.
Maarrrrr hoe weet je dat je een gerenoveerd huisje boekt?
Worden Nederlanders ondertiteld op de Vlaamse tv?
Ik zag net een story van lil kleine waarbij hij een dronken man die slapend(?) In een portiek ligt met alcohol voor hem laat zien terwijl hij voorbij rijdt in zijn auto.
Ik ben een beetje verontwaardigd en boos.Dit is toch uitermate respectloos. Ik twijfel tussen ontvolgen of een reactie sturen en dan ontvolgen.
Edit: gerapporteerd en ontvolgd.
ik denk weleens aan dit soort jassen echt tot je enkels (nu toevallig door een post op het forum) en dat dat vroeger heel erg hip was. Maar hoe kun je eigenlijk lopen met zo een jas?
Is het geen slaapzak?
Gewoon gaan en op je bek gaan vanwege te kleine stappen kunnen zetten
Je kunt deze toch ook van onderaf naar boven openritsen? Dat je een soort split krijgt
Lekker waggelen
Ooh het ziet er inderdaad uit alsof je aan beide kanten kunt ritsen. Dat maakt het echt nog gedrochtelijker
2 jaar geleden in Korea droeg echt iedereen dit, maar daar kwamen ze tot je knie ongeveer(of misschien lager?). Daar kan je nog prima in lopen!
Ik kijk âBij ons op het kampâ en ondanks dat het echt gigantische trashtv is vind ik Mario toch wel een beetje aandoenlijk hahah of is dit een biecht
Aah wat zielig sterkte.
Ik heb er zo 1 tot mn knie love mn slaapzakjas, kan niet wachten tot het koud genoeg is. Idd een splitje aan de onderkant.